Se indlæg
 Udskriv debat
Tusindvis af danskere kan stadig ikke anvende deres NemID
Peder1968
Der er åbenbart problemer for udenlandsdansker (også fra Thailand) at logge på vha. NemID

Læs:

http://www.comput...-10-dollar

Publiceret d. 12. april 2013 kl. 10.41

Der nævnes bl.a...:

"Der er formentlig fortsat ustabilitet for brugere nogen steder, men jeg kan ikke komme det meget nærmere," lyder meldingen fra Nets.

Computerworld har været i kontakt med udenlandsdanskere fra blandt andet Thailand, som bekræfter, at de ikke kan logge på NemID.

"Noget tyder på, at de (NemID, red.) omdirigerer udenlandske IP-adresser, hvilket ikke er særligt optimalt for os udenlandsdanskere rundt omkring," skriver en udlandsdansker i en mail til Computerworld.

maichai
Read the rules det er rigtigt at man hele dagen igår ikke kunne bruge sin nemid men problemet må være løst da der ingen problemer er i dag
den kører lige igennem til banker & skat
man kunne læse det på danskebanks forside men ikke et ord på skats hjemmeside og det var da for dårlig
Mvh maichai
Phone......

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.

เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย
แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา

Thjaa
jeg gaar da paa danskspil naesten vaere dag og bruger mit nemid uden problemmer saa det maa vaere nogen enkle personer der har problemmer og ikke naade med IP man er paa
Livet er forkort til store problemmer

thaifan
Jeg prøvede at bruge nem id, igår i Bangkok, prøvede senere i Dubai, og så igen i Danmark, men kom ikke igemmen, men idag kom jeg igemmen uden problemer, elleres plejer jeg aldrig at have problemer, og er lige meget om det er Thailand, Cuba, eller andet sted i verden.
Så noget var galt igår.
Den dyreste luder, var min xkone.

maichai
Read the rules
Nu kan jeg pludselig ikke komme ind på skat .dk er der andre udenfor DK der har samme problem Jeg har ingen problemer med netbank og borger DK osv. kun skat. dk der står hele tiden explore kan ikke vise siden
Mvh maichai
Phone......

Conrad
Maaske er det fordi du har blokering af pop-up vinduer sat til.

For at spare paa mine Nem-Id koder, sa bruger jeg tast selv kode hos Skat, men har dog ogsaa logget paa med Nem-Id.

Du skal ogsaa vaere opmaerksom paa at af en eller anden grund, saa tager det meeeeeeeeeeeeeeeget lang tid for SKATS hjemmeside at downloade og naar man trykker paa de forskellige knapper, saa kan det tage mange minutter foer der sker noget, men man skal bare vente, saa aabner det som regel til sidst.

I gaar var jeg inde for at se en besked fra Skat i systemet, som jeg havde faaet en email om var der og det tog over en halv time foer jeg var kommet igennem til min besked.

Jeg har logget paa baade paa Phuket og i Sisaket og det er samme langsommelige affaere. Men mit WiFi fra CAT er meget hurtigere her i Kantharalak end paa Phuket, der er nok ikke saa mange der bruger det her.

maichai
Nej mine popupvinduer er ikke sat til jeg var inde på skat.dk hjemmeside den 13/4 der havde jeg ingen problemer men i går kunne jeg så ikke komme ind på siden og det samme idag ellers har jeg aldrig nogen problemer med at komme ind og det er som sagt kun skat.dk jeg ikke kan komme ind på jeg får bare denne besked

Internet Explorer kan ikke vise websiden

Prøv at:

Diagnose af forbindelsesproblemer

Flere oplysninger

Ja det var den samme mail jeg gik ind for at se som du har fået og smart smart nu kan man ikke komme ind siden kommer simpelhend ikke frem
Mvh.Maichai
Phone......

THansen
maichai skrev:

Read the rules
Nu kan jeg pludselig ikke komme ind på skat .dk er der andre udenfor DK der har samme problem Jeg har ingen problemer med netbank og borger DK osv. kun skat. dk der står hele tiden explore kan ikke vise siden
Mvh maichai

Jeg har heller ikke (fra Bangkok) kunnet komme ind på skat.dk de sidste par dage. NemID virker fint på netbank og diverse offentlige sider og gør det formentlig også på skat.dk men siden melder fejl et stykke tid efter nemID loginsiden.

maichai
Ja jeg oplever det på samme måde men igår og i formiddags kunne jeg slet ikke komme ind på skats hjemmeside Men her i eftermiddag og i aften kører den lige igennem og når man så har brugt sin nemid kommer forsiden hos skat og så skriver den at den ikke kan vise siden det er ireterende og man bruger og bruger af sin nemid men for ikke en skid ud af det men jeg kan forstå jeg er ikke den eneste der har problemer det kan jeg jo så trøste mig med
og man har jo kun 15 dage til rette sit forskudsskema som skat tror de har rettet rigtigt jeg havde samme problemer sidste år bare de kunne passe sig selv Jeg kan heller ikke forstå at hvis man ikke er enig er det mig der skal rette tilbage det var da bedre hvis man rettede hvis man var enig med dem Nå men det er et helt andet problem
MVH. Maichai
Phone......

zapper
Ja skat.dk er mere end svært at komme ind på.

maichai
Read the rules
Så lykkedes det efter 1,5 time her til morgen og masser af spildtid igår ved pc at føre mine fradrag tilbage igen Nej hvor er jeg træt af SKAT og deres (nemme hjemmeside)

--------------------------------------------------------------------------------
Ret forskudsopgørelsen 2013

Meddelelse

Der er desværre sket en fejl under udførelsen af programmet - prøv igen senere.
Jeg kunne tilsidst heller ikke logge ud så der var kun X tilbage

Borgere løber storm på Skat efter ændringer i opgørelser

Spørgelystne borgere belejrer telefonerne hos Skat. Tusindvis må opgive at komme igennem.
15. Apr. 2013 kl. 23:28

Hele 882.000 danskere har så meget slør i forskudsopgørelsen, at de nu har modtaget et brev, en sms eller en e-mail fra Skat, der opfordrer dem til at opdatere skattebetalingen i den digitale skattemappe på Skats hjemmeside.
Mvh Maichai
Phone......

jydetampen
Jeg tror det har noget at gøre med at vi har en gammel skatteminister,så er der en chance for at han kan følge medMore sick

ingolf
Jeg tror også der er noget galt med nem-ID for det var en tysker der vandt 280 mille og ikke mig Smile Til hest

Jeg er vel nödt til at väre glad for mine 187$ pÅ DAX30Smile
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

Peder1968
Driftstatus på NetID:

"På grund af den aktuelle driftssituation er det desværre ikke muligt at logge på med NemID i øjeblikket. Du kan i stedet logge på netbank med dit betalingskort og din mobiltelefon (vores backup-løsning), hvis du i forvejen har oplyst dit mobilnummer til banken." Hilsen fra Banken.....

For 3. gang er der problemer med NetID Shock

hugoboerge
Peder1968 skrev:

Driftstatus på NetID:

"På grund af den aktuelle driftssituation er det desværre ikke muligt at logge på med NemID i øjeblikket. Du kan i stedet logge på netbank med dit betalingskort og din mobiltelefon (vores backup-løsning), hvis du i forvejen har oplyst dit mobilnummer til banken." Hilsen fra Banken.....

For 3. gang er der problemer med NetID Shock

Og man skal have et dansk mobilnummer. Systemet kan ikke klare et udenlandsk. Saa meget for en back-up loesning.

Peder1968
Den uendelige historie fortsætter Angry

Sær net-trafik: Nyt NemID-angreb måske på vej

http://www.comput...ke-paa-vej

og lidt tidligere i dag:

Oracle lukker 42 huller i dit NemID-adgangskort

http://www.comput...dgangskort

Conrad
Jeg kunne heller ikke komme paa min danske netbank eller danske spil, men efter et besoeg paa Java-update, sa gik det fint.

Det vil jo vaere dejligt, hvis man kunne faa del i de ฿ 415 mill. der er paa spil i onsdagslotto.

Conrad

maichai
Headbanger
Ja igen og igen

Error click for details
Du kan i øjeblikket få en teknisk fejl eller "Error click for details" når du logger på netbank eller når du laver betalinger.

Vi anbefaler at lukke alle internetvinduer og forsøge igen.

Ufattelig det kan lade sig gøre når nu nemide skal bruges til så meget
Jawa har virkeligt lavet noget godt hvis de tjener penge på alle deres opdateringer
Men man kan jo intet idag uden netide DK er et lukket land for os der bor udenfor Hammer
Mvh maichai
Phone......

hugoboerge
Checkede in hos Nordea her til aften, ingen problemer.

maichai

Der er opsta33;et en teknisk fejl. Forsa33;g igen.

Hvis det stadig resulterer i teknisk fejl, sa33; ring venligst til Kundesupport
Error click for details eller fejl ved godkendelse
Da NemID i øjeblikket har ustabil drift, kan du få Error Click for Details ved log-on og ved godkendelse af betalinger kan du opleve at godkendelsesboksen ikke kommer frem ved klik på OK.

Ja det er jo ikke lige det jeg oplever her på 5 dagen i ugen
UTROLIGT MEN SANDT det er da godt man ikke er helt på røven og skal overføre penge nu har det her problem vared over en uge
MVH. Maichai
Phone......

Spring til debat: