Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
I forbindelse med ønsket om opsætning af glasvæv på væg i Thai bolig, har jeg ledt efter et sted hvor jeg kunne købe rulleklæb - altså det der svarer til tapetklister, men blot er stærkere og kan bruges til at klæbe glasvæv op med. Jeg har ikke kunnet finde det i Thailand, - er der nogen som tilfældigvis har en viden om det kan købes i Thailand og hvor ?
Det kan i DK kun købes i flydende, færdigblandet form og er derfor svært at transportere med herfra, så hvis det kan købes i Thailand ville det være meget nemmere
I forbindelse med ønsket om opsætning af glasvæv på væg i Thai bolig, har jeg ledt efter et sted hvor jeg kunne købe rulleklæb - altså det der svarer til tapetklister, men blot er stærkere og kan bruges til at klæbe glasvæv op med. Jeg har ikke kunnet finde det i Thailand, - er der nogen som tilfældigvis har en viden om det kan købes i Thailand og hvor ?
Det kan i DK kun købes i flydende, færdigblandet form og er derfor svært at transportere med herfra, så hvis det kan købes i Thailand ville det være meget nemmere
God dag til alle Jer på DTW
Jeg har selv ledt efter glasvæv men kun fundet diverse mønster tapeter. Kan eller hvor kan glasvæv købes i Thailand ?.
@Gamba : jeg har også ledt, men uden held, så jeg er endt med at ville købe det i DK og så sende det eller tage det med næste gang. Jeg fandt en virksomhed som producerer en art glasvæv, men kun til eks rep af skibe og den slags. Det største problem var så limen, men når det kan blandes jvnf ovenfor og tapetklister kan man sagtens købe, så kan det lade sig gøre.