Se indlæg|
Bedste og billigst internet.
|
|
| Papa |
Lagt på d. 23/04-2013 20:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 245 |
Hej der ![]() Er der nogle der har en ide om hvad man skal købe af internet til sin PC ? Jeg skal bruge det til at skrive mail, sende lidt billeder hjem til DK, og så skal jeg nok også hente nogle programmer til min kæreste's mobil (Samsung galaxy s III mini) købt i El-giganten DK. De sagde til mig der var Thai sprog og menu i, men der var alle mulige andre sprog, bare ikke Thai, Det er sgu flot service af El-giganten når man står og skal bruge den til Valentinsdag ![]() Men mon ikke det går med en god netforbindelse. Mvh Papa. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 23/04-2013 20:46
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Jeg checkede lige min egen telefon, som er samme model. JA der er en masse sprog, men det eneste asiatiske jeg så, mener jeg var koreansk. Jeg har hørt, men aldrig fået det bekræftet, at nogle har fået lagt dansk menu i mobiler køb i udlandet, når de kom til Danmark, jeg ved ikke om det er en skrøne, men det er da en mulighed at undersøge om det også kan lade sig gøre den anden vej. Mht internet afhænger det vel også af, om hvor længe du skal være i Thailand.? Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| THansen |
Lagt på d. 24/04-2013 03:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 393 |
natty skrev: Jeg checkede lige min egen telefon, som er samme model. JA der er en masse sprog, men det eneste asiatiske jeg så, mener jeg var koreansk. Jeg har hørt, men aldrig fået det bekræftet, at nogle har fået lagt dansk menu i mobiler køb i udlandet, når de kom til Danmark, jeg ved ikke om det er en skrøne, men det er da en mulighed at undersøge om det også kan lade sig gøre den anden vej. Mht internet afhænger det vel også af, om hvor længe du skal være i Thailand.? Jeg har næsten lige købt en HTC One X+ i Bangkok. Dansk menu er umiddelbart ikke en option på telefonen men jeg har installeret app'en MoreLocale2 som kan bruges for at skifte menu mv. til ønsket sprog. App'en virker desværre nok kun på en HTC telefon... |
|
|
|
| zapper |
Lagt på d. 24/04-2013 19:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
De sagde til mig der var Thai sprog og menu i, men der var alle mulige andre sprog, bare ikke Thai, Det er sgu flot service af El-giganten når man står og skal bruge den til Valentinsdag ![]() Men mon ikke det går med en god netforbindelse. Mvh Papa. Mon ikke du når lige at komme forbi den lokale mobilsmed, der let og elegant sørger for thai. Der er trods alt længe til næste valentinsdag ![]() |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 26/04-2013 08:46
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
Papa skrev: Hej der ![]() Er der nogle der har en ide om hvad man skal købe af internet til sin PC ? Jeg skal bruge det til at skrive mail, sende lidt billeder hjem til DK, og så skal jeg nok også hente nogle programmer til min kæreste's mobil (Samsung galaxy s III mini) købt i El-giganten DK. De sagde til mig der var Thai sprog og menu i, men der var alle mulige andre sprog, bare ikke Thai, Det er sgu flot service af El-giganten når man står og skal bruge den til Valentinsdag ![]() Men mon ikke det går med en god netforbindelse. Mvh Papa. Din overskrift er noget misvisende, nå men...... hvis du søger lidt med Google på nettet kan du se at der findes firmware til din telefon som kan få den til at "snakke" (skrive) Thai. Så derfor kan du installere denne eller (hvis jeg var dig) gå ind i et indkøbscenter i Thailand og hen til de små telefon / pc butikker og få dem til det. Det koster ik' ret meget ![]() |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 26/04-2013 09:08
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Overskriften er vist god nok da der er to ting i det Papa skriver. 1. Han vil vide hvor han kan købe tilgang til internettet. 2. så han kan downloade thailandsk skrift til en telefon. Svar. Det kan du over hele Thailand. Hvilken udbyder der er bedst afhænger af hvor i Thailand du skal være. TRUE. DTAC, AIS, CAT. 3BB og TOT tilbyder mere eller mindre et ens produkt til samme pris. Hvilken udbyder bruger din kæreste? Jeg vil anbefale at bruge den samme. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| JesperK |
Lagt på d. 26/04-2013 09:51
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 104 |
For android er det muligt at download thai - keyboard for google play. Der er dog en ulempe at de normal kun indeholder thai/engelsk keyboard layout. Men det må man leve med og man kan altid skift tilbage. Min kone bruger Arch Thai Keyboard, det dække hendes behov. |
|
|
|
| Papa |
Lagt på d. 27/04-2013 10:06
|
|
Tak for svar allesammen! natty: Jeg har også hørt det kan lade sig gøre, spørgsmålet er bare om jeg kan finde ud af det. Jeg skal være i Thailand i 4 uger denne gang. zapper: Hun fik mobilen februar 2013, og så er det jo lkke helt det samme når skidet ikke virker ![]() clydehaumann: Vi skal være lidt forskellige steder denne gang, men min kæreste bruger DTAC, så jeg vælger nok det samme ![]() JesperK: Nu har jeg lidt flere muligheder at gå efter, tak! Tak for hjælpen allesammen, og rigtig god weekend ![]() |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 27/04-2013 19:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
det skulle være muligt at downloade Thai Language Pack til Android her : http://www.mobywa...93111.html Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Papa |
Lagt på d. 28/04-2013 08:06
|
|
TG950 skrev: det skulle være muligt at downloade Thai Language Pack til Android her : http://www.mobywa...93111.html Har det hele klar på min PC, skal bare lige ha' 5 uger til at gå så hurtig så muligt ![]() Men tak skal du ha' TG950 |
|
|
|
| zapper |
Lagt på d. 29/04-2013 08:52
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
Ja ventetiden kan somme tider være det værste ![]() Det er godt, du fik løst dit problem. |
|
|
|
| Papa |
Lagt på d. 02/05-2013 19:03
|
|
På lørdag 4 uger ![]() |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 02/05-2013 20:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 489 |
Hej Papa Og hvis Du får problemer med at installere thai sprog på din kærestes mobil, så kontakter Du bare "Ratata" igen - Han er ekspert i mobiler, og er samtidig en af jordens mest hjælpsomme mennesker. M.v.h. Fotofreak (fotofreak er også bruger på "mobilforum" dog under andet nickname ). Redigeret af Fotofreak d. 02/05-2013 21:00 |
|
|
|
| Papa |
Lagt på d. 02/05-2013 22:30
|
|
Fotofreak skrev: Hej Papa Og hvis Du får problemer med at installere thai sprog på din kærestes mobil, så kontakter Du bare "Ratata" igen - Han er ekspert i mobiler, og er samtidig en af jordens mest hjælpsomme mennesker. M.v.h. Fotofreak (fotofreak er også bruger på "mobilforum" dog under andet nickname ). Hej Fotofreak Det lyder rigtig godt, "Ratata" har allerede hjulpet mig en hel del, og som du rigtig siger, hjælpsom og ekspert ![]() M.v.h Papa |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.