Se indlæg|
Job i Thailand.
|
|
| savarden |
Lagt på d. 29/04-2013 10:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 226 |
Kære Alle. Scandmail har denne i deres nyhedsbrev idag.. Det må være op til folk selv at se om det kunne bruges da jeg kun er budbringer ![]() mvh savarden DANSK SALGSHUS I THAILAND SØGER MEDARBEJDERE Vi søger i øjeblikket dansktalende telemarketingsælgere, som hurtigst muligt kan blive en del af vores etablerede salgsteam i Hua Hin. Arbejdet består i opsøgende salg med telefonen som værktøj. Du vil komme til at sælge strøm for en ny og innovativ spiller på det danske el-marked. Opgaven går på opsøgende salg via telefonen, hvor erhvervs/privat kunder i Danmark tilbydes at handle deres strøm på mere attraktiv vis. Salgserfaring er ikke et krav, da grundig oplæring finder sted, men det er helt klart en fordel, hvis du har beskæftiget dig med salg før. Vi forventer du er: - Motiveret - Ambitiøs med høje forventninger til dig selv - Energisk og vant til at bruge telefonen som et værktøj - Udadvendt Vi tilbyder: - Dansk arbejdsmiljø - Udfordrende opgaver / udvikling - Attraktiv løn ordning - Fast løn samt provision uden loft - Frokost ordning - Firma udflugter - Karriere muligheder - Arbejdstilladelse Gennemsnitslønnen efter 2 måneder ligger på ca. 65.000 THB før skat For yderligere informationer omkring jobbet henviser vi til vores hjemmeside: www.alpinesalefor... Eller kontakt Salgchef Hamid Ijaz på +45 69906363 eller 090 437 5922 eller email: |
|
|
|
| Hilux |
Lagt på d. 29/04-2013 12:17
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 87 |
Det ser jo ganske fint ud, men jeg er ganske sikker på at det er det gamle My-Data - bare med nyt navn. på følgende tråd kan man se hvad en anden fra dette forum fik ud af et møde: http://www.thaila...d_id=14885 Hilux |
|
|
|
| savarden |
Lagt på d. 29/04-2013 14:03
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 226 |
Postede den bare men da rart at vide hvis du har ret i din påstand så andre ikke spilder deres tid ... ![]() |
|
|
|
| Druwor |
Lagt på d. 30/04-2013 17:12
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 208 |
Der er også noget der ikke passer sammen. Der henvises nederst til Alpinesaleforce. Annoncen siger: Salgserfaring er ikke et krav, da grundig oplæring finder sted, men det er helt klart en fordel, hvis du har beskæftiget dig med salg før. Vi forventer du er: - Motiveret - Ambitiøs med høje forventninger til dig selv - Energisk og vant til at bruge telefonen som et værktøj - Udadvendt Alpinesaleforce siger på deres hjemmeside: - Du skal have overvejet om jobbet er noget for dig og være 99 % sikker på din beslutning - Salgserfaring er et must for at komme i betragtning til stillingen. - Som medarbejder i Alpine forventes der 100% indsats og ihærdighed for at opnå sine budgetter - Du skal være åben for udvikling af dig selv som sælger - Du skal kunne undvære Danmark i minimum 12 måneder - Som selvfølge skal du socialt kunne indgå i et større team - Du skal være moden nok til at tage ansvar for dig selv i et andet land Hvis firmaet ikke er blevet mere seriøst, så er det ikke noget at spilde sin tid på. Jeg havde sidste år i April lavet en aftale med ejeren inden jeg rejste til Thailand. Han blev ved med at udsætte vores møde. Det lykkedes mig at møde ham 3 dage før jeg rejste hjem efter 3 uger i Hua Hin, og jeg sad og ventede i 45 min fordi hav snakkede i telefon. Det skal lige siges at jeg ikke tog der til på grund af mødet, kommet tit i Hua Hin. Det eneste jeg fik ud af det møde var: Send en ansøgning og dit CV når du kommet hjem, og det gjorde jeg. Jeg har intet hørt. Hele mødet tog under 5 min. |
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 30/04-2013 17:36
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
søg dine piger et andet sted![]() |
|
|
|
| Druwor |
Lagt på d. 30/04-2013 21:56
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 208 |
Hvis det er min du mener, så søger søger jeg ikke efter piger. Jeg har nok i den jeg har. Nu er det jo ikke alle der tager til Thailand for at finde piger. |
|
|
|
| cali111 |
Lagt på d. 01/05-2013 05:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Druwor skrev: Hvis det er min du mener, så søger søger jeg ikke efter piger. Jeg har nok i den jeg har. Nu er det jo ikke alle der tager til Thailand for at finde piger. Nej. Der er jo også dem som foretrækker drenge eller det 3. køn. Undskyld uden for tråd. Men kunne ikke la' vær' |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 02/05-2013 08:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
cali111 skrev: Druwor skrev: Hvis det er min du mener, så søger søger jeg ikke efter piger. Jeg har nok i den jeg har. Nu er det jo ikke alle der tager til Thailand for at finde piger. Nej. Der er jo også dem som foretrækker drenge eller det 3. køn. Undskyld uden for tråd. Men kunne ikke la' vær'555 Orn´li syg værkstedshumor
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Undskyld uden for tråd. Men kunne ikke la' vær'