Se indlæg|
KRONBERG
|
|
| Buggymann |
Lagt på d. 10/02-2006 23:20
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
Jeg mener nu at det er tiden at vise de nye retningslinjer som er lagt ud på denne side. det angreb og udtaelse kronberg kom med er for groft, hvad hvis en som har fået de beskyldninger forklare kone hvad det går ud på hvike chancer har hun for at forsvare sig ( ingen) hun kan kun blive såret ... meget såret... ![]() det var min mening ud med kronberg håber støtte fra andre i dnne tråd..... ![]() ![]() ![]() mvh Parkpean just love Thailand. The land off budda...
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 10/02-2006 23:35
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Jeg mener ikke kronberg skal nogensomhelst steder hen. Jeg har kommenteret på hans indlæg i den tråd hvor udtalelserne fandt sted. Iøvrigt, hvem i deres fulde fem vil da delagtiggøre deres koner i ubehagelige udfald her på dtw? Det vil da være mere end almindeligt ufølsomt. Hvad jeg derimod mener, ikke fordi min mening er særligt interessant, er at kronberg, som jeg personligt ser som en overordentlig værdifuld deltager på denne site, kommer til at give en undskyldning til ihvertfald bamse, der som jeg ser det ikke har gjort noget for at udløse disse harske ord, og hvad han end har skrevet så har det da helt klart været i en humoristisk ånd. Robert, hvis mit indtryk af dig er korrekt, så er du heller ikke for stor til at indse dette og give bamse en undskyldning. mvh somchai aka rinpoche |
|
|
|
| Bussaba |
Lagt på d. 10/02-2006 23:58
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Jeg synes du er langt ude parkpean, at starte en tråd om at smide et medlem ud på et så tyndt grundlag. Kronberg tilfører megen viden omkring Thailand til alle, set fra et perspektiv du nok aldrig selv kommer til at opleve. Der er himmelvid forskel på forståelsen af det thailandske samfund fra en erhvervsmand i Bangkok til en turist i en landsby i Isaan. Hvorfor ønsker du at smide denne udmærkede udbredelse af viden væk? |
|
|
|
| Buggymann |
Lagt på d. 11/02-2006 00:02
|
|
fordi jeg er en skide turist i en landsby
just love Thailand. The land off budda...
|
|
|
|
|
Lagt på d. 11/02-2006 00:19
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Bussaba turist i en landsby i Isaan hvad mener du dog med denne udtalelse , thailand er bare mere end selve bangkok , heldigvis , |
|
|
|
| Bussaba |
Lagt på d. 11/02-2006 00:57
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Jeppe. Du skærer du en del af min udtalelse fra, og hele tråden skal nu ses i en sammenhæng. Jeg forsøger på at forklare at man får en helt anden forståelse for det thailandske samfund hvis man bor i Thailand, er involveret i erhvervslivet og arbejder med thaier hver dag, end hvis man kommer på ferie en gang eller to om året. Derfor synes jeg det er forkert at starte en hetz mod en person der forsøger at yde så meget til dette website. Det ville dog derimod være på sin plads at yde et modspil, istedet for at starte en kort intetsigende hetz mod en person. Jeg kan forstå du føler dig stødt af udtalelsen omkring det at komme på ferie på landet, og det kommer der sikkert også masser af sure indlæg over. Grunden var nu at jeg ville skære forskellen ud i pap, og jeg har ikke ønsket at fornærme nogen. At bo på landet er vel ligeså godt som alt andet, men ikke desto mindre er Bangkok nu stedet hvor der sker mest. |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 11/02-2006 01:52
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Parkpean vaer venlig og gaa tilbage til den traad som er udgangspuntet for denne traad og laes saa hvert indlaeg igen. Du vil nu klart og tydeligt se at der overhovedet ikke er hold i dit synspunkt. Clyde Haumann Ordstyrer. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 11/02-2006 07:04
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej Somchai, rinpoche skrev: Jeg mener ikke kronberg skal nogensomhelst steder hen. Jeg har kommenteret på hans indlæg i den tråd hvor udtalelserne fandt sted. Iøvrigt, hvem i deres fulde fem vil da delagtiggøre deres koner i ubehagelige udfald her på dtw? Det vil da være mere end almindeligt ufølsomt. Hvad jeg derimod mener, ikke fordi min mening er særligt interessant, er at kronberg, som jeg personligt ser som en overordentlig værdifuld deltager på denne site, kommer til at give en undskyldning til ihvertfald bamse, der som jeg ser det ikke har gjort noget for at udløse disse harske ord, og hvad han end har skrevet så har det da helt klart været i en humoristisk ånd. Robert, hvis mit indtryk af dig er korrekt, så er du heller ikke for stor til at indse dette og give bamse en undskyldning. mvh somchai aka rinpoche Som jeg lige har svaret i den relevante tråd, har jeg på ingen måde omtalt Bamsens kone, men hvis mit indlæg kan misforstås og opfattes sådan, så undskylder jeg dette. Jeg omtalte og mente kun Patpong. Hilsen, Robert |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 11/02-2006 11:48
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Måske skulle Parkpean tage et danskkursus hos Clyde ![]()
Peter
|
|
|
|
| Buggymann |
Lagt på d. 11/02-2006 11:53
|
|
Bare roligt nu!!!! der kommer ikke flere indlæg fra mig jeg er stoppet på DTW tak for den tid som er gået mvh Parkpean
just love Thailand. The land off budda...
|
|
|
|
|
Lagt på d. 11/02-2006 12:07
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Ja jeg vil også lige benytte mig af chancen, for at sige tak for de sidste 6 år på dansk thai, i kommer heller ikke til at høre mere til mig men dem som vil ha fat i mig kan få det på msn ,,, eller mail bamsen |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 11/02-2006 12:35
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
OMG! Hvorfor er det at folk altid skal lege børnehave? Hvorfor skal man svine hinanden til, og hvorfor kan vi ikke tage det som voksne mennesker og komme videre? Nej nej, nogen skal tid blive fornærmet, lægge armene over kors og vende ryggen til med næsen i vejret - Kan godt være at jeg er den yngste her, men nogen gange føler jeg mig blandt 5 årige... For satan da....
|
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 11/02-2006 12:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Havde jeg været administrator var denne tråd blevet slettet og ligeså alle indlæg hvor man svinede hinanden til...
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 11/02-2006 12:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Ja her må jeg tilslutte mig Locturian. Det er simpelthen for barnligt, når nogen forlader dtw, fordi alle ikke deler deres synspunkter. Og så vil jeg da også lige udtrykke min støtte til Kronberg, som efter min mening er med til at løfte dtw med mange fine indlæg. mvh Frank |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 11/02-2006 14:32
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Tråden er hermed låst. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.