Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
FDM Rejsetips
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 14/04-2013 10:36
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
FDM har haft Diana Diez en tur i Thailand. Resultatet kan ses på: Thailand - The Way I Like It Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 14/04-2013 11:06
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Jeg kan godt lide, at hun får lov at spise med munkene - og så ser man hende spise en sandwich.
|
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 14/04-2013 16:45
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
kim du blik for detaljen................super godt set ![]() |
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 15/04-2013 03:42
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Som saa mange andre koerte hun paa MC uden styrthjelm, daarligt af FDM at vise dette, naar man taenker paa hvor mange der kommer galt af sted. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 27/05-2013 06:22
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Der er kommet lidt nyt fra FDM og Diana Diez: Skolelærer Diana tester lækre strande på Phuket Hintok River Camp ved River Kwai i Thailand Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 27/05-2013 18:10
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Er hendes BH ikke lidt smågennemsigtig i starten af den første video? Men ellers ser det hyggeligt ud - altså naturen. Hilsen, Robert |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 27/05-2013 18:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja Thaierne vil sige de har sendt en bikini Luder for reklamere for Puket ![]() |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 27/05-2013 18:52
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Nu blev jeg jo nødt til at se den ![]() Nai Thon Beach var nok ikke den, jeg ville have valgt som et eksempel på en strand væk fra turistområderne. Banana Beach, Laem Singh Beach, Nui Beach, Paradise Beach (hvis man kan ramme den på en stille dag) og Yanui Beach ligger højere på min liste. Og der er muligvis et par stykker mere i den kategori, da jeg endnu ikke har fået besøgt dem alle. |
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 27/05-2013 21:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1079 |
En luder i gennemsigtig bikini, sikken en fantasi i har...... Jeg synes nu at hun goer det godt, at der bliver smurt lidt paa, ja det er jo reklame. Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 27/05-2013 21:34
|
Hej Longway, Hvem er "i"? Hilsen, Robert Longway skrev: En luder i gennemsigtig bikini, sikken en fantasi i har...... Jeg synes nu at hun goer det godt, at der bliver smurt lidt paa, ja det er jo reklame. |
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 27/05-2013 21:53
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1079 |
Indlaeg 6 og 7.
Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 27/05-2013 22:32
|
Hvor har jeg da skrevet luder? |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 28/05-2013 07:32
|
|
Jeg skrev hvad Thaier vil kalde hende. Og jeg syntes at hun er en nyselig sag på en dansk strand. Men ser jo Russere opføre sig på samme måde og høre hvad der bliver sagt. |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 28/05-2013 07:49
|
sank,hvorfra ved du hvad thaierne vil kalde hende, hvis de ser den reklame som er beregnet for danmark..............du skulle holde dig for god til at stemple hende i thaiernes navn..............![]() |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 28/05-2013 09:40
|
|
Så vidt jeg kan se er videoen optaget på Puket. |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 28/05-2013 12:33
|
ja, selvfølgelig er den optaget thailand et eller andet sted, men er beregnet til at vise i dk...............som et reklame fremstød for FDM. rejser til thailand..........![]() |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 28/05-2013 13:53
|
|
Dårlig reklame ? at vise danske kvinder at de skal begå sig som russere i Thailand og der er flere steder i Thailand man beder turister om ikke at bade udfordrende ![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 28/05-2013 15:10
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
sank skrev: Dårlig reklame ? at vise danske kvinder at de skal begå sig som russere i Thailand og der er flere steder i Thailand man beder turister om ikke at bade udfordrende ![]() Ahh mon Patong Beach er en af de strande. Derudover er hun da ikke specielt udfordrende, hendes bryster er da dækkede og hun bruger ikke en mini g streng. Hvis du mener det er udfordrende så trænger du til en tur på en dansk strand :-) |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 28/05-2013 15:38
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Har lige set reklamen kort. Gennemgaaende er det enten "laekkert" eller "super laekkert". |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 28/05-2013 15:57
|
|
nej nej jeg syntes hun er en dejlig steg det er skam ikke det jeg siger. eller noget der kan forage mig. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Ja Thaierne vil sige de har sendt en bikini Luder for reklamere for Puket 

Dårlig reklame ? at vise danske kvinder at de skal begå sig som russere i Thailand 
nej nej jeg syntes hun er en dejlig steg