Se indlæg|
playstation 3
|
|
| jacobpakchong |
Lagt på d. 31/05-2013 08:03
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 46 |
Hej Jeg tager gerne et spil playstation med ungerne på de kedelige dage men er sgu træt af de dårlige kopi spil jeg kan købe her,har kun 1 forretning her i nærheden(25km) med lidt spil og hvis jeg køber 10 spil er jeg heldig hvis 1 virker, så har fundet en ps3 i dk med spil til billige penge, men virker den her i thailand,tænker på tv og spil. Har kun fundet noger om det på nettet hvor det går den anden vej,th til dk. Venlig hilsen jacob |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 31/05-2013 08:50
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Hvilket TV har du? Så vidt jeg kan se ud fra en hurtig søgning på Google, så er PS3-spillene ikke regionskodede. Så spørgsmålet er, om du får problemer med forskellen i video-standarderne. PAL, som bruges i Danmark, og NTSC, som bruges i Thailand. Det problem skulle vist kun være aktuelt, hvis du har et gammelt TV. Hvis du har et fladskærms-TV med HDMI-indgang, og det understøtter 60hz, burde du ikke få problemer. Hvis du har et fladskærms-TV, der ikke understøtter 60hz, kan du få problemer med nogle af spillene. Hvis du har et billedrørs-TV vil det vist ikke virke med en PS3 fra Danmark. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 31/05-2013 08:53
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Dansk manual til PS3: http://manuals.pl...utput.html |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 31/05-2013 10:08
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
vi har ingen problemer med vores PS3, købt i DK. men det kræver som kim L skriver minimum fladskærms tv + HDMI + internetadgang ( WI-FI kan anbefales ) hvis man vil have det optimale ud af PS3 ( de fleste PS3 spil kan også spilles online ) Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 31/05-2013 10:45
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
TG950, hvad er din erfaring med film osv.? Så vidt jeg kan forstå, så er der ikke regionskode på spil, men det er der på andre ting, hvilket i så fald fx kan give problemer med en dansk PS3 og film købt i Thailand. |
|
|
|
| burana |
Lagt på d. 31/05-2013 15:44
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 47 |
Hej Kim Der har sneget sig en lille fejl ind i dit ene svar, Thailand bruger også PAL som i Europa, NTSC buges kun i Japan Korea og USA og amerikanske besiddelser/baser. Man kan også godt bruge SCART stik (det medfølger ny PS3) men lyd og billede bliver betragtelig bedre med HDMI som man også helst skal anvende hvis man vil bruge maskinen som blu-ray /dvd afspiller. Mvh |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 31/05-2013 16:23
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Ok, det vidste jeg ikke. Jeg har haft købt spil med hjem til familiemedlemmer, og de var NTSC, og da jeg forespurgte på en maskine (Wii), fik jeg at vide, at den var NTSC. Det må så have været en butik, der har henvendt sig til turister fra NTSC-lande. Liste over benyttede systemer: http://shop.sandb...CInfo.html |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 31/05-2013 20:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Kim Ludvigsen skrev: TG950, hvad er din erfaring med film osv.? Så vidt jeg kan forstå, så er der ikke regionskode på spil, men det er der på andre ting, hvilket i så fald fx kan give problemer med en dansk PS3 og film købt i Thailand. har ikke prøvet med Thai indkøbte film endnu ( da vi havde rigeligt med film/spil med fra DK, men om et par måneder så har jeg nok. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 














