Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Har i længere tid haft betalingsservice i min bank,her i Thailand,det fungere fint,alle mine regninger til strøm / vand ..osv bliver betalt ...er der andre her der har samme erfaring 🌍
Har i længere tid haft betalingsservice i min bank,her i Thailand,det fungere fint,alle mine regninger til strøm / vand ..osv bliver betalt ...er der andre her der har samme erfaring 🌍
Virker fint, gaar over vores Citibank kreditkort. Ligeledes har vi nu faaet automatisk opdatering af EasyPass til tollroad, saa naar vi ryger under THB 300 bliver der automatisk toppet op med THB 1,000.-.
Vi har vand, el, telefon, internet, true visions plus nu EasyPass betalt via Citibank.
Man skal bare huske at checke kontoudtoget samt regningerne for een maaned var der sprunget et vandroer saa vandregningen var over THB 5,000.-
Kan anbefales. God weekend. Og lige nu sjasker det ned.
Hej lige et spørgsmål til tråden her. Lad os bare sige foreksempel tot enternet,hvad gør man hvis prisen er gået op på enternet,bliver banken så bare ved med at betale det gamle beløb,med lukning af net+efter regning+straf regning for forsent betaling. Eller den anden vej,tot er blevet billiger så man har betalt for meget,kan man så få de penge tilbage.
Hej lige et spørgsmål til tråden her. Lad os bare sige foreksempel tot enternet,hvad gør man hvis prisen er gået op på enternet,bliver banken så bare ved med at betale det gamle beløb,med lukning af net+efter regning+straf regning for forsent betaling. Eller den anden vej,tot er blevet billiger så man har betalt for meget,kan man så få de penge tilbage.
Banken betaler alt. Det er ens eget ansvar at kontrollere at beloebene er i orden og eftersom man modtager regningerne et stykke tid i forvejen kan man enten stoppe betalingen eller faa afklaret problemet med serviceyder.
Okay takker for svaret,men ikke helt rigtigt med regningerne,jeg bor et godt stykke ude på landet og her kommer posten altid en måned eller to forsent,hvis de overhovedet kommer,men de ved de godt inde på tot så jeg tager bare en af de gamle regninger med ind.
Okay takker for svaret,men ikke helt rigtigt med regningerne,jeg bor et godt stykke ude på landet og her kommer posten altid en måned eller to forsent,hvis de overhovedet kommer,men de ved de godt inde på tot så jeg tager bare en af de gamle regninger med ind.
Maaske skulle du anskaffe dig en postboks paa posthuset i den naermeste store by ?
Her hvor vi bor intet problem, vi bor i Samutprakan.
Mht EasyPass saa modtager man ved top-up af THB 1,000.-
1 sms fra Easy Pass
1 e-mail fra Easy Pass
1 sms fra banken
Man bliver charged THB 1,021.40. THB 21.40 er service THB 20.- plus THB 1.40 i VAT (moms).