Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Børnehjemmet i Nordthailand... hvad skete der?
|
|
| Unggoy |
Lagt på d. 25/06-2013 21:02
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 50 |
Hej Nogen der ved hvad der skete med børnehjemmet (vist nok Børnene i Doi Law)? "Ejeren" gik vist bort. Drives det videre eller? |
|
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 26/06-2013 06:16
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
Nu er det ikke et børnehjem men en skole for meget fattige familiers børn og en del syge børn. Det drives ikke videre medmindre der er en eller flere andre der tager over eller sætter et nyt concept op. Hugos kone Nang vil dog stadig være behjælpelig med donationer til skolen og besøg ved henvendelse ved jeg. Derudover kører der jo et andet dansk projekt derude-en skole fra Danmark har været på besøg og foræret dem nogle computere,så børnene fra de to lande kan komunikerer med hinanden på den vis - og selvfølgelig have den glæde og gavn en computer giver-også med hensyn til lærdom og viden. |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 26/06-2013 08:46
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
det helt korrekte er: skolen er en kommuneskole og kører som sådan vidre, MEN skolen ligger i et fattigt område og er meget lavt prioriteret fra kommunes side og det er takket være nang og hugos kom lidt op niveau et arbejde som døde sammen med hugo.......![]() |
|
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 26/06-2013 09:08
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
chaingmai skrev: det helt korrekte er: skolen er en kommuneskole og kører som sådan vidre, MEN skolen ligger i et fattigt område og er meget lavt prioriteret fra kommunes side og det er takket være nang og hugos kom lidt op niveau et arbejde som døde sammen med hugo....... ![]() Korrekt - jeg videre giver blot Nangs egne ord til os,på spørgsmålet stillet til hende. |
|
|
|
| Pede |
Lagt på d. 26/06-2013 21:06
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 39 |
Jeg skal til Chiang Mai i næste måned jeg satser stærkt på jeg når at kigge forbi skolen, da jeg ved at de penge der i sin tid var indsamlet med hjælp fra Hugo, nu er brugt til forbedringer af skolen. Jeg vil uploade billeder af mit kommende besøg på denne her side: https://www.faceb...3/?fref=ts vh. Peter |
|
|
|
| Pede |
Lagt på d. 07/08-2013 22:06
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 39 |
Jeg er netop kommet hjem til Danmark efter et lille smut forbi skolen. Her er lidt glædelige billeder ![]() https://www.faceb...3/?fref=ts |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 07/08-2013 23:32
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 489 |
Dine fotos kunne jeg meget godt tænke mig at se ... - Men desværre går jeg langt udenom Facebook, M.v.h. Fotofreak |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 08/08-2013 01:05
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Fotofreak skrev: Dine fotos kunne jeg meget godt tænke mig at se ... - Men desværre går jeg langt udenom Facebook, M.v.h. Fotofreak Dårlig undskyldning---------- |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 08/08-2013 01:19
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 489 |
SteenJ skrev: Fotofreak skrev: Dine fotos kunne jeg meget godt tænke mig at se ... - Men desværre går jeg langt udenom Facebook, M.v.h. Fotofreak Dårlig undskyldning---------- Haløjsa SteenJ Jeg kunne ikke drømme om at deltage på Facebook, men jeg vil meget gerne se fotos fra børnehjemmet M.v.h. Fotofreak |
|
|
|
| Skeptikeren |
Lagt på d. 08/08-2013 03:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 330 |
Bakker totalt op om Fotofreak, Facebook er noget af det mest snagende der nogensinde er "opfundet" et typisk amerikansk produkt der bruges til at følge dit liv og færden. Så venligst læg billederne her på TP!!! Somrak Bogen: En Roskildedrengs Erindringer (1939-2000)
Kan hentes på: www.jumplink.dk/somrak Bogen: Mit nye liv i Thailand (2001-2012) Kan hentes på: www.jumplink.dk/somrak2 Måtte Buddha stænke velduftende vande på din vej! |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 08/08-2013 05:48
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
[img]https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1148803_10201305758661929_591420578_n.jpg[/img] is not a valid Image. [img]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/944604_10201305758261919_1046802463_n.jpg[/img] is not a valid Image. [img]https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/996595_10201305757021888_1427036111_n.jpg[/img] is not a valid Image. [img]https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1146656_10201305759021938_190271303_n.jpg[/img] is not a valid Image. Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 08/08-2013 08:56
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Haaaaløsa Forofreak Slet ingen kommentar om at "deltage" i Facebook.......Men derfor kunne du da sagtens se billederne fra hjemmet der, ik Hilsen SteenJ HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 08/08-2013 09:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
SteenJ skrev: Haaaaløsa Forofreak Slet ingen kommentar om at "deltage" i Facebook.......Men derfor kunne du da sagtens se billederne fra hjemmet der, ik Hilsen SteenJ Det er da vist ikke så nemt, hvis Fotofreak ikke har en fb-profil.....Vel??? Begyndende regn over Vestegnen
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 08/08-2013 09:51
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1079 |
Jo, det er da nemt nok, hvis billederne er aabne for alle, er man bange for facebook, saa burde man ogsaa vaere bange for google. Ang. at snage, man kan blot lade vaere med at poste mere end man kan holde til at faa igen. Jeg har stor fornoejelse af FB. har fundet mange venner der, og jeg kan holde kontakt til min familie som er spredt rundt paa kloden.. Dejligt at se skiltet, det fortjente Hugo ! Meget varmt i Bkk.
Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 08/08-2013 10:05
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja tak for mange fine billeder Pede, ser godt ud. Og kan jo håbe at nogen fortsætter med hjælp. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 08/08-2013 10:33
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Skeptikeren skrev: Bakker totalt op om Fotofreak, Facebook er noget af det mest snagende der nogensinde er "opfundet" et typisk amerikansk produkt der bruges til at følge dit liv og færden. Så venligst læg billederne her på TP!!! Somrak Du har fuldstændig ret, i det mindste skal man lukke sin facebook, så uvedkommende ikke kan gå ind og misbruge dine indlæg og billeder. En kendt dansk drukbums, der er udelukket fra DTW for gud ved hvor mange gange, men desværre er begyndt at husere her på DTW. igen. Han havde lagt billeder af min forlovede og mit liv i Thailand fra Facebook, ud til hån på ThaiTime, hvilket var helt i sin orden på denne side, og tilsvarende andre lavintellegente druksyge brugere. Heldigvis var der en bruger fra DTW, der fik lukket den ringe side med dårlig etik. Fik den lærestreg, hold alle oplysninger om dit liv i Thailand tæt ind til kroppen. Stol ikke på nogen fra div. fora, men find dine rigtige venner i Thailand. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 08/08-2013 11:15
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Prøv lige at kom tilbage fra hvor tråden starede, så kan i sgu lave alle de udenoms indlæg i en anden tråd. Men hvor kan jeg kun give longway ret heri. Dejligt at se skiltet, det fortjente Hugo !
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 08/08-2013 11:21
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1079 |
Vangango, hvis man lukker sine billeder for fremmede, ja saa er problemet loest.....ogsaa for drukbumser. Skeptikeren. Naar man ligger en bog paa nettet, saa er der vel ikke mere at snage i paa FB. eller andre steder, jeg mener, saa har man da udstillet sig selv, om det er positivt eller negativt, det maa saa vare op til laeser at vurdere det.. For at vende tilbage til det det handler om, saa haaber jeg at der er personer som stadig vil stoette Hugo's projekt, jeg stoetter det ikke selv mere, jeg har sat min lid til gadehunde..
Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 08/08-2013 11:33
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
sony skrev: Prøv lige at kom tilbage fra hvor tråden starede, så kan i sgu lave alle de udenoms indlæg i en anden tråd. Men hvor kan jeg kun give longway ret heri. Dejligt at se skiltet, det fortjente Hugo ! Du har ret Sony..... Når jeg ser på billederne med Hugo's navn, kan jeg ikke lade være med at tænke på, at det han har opnået er stort. |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 08/08-2013 11:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
vandango skrev: sony skrev: Prøv lige at kom tilbage fra hvor tråden starede, så kan i sgu lave alle de udenoms indlæg i en anden tråd. Men hvor kan jeg kun give longway ret heri. Dejligt at se skiltet, det fortjente Hugo ! Du har ret Sony..... Når jeg ser på billederne med Hugo's navn, kan jeg ikke lade være med at tænke på, at det han har opnået er stort. Like
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Like