Se indlæg|
Her er det farligt at rejse til
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 08/07-2013 14:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
http://ekstrablad...030497.ece Det ser udtil at Thailand er med på kordte over de lande man skal være Vær forsigtig med Come As You Are
|
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 08/07-2013 15:04
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1079 |
Man kan jo undre sig over at danmark ikke har faaet en naal paa kortet.
Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 08/07-2013 15:28
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
Den reelle grund må være: Terrorrisikoen er størst i de sydlige provinser Songkhla, Narathiwat, Yala og Pattani, hvor angreb ofte forekommer. Alle rejser, der ikke er nødvendige, til og igennem disse provinser frarådes Alt det andet pjat de skriver om Bangkok er jo ikke aktuelt p.t. ![]() |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 08/07-2013 15:32
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Nirvana skrev: http://ekstrablad...030497.ece Det ser udtil at Thailand er med på kordte over de lande man skal være Vær forsigtig med Artiklen fortaeller intet som helst. Kuala Lumpur er bl.a. vaerre end Bangkok og det er sket indenfor de sidste par aar. Bortset fra det saa blev en 51 aarig amerikaner slagtet af en taxa chauffoer for soelle THB 51 og det skete i gaar i naerheden af Central Bangna. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 08/07-2013 16:11
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
hugoboerge skrev: Bortset fra det saa blev en 51 aarig amerikaner slagtet af en taxa chauffoer for soelle THB 51 og det skete i gaar i naerheden af Central Bangna. Så vidt jeg er orienteret, så mente amerikaneren at der var pillet ved taxameteret og ville ikke betale, diskussionen endte med at han smed pengene i hovedet på chaufføren. Uden at skulle forsvare nogen, så kan han ikke være newbie når han mener at turen skulle være billigere på meteret, og han burde vide at man ikke smider med pengene. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 08/07-2013 16:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
Artiklen fortæller ikke noget om hvorfor landene er farlige (man skal være forsigtig). Det behøver jo ikke være fordi der er megen kriminalitet eller lignende! Det kan jo også være fordi de er vanedannende
|
|
|
|
| PeterS |
Lagt på d. 08/07-2013 17:04
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 231 |
John skrev: hugoboerge skrev: Bortset fra det saa blev en 51 aarig amerikaner slagtet af en taxa chauffoer for soelle THB 51 og det skete i gaar i naerheden af Central Bangna. Så vidt jeg er orienteret, så mente amerikaneren at der var pillet ved taxameteret og ville ikke betale, diskussionen endte med at han smed pengene i hovedet på chaufføren. Uden at skulle forsvare nogen, så kan han ikke være newbie når han mener at turen skulle være billigere på meteret, og han burde vide at man ikke smider med pengene. Ja jeg tror ikke et øjeblik på, at taximeteret på 51 baht er skylden for det her mord. Og har han smidt 51 baht, uha ja så vil en taxi chauffør gå til yderligheder. Jeg vil gætte på lidt for meget yaba. eller andet lort. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 08/07-2013 17:14
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
PeterS skrev: John skrev: hugoboerge skrev: Bortset fra det saa blev en 51 aarig amerikaner slagtet af en taxa chauffoer for soelle THB 51 og det skete i gaar i naerheden af Central Bangna. Så vidt jeg er orienteret, så mente amerikaneren at der var pillet ved taxameteret og ville ikke betale, diskussionen endte med at han smed pengene i hovedet på chaufføren. Uden at skulle forsvare nogen, så kan han ikke være newbie når han mener at turen skulle være billigere på meteret, og han burde vide at man ikke smider med pengene. Ja jeg tror ikke et øjeblik på, at taximeteret på 51 baht er skylden for det her mord. Og har han smidt 51 baht, uha ja så vil en taxi chauffør gå til yderligheder. Jeg vil gætte på lidt for meget yaba. eller andet lort. Tvivler paa at en mand der arbejder for Caterpillar tager yaba eller andet lort. Han er blevet frustreret over trafikken. Webmaster har lige startet en traad omkring det. |
|
|
|
| PeterS |
Lagt på d. 08/07-2013 17:22
|
|
hugoboerge skrev: PeterS skrev: John skrev: hugoboerge skrev: Bortset fra det saa blev en 51 aarig amerikaner slagtet af en taxa chauffoer for soelle THB 51 og det skete i gaar i naerheden af Central Bangna. Så vidt jeg er orienteret, så mente amerikaneren at der var pillet ved taxameteret og ville ikke betale, diskussionen endte med at han smed pengene i hovedet på chaufføren. Uden at skulle forsvare nogen, så kan han ikke være newbie når han mener at turen skulle være billigere på meteret, og han burde vide at man ikke smider med pengene. Ja jeg tror ikke et øjeblik på, at taximeteret på 51 baht er skylden for det her mord. Og har han smidt 51 baht, uha ja så vil en taxi chauffør gå til yderligheder. Jeg vil gætte på lidt for meget yaba. eller andet lort. Tvivler paa at en mand der arbejder for Caterpillar tager yaba eller andet lort. Han er blevet frustreret over trafikken. Webmaster har lige startet en traad omkring det. Nu tænkte jeg ikke på kunden men taxichaufføren,på yaba. |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 08/07-2013 17:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
Ja, det er efterhånden hverdagskost at læse om skyderier og knivstikkerier herhjemme i nyhederne og ofte er det tilfældige ofre. I Thailand får man højest "nakket" sine penge og andre værdi genstande. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| PeterS |
Lagt på d. 08/07-2013 18:45
|
|
I Thailand får man højest "nakket" sine penge og andre værdi genstande. Kniber det ikke lidt med forståelsen af den skrevne tekst. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.