Se indlæg|
Russere på Phuket
|
|
| hilton-huahin |
Lagt på d. 10/08-2013 10:14
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 30 |
Jeg har lige et spørgsmål til brugerne her på sitet. Fra venner og familie der for nylig har været på Phuket ( Karon og Kata ) har jeg hørt at russere skulle være blevet et meget stort problem på øen. Jeg tænker ikke på at der skulle være mange, det skulle være deres opførsel der er problemet. Er det korrekt? |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 10/08-2013 10:35
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Ja, der er mange, men jeg har aldrig haft et problem med dem.
|
|
|
|
| HongNam |
Lagt på d. 10/08-2013 10:42
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 50 |
Jeg er altid på Phuket og jeg har heller ikke haft problemer med dem men det tror jeg godt nok Thaierne har.... De fører sig frem som herre folk og sidder og skaber sig på restauranterne hvis de ikke lige får det på deres måde. Det er helt tydeligt at mange af dem taler ned til Thaierne som om de var undermennesker.... Jeg har som sagt ikke personligt haft problemer med dem men kan naturligvis også "vælge dem fra" ....det kan Thaierne jo ikke rigtig. Der er altid et ordsprog der kommer frem når jeg ser russere føre sig frem i Thailand "naar Skidt kommer til Ære og Stodder til Mønt, saa begynder Hønsene at gaa med Laksko" Citat : Gustav Wied 7Det passer så godt til Russerne |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 10/08-2013 10:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
HongNam skrev: Jeg er altid på Phuket og jeg har heller ikke haft problemer med dem men det tror jeg godt nok Thaierne har.... De fører sig frem som herre folk og sidder og skaber sig på restauranterne hvis de ikke lige får det på deres måde. Det er helt tydeligt at mange af dem taler ned til Thaierne som om de var undermennesker.... Jeg har som sagt ikke personligt haft problemer med dem men kan naturligvis også "vælge dem fra" ....det kan Thaierne jo ikke rigtig. Der er altid et ordsprog der kommer frem når jeg ser russere føre sig frem i Thailand "naar Skidt kommer til Ære og Stodder til Mønt, saa begynder Hønsene at gaa med Laksko" Citat : Gustav Wied 7Det passer så godt til Russerne Det gælder vist for nyrige i en stor del af Verden. Og så også lidt Jantelov - de skulle jo nødig tro at de var noget, bare fordi de er kommet til penge. ![]() Jeg tror mere på, at det er på grund af, at mange russere rejser til Thailand. Faktisk er det den største gruppe ikke asiater, som besøger Thailand. Derfor er de nemme at få øje på, og de mange skilte på russisk viser, at thaierne hilser dem og deres rubler velkommen. Dermed bliver de brådne kar blandt dem også synlige. De uheldige eksempler fra fx. lille Danmark fylder ikke meget i landskabet. Men der er vist en enkelte eller to?! Redigeret af Frank d. 10/08-2013 11:15 |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 10/08-2013 11:14
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Efter min mening udgør russerne et kæmpe problem !!! ja, masseturismen i det hele taget i Thailand. Men jeg orker ikke at uddybe, så jeg anbefaler at du bruger søgefunktionen i forummet og læser lidt om russerne og oplevelsen af dem. |
|
|
|
| bollefinn |
Lagt på d. 10/08-2013 13:28
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 43 |
Jeg er lige landet med flyet fra karon igår, ja der var rigtig mange russer(og kinesere!), som de andre skriver så tror jeg at indbyggerne er trætte af dem, f.eks lå vi i mandags på stranden i kata, og et ungt russisk par ligger sig så lige foran 2 strandstole(uden at betale), manden som opkræver penge for stole kommer hen til dem og beder dem enten om at betale, eller gå et andet sted hen/eller ligge sig lidt længere væk fra stolene, da han så ikke kunne "sælge" dem til andre, det sked de på og blev liggende et par timer :-/.. Jeg har også lagt mærke til at mange af dem, når de skulle spørge om noget i butikker, så foregår det på russisk, og så bliver de pisse sure over at ekspedienten ikke forstår dem :-/ |
|
|
|
| dardi |
Lagt på d. 10/08-2013 15:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 109 |
Jeg tror Thailand kommer til at fortryde, at de har ophævet visakrav til Russere .. de kan være i landet så længe de vil .. noget med en del af en handelsaftale. |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 10/08-2013 15:52
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Jeg er på Phuket lige nu, sidder på en resturant ind kommer et par Russerer menukortet er et stort fotoalbum hvor de kan vælge hvad de vil have. Efter 20 min. Bestiller de en menu og en ekstra tallerken pomfritter, og en Lille Chang Beer maden ankommer og de deler kotelleten. Tror ikke stafet var helt tilfreds ![]() |
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 10/08-2013 17:27
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
kiml skrev: Jeg er på Phuket lige nu, sidder på en resturant ind kommer et par Russerer menukortet er et stort fotoalbum hvor de kan vælge hvad de vil have. Efter 20 min. Bestiller de en menu og en ekstra tallerken pomfritter, og en Lille Chang Beer maden ankommer og de deler kotelleten. Tror ikke stafet var helt tilfreds ![]() Stort i forhold til, hvad jeg har oplevet ikke én, men flere gange: En portion fritter til 3-4 stykker. Drikkevarer medbringes fra 7-11. |
|
|
|
| steen nielsen |
Lagt på d. 11/08-2013 11:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 141 |
dardi skrev: Jeg tror Thailand kommer til at fortryde, at de har ophævet visakrav til Russere .. de kan være i landet så længe de vil .. noget med en del af en handelsaftale. Jeg ved ikke hvor du har det fra, de må være i Thailand 30 dage som dig, bare uden visa http://russia.sia... Alting skal rives ned - undtagen Gulerødderne - de skal rives op!
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 11/08-2013 13:30
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
russerne er vor tids svar på scandinaver på mollorca i tresserne, de vidste sgu heller ikke hvordan man skal opføre sig, de skide russre er ved at ødelægge phuket, pattaya koh chang og koh samui, men det ender nok med et brag for thaierne er så skide trætte af de ignorrante skiderikker, i cambodia er de også ved at smadre idyllen ved trandene, de breder sig mere og mere, men håber at de finder ud af ligesom tyskerne gjorde før, at samle sig i egne områder, men her i khon kaen er vi så herligt fri for dem, de har forsøgt at køber sig i restaurations miljøet her, men khon kaen er meget domineret af thai kinesere og vil sgu ikke gi noget fra sig så russerne endte med at få sig en ordentlig røvfuld og løb hjem med halen mellem benene. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.