Se indlæg
 Udskriv debat
Rak Thai skolen informere:
Lung Yao
Kære venner i Rak Thai

Så er vi ved at være klar til det nye aktivitets år i Rak Thai .

Vi starter søndag den 25. august til sædvanlig tid kl. 13.00 på det sædvanlige sted – Hejrevej 26, 2400 København NV.

Dette bliver sidste gang i de gamle lokaler, så vi kan lige nå at sige farvel.

Jeg har den glæde at meddele, at fra 1. september skal vi være i ti lokaler (A 201 - A210) på Sankt Annæ Gymnasium, Sjælør Boulevard 135, 2500 Valby.

Skolen ligger mellem Sjælør Station og Valby Station og bl.a. bus 4A kører lige til døren (køreplan)

Beskeden kan også ses på vores nye hjemmeside: Rak Thai

Efterårets aktiviteter kan snart ses under kalender på hjemmesiden.

Med venlig hilsen S. Eriksen

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
Skolens hjemmeside:

http://www.raktha...ooldk.com/

Og den ny beliggenhed fra 1 September:

http://map.krak.d...

.
Redigeret af Lung Yao d. 19/08-2013 10:38
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

dk_bob
Hej

Jeg vil høre, om det er muligt, at dukke op og prøve at være med en enkelt gang eller to, uden at skulle registreres/betale?

Med venlig hilsen
dk_bob.
Med venlig hilsen
dk_bob

Play chess endgames at [url]www.chessendgames.com[/url]

fckguld
dk_bob skrev:

Hej

Jeg vil høre, om det er muligt, at dukke op og prøve at være med en enkelt gang eller to, uden at skulle registreres/betale?

Med venlig hilsen
dk_bob.
fik du ikke meget svar på.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Lung Yao
dk_bob skrev:
Hej
Med venlig hilsen
dk_bob.

Ja . Men Du kan kontakte Fru Noo, fra Denn Jai marked ved Reventlowsgade 18,kld, 1651 KBH V. (lige overfor KBH hvd-banegårds vestlige udgang) for at få det bekræftet. Tlf. 33 79 70 60

https://sites.goo...le.dk/cph/

Og venligst ignorere "Hr. 2 linjer svarer" , som i alle de år han har huseret på DTW, ikke bidraget med nogle nyttigt - konstruktivt ud over at kritiserer eller bare "ryg-klappe" andre for deres ytringer (han har åbenbart INGEN selv, bare check hans sidste 100 + indlæg og også den her sidste melding : << fik du ikke meget svar på. >> ) . Angry

.

fckguld
Og venligst ignorere "Hr. 2 linjer svarer" , som i alle de år han har huseret på DTW, ikke bidraget med nogle nyttigt - konstruktivt ud over at kritiserer eller bare "ryg-klappe" andre for deres ytringer (han har åbenbart INGEN selv, bare check hans sidste 100 + indlæg og også den her sidste melding : << fik du ikke meget svar på. >> ) . Angry

.[/quote]Ved ikke hvor du helt vil hen , hvis man er uenig , kritiserer man , hvis man er enig er man rygklapper.Og hvad der galt med mine sidste indlæg ????? ved godt hvem der har skolen og ved også hvem fru Noo er , derfor regnede jeg ikke med der kom svar , når der blev spurgt om noget gratis- Men der kan man bare se , god bedring til dig og op med humøret - ikke meget der skal til pisse dig af , sikke et liv at have- undskyld hvis jeg fornærmede dig .P:S ville ikke gå persoligt efter dig , jeg jo både voksen og ædru, mit indlæg sneg sig op over 2 linier- uden et reklame indslag for div fester , risforhandlere og andre steder som jeg ikke har behov for at fedte mig ind.Jeg har haft rigtig meget personlig kontakt med medlemmer herinde , hjulpet folk , sendt penge til trængende.
Aldrig prøvet at sælge noget , reklamere eller lave penge på nogen medlemmer.
90% af dine indlæg ( 2 indlæg om dagen de sidste 5 år, den kan ikke slås) vedrører noget man kan købe , altså noget nogen skal tjene på. opslag opslag opslag
og og alt sammen kan man se på plakatten inde i hullet over for hovedbanen, hvor berigende er det for dette forum.
Nu fik du mig vred , jeg skrev et lille spydigt indlæg ikke om dig.
Men nu fik jeg luft.
Redigeret af fckguld d. 22/08-2013 22:20
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Spring til debat: