Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej med jer.
Jeg påtænker en mc. tur (På egen Mc,thai registreret) Turen skal starte i Phuket-Chaing Mai-Chaing Rai- Laos - Vietnam-Cambodia- Thailand.
Er der nogen her som kender reglerne for at krydse grænserne, og få Mc`en med, kender godt reglerne om visum, men mangler dem om at medbringe Mcèn.
Håber i kan hjælpe mig
Sonny
Hvis reglerne er de samme for en Thailandsk indregistreret mc, som for en dansk indregistreret, skal du efter immigration til Laos ind på custom og have en midlertidig importtilladelse.
Til Cambodia kræves et carnet de passage og en tilladelse fra turistministeren i Cambodia for at få en midlertidig importtilladelse. Dette gælder for en dansk indreg. mc. Jeg har fået oplyst fra en thailænder, at de bare kører ind i cambodia uden at henvende sig til custom.
Jeg kender ikke reglerne for Vietnam.
Hvornår skal du afsted. Vi kunne måske finde ud af det sammen.
Hej
Jeg går på Pension I September 15 rejser til Phuket omk. 1 Oktober, bliver til April, så på et eller andet tidspunkt i løbet af den "Vinter" havde jeg regnet med det skulle være, regner med at bruge et par mdr. eller tre til det.