Se indlæg
 Udskriv debat
Koh Lipe? Politisk ukorrekt spørgsmål!
jimmikoldenborg
Hej.

Så er Vi så småt ved at planlægge en kommende tur til Thailand igen:-)

Denne gang vil vi gerne besøge nogle steder vi ikke har været.
I den forbindelse er jeg faldet over Koh Lipe, og synes det ser rigtigt lækkert ud.

Nu kommer mit lidt politiske ukorrekte spørgsmål så....
Både min kone og jeg er godt trætte af mange af Russernes opførsel i Thailand. Vi var afsted sidste år, og blev enige om at det var slut med Phuket for denne omgang. Jeg har Nu fået overtalt konen til alligevel at tage afsted:-) Er der mange RUssere på Koh Lipe? For hvis det vrimler med dem, så vælger vi et andet sted.

Det skal lige siges at jeg har mødt massere af Russere, som er ordentlige og rare mennesker, men de andre stjæler desværre billedet fra dem.

Mange tak for hjælpen.

Vh

Jimmi (med en lidt dårlig smag i munden over mit spørgsmål. SORRY)
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
Anonym Bruger
Hej Jimmi

Vi var der i december 1 uge, og det var helt perfekt, strandene er helt fantastiske og steder hvor vi boede, The Box var godt, men nogle dejlige mennesker, men hvis i ikke har bestilt værelse, så skynd jer at send en besked til Gabi, den spanske ejer!
Som sagt vi var der en uge og vi hørte ikke folk snakke Rusisk, men hvordan det er i dag kan jeg selvfølgelig ikke sige med sikkerhed, men som sagt skriv til Gabi evt via Facebook, han plejer at være hurtig til at svare!

Ellers kan jeg godt være behjælpelig hvis i ønsker?

Mvh
Michael Bangkok

kirsten64
Vi var der i januar i år og mødte ikke mange af dem, tror ikke de har fundet denne helt fantastiske ø endnu, eller måske de ikke gider tage den lange tur derned. Turen er lang og færgeselskabet Tigerlines er noget for sig, Vi blev 3 timer forsinket, men alt er glemt når man er der.
Vi er selv ved at bestille værelser til næste år :-D, Det er nok den smukkeste ø Jeg har været på:-)

jimmikoldenborg
Mange tak for jeres svar :-)
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
Spring til debat: