Se indlæg
 Udskriv debat
Desjoyaux swimmingpool ?
DJ
Vi planlaegger en pool paa 4 x 8 m fra dette firma, er der nogle herinde som har erfaringer med denne slags pool og firmaet ?

Kan se firmaet har vaeret naevnt et par gange, men mest om prisen.

mvh
DJ

Anonym Bruger
DJ skrev:

Vi planlaegger en pool paa 4 x 8 m fra dette firma, er der nogle herinde som har erfaringer med denne slags pool og firmaet ?

Kan se firmaet har vaeret naevnt et par gange, men mest om prisen.

mvh
DJ

Hvilket firma...?

Du glemte linket.!

Er selv interesseret i information om swimmingpool's, da det meget snart, kan blive aktuelt her.

Ikke kun links, men gode råd fra medlemmer, som har været gennem processen.

DJ
Firmaet hedder Desjoyaux som staar i overskriften, og har afdelinger i Chang Mai, Udon Thani, Bangkok og Phuket.

Anonym Bruger
Beklager, den glippede.

Til andre, her er link til firmaets Bkk. afd.

http://www.desjoy...gkok.shtml

Conrad
Da jeg skulle anlaegge en swimmingpool i haven, kiggede jeg ogsaa paa en Desjoyaux, men syntes at de var for dyre.

Desuden ville jeg hellere have en pool med fliser end en med plastikdug.

Saa nu har jeg en pool, stoebt i jernbeton og med lyseblaa fliser og den er med saltvand som et apparat laver klor ud af, desuden er der sandfilter, som er fyldt med knust glas. Poolen er med skimmerbox.

Vedligeholdelsen staar jeg selv for og den er minimal. ca en gang om ugen bliver bund og vaegge boerstet og ca. 2 gange om ugen bliver der stoevsuget.

Jeg havde et lille lokalt firma til at staa for opfoerelsen og er tilfreds med resultatet.

Conrad

holmholm
Conrad skrev:

Da jeg skulle anlaegge en swimmingpool i haven, kiggede jeg ogsaa paa en Desjoyaux, men syntes at de var for dyre.

Desuden ville jeg hellere have en pool med fliser end en med plastikdug.

Saa nu har jeg en pool, stoebt i jernbeton og med lyseblaa fliser og den er med saltvand som et apparat laver klor ud af, desuden er der sandfilter, som er fyldt med knust glas. Poolen er med skimmerbox.

Vedligeholdelsen staar jeg selv for og den er minimal. ca en gang om ugen bliver bund og vaegge boerstet og ca. 2 gange om ugen bliver der stoevsuget.

Jeg havde et lille lokalt firma til at staa for opfoerelsen og er tilfreds med resultatet.

Conrad

Er lidt nysgerrig på hvad sådan en pool så løb op i ?

Conrad
Hej holmholm,

Det kan jeg ikke sige praecist, for vi fik ogsaa udfoert andre opgaver samtidig, men ca. ฿ 500,000.

Poolen er ca. 4 x 6 meter og 1,3 meter db.

Hilsen
Conrad

Gamba
Hvis du skal lave en lille pool er der nogle færdige glasfiber løsninger. En stor pool må det være beton/flise løsningen. Jeg har fået lavet en pool på 8 x 20 m med 270 m3 vand og det har kostet "kun" ca. 1 mill ved at jeg selv stod for det.

Http://welcome-in...
Welcome inn Hotel room & Villa rental
[img]Http://www.welcome-inn.com/images1/rent.jpg[/img] is not a valid Image.

http://www.welcome-inn.com
Boes
Desjoyaux byggede vores hotelpool for snart 10 år siden - nok lidt dyrere end hos de locale entreprenorer, men til gengald top service.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

DJ
Hej Boes.

Dejligt at hoere fra en som kender firmaet, og en positiv tilkendegivelse, jeg var mest urolig for
" linersystemet " - har du haft problemer med dette ?

Jeg syntes nu ikke det er saa dyrt, vi har faaet tilbud paa en pool 4 x 8 m + jazucci for 750.000.

DJ

Boes
DJ skrev:

Hej Boes.

Dejligt at hoere fra en som kender firmaet, og en positiv tilkendegivelse, jeg var mest urolig for
" linersystemet " - har du haft problemer med dette ?

Jeg syntes nu ikke det er saa dyrt, vi har faaet tilbud paa en pool 4 x 8 m + jazucci for 750.000.

DJ

Ingen problemer med lineren . Stenene, som kanter poolen har losnet ved nogle tilfalde, men det blev fixet umiddelbart uden beregning. Herligt med pool, specielt I de varme maneder. Ganske dekorativt ogsa specielt med undervandsbelysning. God fornojelse
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Spring til debat: