Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Thailandsk mad i Danmark og dansk mad i Thailand » Butikker, ingredienser og redskaber
 Udskriv debat
Hvor er den bedste thaishop i hovedstadsområdet
flyer
Jeg er blevet træt af at skulle rende fra den ene til den anden thaishop, så nu vil jeg høre d´herre hvor I handler "det hele" på én gang i CPH?

Savner stadig Pat´s shop, nogen der ved om hun åbner igen?

Det skønneste sensommervejr over Vestegnen Come here sun
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

kiml
Min kone bruger ham i kødbyen,og hun påstår at han er billig kan ikke huske hvad den hedder , mener det er hen Kalhadasi food
flyer skrev:

Jeg er blevet træt af at skulle rende fra den ene til den anden thaishop, så nu vil jeg høre d´herre hvor I handler "det hele" på én gang i CPH?

larschr5
Har også været rundt med konen i dag. Første stop var på Flæsketorvet hos Kakshidi hvor vi nomalt køber ind. Da konen manglede bananblade, kørte vi til en anden butik der lå på Istedgade 134. Synes umiddelbart at udvalget var en hel del større end hos Kakshidi, men det var også dyrere.

Kig forbi på Istedgade 134, tror den har det største udvalg. Men prisen er faktisk en del højere. F.eks cashew nødderne kostede over 20% mere på Istedgade.

buick
Jeg husker ikke nummeret men i bunden af istedgade væk fra hovedbanen der ligger thai supermarkedet de har det hele og du får nemt 10-15% i rabat ved større indkøb (over 500 kr.)

marn
Vi har altid handlet i den der ligger skråt over for hovedbanegården ved siden af istedgade (de er vist ikke Thaier, men kinesere) og vi har tit fået rabat hvis vi købte store partier af enkelte madvarer, jeg syntes ikke det er urimelige priser,,,,,
Men konen siger at den der ligger i Frankrigsgade på Amager er meget billig !? og har et stort udvalg...

Lung Yao
kiml skrev:

Min kone bruger ham i kødbyen,og hun påstår at han er billig kan ikke huske hvad den hedder , mener det er hen Kalhadasi food
flyer skrev:

Dette er nok ham som du tænker på :

http://www.thaila...d_id=14658

HUSK lige P-skiven hvis I handler der, for KBH kommune "mangler" penge.
P reglerne er følgende :
På det store P areal udenfor Khakshidis forretning :
Mandag - Fredag.
- 2T fri parkering fra 6 til 15.
- 4T fri parkering fra 15 til 06.
- Lørdag fri parkering EFTER kl. 17 og til Mandag kl. 06.

PAS PÅ P. fælden ved parkering ved Høkerboderne (mellem Halmtorvet og det store P-plads ved INCO - Kaskshidis Food import) , der er det Betaling 24T fra Mandag kl. 08. til Lørdag kl.17.
.
Redigeret af Lung Yao d. 06/09-2013 14:24
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
marn skrev:
Vi har altid handlet i den der ligger skråt over for hovedbanegården ved siden af istedgade (de er vist ikke Thaier, men kinesere) og vi har tit fået rabat hvis vi købte store partier af enkelte madvarer, jeg syntes ikke det er urimelige priser,,,,,
Men konen siger at den der ligger i Frankrigsgade på Amager er meget billig !? og har et stort udvalg...

Der er hård konkurrence i området, og som Buick har skrevet giver de fleste "rabat" ved stor køb.
Du kan tro at Denn Jai marked mærker det (modsat da hun for ca. 20 år siden havde "eneret" på Asiatiske varer) især at ikke nok er der konkurrence fra de nye Kinesiske forretninger men også de afghanske-pakistanske forretninger også sælger thailandske varer.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
buick skrev:
Jeg husker ikke nummeret men i bunden af istedgade væk fra hovedbanen der ligger thai supermarkedet de har det hele og du får nemt 10-15% i rabat ved større indkøb (over 500 kr.)

Nok denne her: Thai Supermarked APS: .

http://goo.gl/map...

Prøv en dag at handle hos Kakshidi i kødbyen for sammenligning.
Fx kan jeg nævne at 2 thai restaurant køber nogle af deres varer der i stedet for hos fx Thai Esaan market som de er i familien med. Yo baby

.

.

CHINGCHOK
Der er talrige thaishops omkring istedgade i kbh, den omtalte i bunden omkring enghave plads er stor og har et bredt udvalg. Den er ejet af arabere. mange thai kommer ikke der ved ikke lige hvorfor men thai rak thai uden at skulle træde nogle over tærene. Personligt kan jeg godt lide den på gæsværksvej. Ved ikke om den er billigere end de andre men har altid friske råvarere
จิ้งจก

kiml
yes det samme siger konen her det eneste hun køber der er ris
larschr5 skrev:

Har også været rundt med konen i dag. Første stop var på Flæsketorvet hos Kakshidi hvor vi nomalt køber ind. Da konen manglede bananblade, kørte vi til en anden butik der lå på Istedgade 134. Synes umiddelbart at udvalget var en hel del større end hos Kakshidi, men det var også dyrere.

Kig forbi på Istedgade 134, tror den har det største udvalg. Men prisen er faktisk en del højere. F.eks cashew nødderne kostede over 20% mere på Istedgade.

flyer
Flæsketorvet, ramt på en forkert dag, hmm..... der var mange poser rise og tror næppe at det kun lige var den jeg købte der lugtede lidt jordslået...

Istedgade enghave, stor... men som andre nævnte "thai rak thai" dog sød betjening.

Ser nu der komme én i Næstved, det ses der frem til.... "good luck" dii mak!

Let overskyet over SydhavsöerneSunflower
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

Spring til debat: