Se indlæg|
Ny butik i Næstved
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 07/09-2013 08:24
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Har modtaget en mail om at der skulle åbne en ny thaishop i Næstved indenfor kort tid. Den er placeret i stationsbygningen. Vender tilbage med mere nyt når det kommer. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| holmholm |
Lagt på d. 07/09-2013 15:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 157 |
Webmaster skrev: Har modtaget en mail om at der skulle åbne en ny thaishop i Næstved indenfor kort tid. Den er placeret i stationsbygningen. Vender tilbage med mere nyt når det kommer. Den venter vi så spændt på i Næstved. Det er altid sundt med lidt konkurrence. ![]() |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 08/09-2013 07:43
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Syntes du at Thai shop er for dyr ![]() holmholm skrev: Webmaster skrev: Har modtaget en mail om at der skulle åbne en ny thaishop i Næstved indenfor kort tid. Den er placeret i stationsbygningen. Vender tilbage med mere nyt når det kommer. Den venter vi så spændt på i Næstved. Det er altid sundt med lidt konkurrence. ![]() |
|
|
|
| burana |
Lagt på d. 08/09-2013 09:08
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 47 |
Jeg var i den eksisterende shop i går lørdag, priserne på nogle ting er lidt i den høje ende, medens andre er det samme eller lavere end Københavnstrup, men servicen fejler ikke noget de 2 gange jeg har handlet der. God weekend til alle Høj sol over Nakskov ![]() |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 08/09-2013 11:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
burana skrev: Jeg var i den eksisterende shop i går lørdag, priserne på nogle ting er lidt i den høje ende, medens andre er det samme eller lavere end Københavnstrup, men servicen fejler ikke noget de 2 gange jeg har handlet der. God weekend til alle Høj sol over Nakskov ![]() Helt enig, der er altid højt humør desværre passer det dårligt med hendes åbningstider for mig, 300,- for en pose ris er nok lige i overkanten, syntes jeg! udvalget er fint! Men for mit vedkommende passer det bedst at handle i hovedstaden, det kan lige nåes efter fyraften...Har ikke den store fidus til de shop´s der åbner i stationsbygningerne i Næstved.... Døgnfluer som regel, men håber da at de kan holde denne gang, så her fra Sydhavsøerne skal der lyde et stort "Held og lykke" Let overskyet over Sydhavsøerne
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| holmholm |
Lagt på d. 08/09-2013 21:00
|
|
kiml skrev: Syntes du at Thai shop er for dyr ![]() holmholm skrev: Webmaster skrev: Har modtaget en mail om at der skulle åbne en ny thaishop i Næstved indenfor kort tid. Den er placeret i stationsbygningen. Vender tilbage med mere nyt når det kommer. Den venter vi så spændt på i Næstved. Det er altid sundt med lidt konkurrence. ![]() Nogle priser er måske i den høje ende i forhold til de steder vi nogen gange shopper i København. ![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 09/09-2013 13:18
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
flyer skrev: Jeg var i den eksisterende shop i går lørdag, priserne på nogle ting er lidt i den høje ende, medens andre er det samme eller lavere end Københavnstrup, men servicen fejler ikke noget de 2 gange jeg har handlet der. God weekend til alle. Høj sol over Nakskov ![]() Helt enig, der er altid højt humør desværre passer det dårligt med hendes åbningstider for mig, 300,- for en pose ris er nok lige i overkanten, syntes jeg! udvalget er fint! Men for mit vedkommende passer det bedst at handle i hovedstaden, det kan lige nås efter fyraften........................................................................... Let overskyet over Sydhavsøerne ![]() - Desværre er den pris på 20 kg Ris sæk, næsten "normalt pris" her i KBH (variere afh. af mærket) på trods af konkurrence mellem Thai- Kinesiske - Tyrkiske - Afghanske butikker m.m.Det billigste tilbud jeg fandt var til 179,95 + Moms hos Jakobs Fulhouse i Kødbyen, men det er "kun" en ugens tilbuds pris en gang i mellem. - Ja, men der er ikke ALLE som Dig som kan handle i KBH efter fyraften. Så hvis de skal indberegne kørsels udgifter så er "besparelsen" minimalt. Kan nævne at det samme gælder for dem der bor fx i Holbæk og omegnen. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| RedRanger |
Lagt på d. 09/09-2013 15:42
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Er der ikke tale om en Thai restaurant som åbner i stationsbygningen? Thai shoppen i Næstved har et fint sortiment, men det er klart at når der ikke er nogen seriøse konkurrenter, så bliver priserne som regel lidt højere ![]() |
|
|
|
| holmholm |
Lagt på d. 29/09-2013 13:15
|
|
Så er butikken åbnet. Den ligger hvor der før var billetsalg på Næstved station. Det er en blanding af varer fra Thailand og Mellemøsten, men de har rigtig mange thailandske fødevarer. Og priserne er bestemt konkurrencedygtige. Jeg bed mærke i en kasse med friske små thaiauberginer. 35 kr pr. kilo. I den anden thaishop i byen koster en pose med 4 stk. 35 eller 40 kr. Er ikke helt sikker på prisen. Der er et åbningstilbud på 3 flasker østerssauce eller fiskesauce for 50 kr. Jeg mener bestemt at butikken er et kig værd. Er dog lidt spændt på om den overlever med den nuværende placering. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 01/10-2013 15:25
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Dette billede af butikken er blivet tilsendt:
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 06/10-2013 09:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
Efter konens udsagn er det Path fra Stampesgade der har åbnet i Næstved, priserne var vist lidt høje de første par dage, men det skulle efter sigende havde jævnet sig dii mak mak!Temmelig gråt over Vestegnen
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

desværre passer det dårligt med hendes åbningstider for mig, 300,- for en pose ris er nok lige i overkanten, syntes jeg! udvalget er fint! Men for mit vedkommende passer det bedst at handle i hovedstaden, det kan lige nåes efter fyraften...