Se indlæg
 Udskriv debat
nyt pas til konen
klausk
Hej allesammen.
Da min kone skal have nyt pas ang.ny opholdstilladelse vil jeg spørge om nogen herinde ved hvor længe det tager at få et nyt pas efter hun har været på den thailanske ambassade i København,hun skal på ambassaden d.8-11-2013.

TG950
klausk skrev:

Hej allesammen.
Da min kone skal have nyt pas ang.ny opholdstilladelse vil jeg spørge om nogen herinde ved hvor længe det tager at få et nyt pas efter hun har været på den thailanske ambassade i København,hun skal på ambassaden d.8-11-2013.

der kan gå op til 5 uger, men oftest hurtigere.

efter endt ekspedition på ambassaden beder i dem om sende passet til jer, alm. post eller anbefalet i bestemmer selv, men i skal selv betale porto gebyr.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

roald
Min kone fik lavet pas ved thai-nord festen i Ålborg den 17 august og har endnu ikke modtaget det nye pas. Efter min kalender er det da over 5 uger.
Hun betalte 200 for pas og så 100 for porto ialt 300kr.

TG950
roald skrev:

Min kone fik lavet pas ved thai-nord festen i Ålborg den 17 august og har endnu ikke modtaget det nye pas. Efter min kalender er det da over 5 uger.
Hun betalte 200 for pas og så 100 for porto ialt 300kr.

ja, 5 uger & 4 dage er sgu for lang tid at vente, men de sidste 2 gange kranen har fået fornyet sit pas ved ambassaden i Hellerup har det taget mindre end de 5 uger. ( så i må nok indgive en rykker )

sidste år fik hun det fornyet i Bkk, da tog det lige knap 5 hverdage ( men det er en helt anden sag )
og sådan kommer det til at foregå for eftertiden.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Spring til debat: