Se indlæg|
El cykler (batteri)
|
|
| sony |
Lagt på d. 20/10-2013 13:13
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Hejsa Vil bare høre om man kan leje/købe el cykler i pattaya og hvis hvor. Kan man købe batterier til raleigh el cykler? Det kunne være fedt Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 20/10-2013 14:05
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1079 |
En motor-cykel, jamen hvorfor dog det, det giver jo ingen motion. Nae Sony, op paa pedalerne, jeg koebte en umotoriseret i HH. til 14.5..man kan dog faa en sikel i tesco eller andre steder til 3-5 tusinde, men de er jo altsaa ikke bygget til farang, alt over 45. kg. saa brasser pisset sammen...:-) [img]https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/148415_222001457932953_1417671274_n.jpg[/img] is not a valid Image. [img]https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/405008_222001364599629_1765068983_n.jpg[/img] is not a valid Image. [img]https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/553745_222001517932947_1610981206_n.jpg[/img] is not a valid Image. Naa men god jagt, dit dovendyr..55555 Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 20/10-2013 14:47
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1079 |
PS. den sikel jeg koebte er med 24 gear, saa uanset om det gaar op eller ned, saa er der altid et gear som passer,, naesten som en motor, det er saamaend ikke saa haardt...Men skal jeg vaere helt aerlig, ja saa er det nok konen som har koert mest paa den..
Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 20/10-2013 15:03
|
Longway skrev: PS. den sikel jeg koebte er med 24 gear, saa uanset om det gaar op eller ned, saa er der altid et gear som passer,, naesten som en motor, det er saamaend ikke saa haardt...Men skal jeg vaere helt aerlig, ja saa er det nok konen som har koert mest paa den.. ![]() Din bandit du så kommer du med sådan et indlæg og så har du ikke engang selv kørt på den fy fy skam dig. Jeg kan også godt lige love dig man (eller jeg gør) får sgu rørt sig mere på sådan en cykel end man tror. Er da godt hammer glad for den jeg har herhjemme, havde jeg ikke den fik jeg sgu aldrig kørt så meget som jeg gør nu. Men ok en alm. cykel kan oz gå nu når jeg kun skal bruge den i pat. Bare rart at køre rundt på sådan en el cykel, især op ad bakke, den er der jo nogle stykker af både i pat, og her i århus og omegn. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| basse50 |
Lagt på d. 20/10-2013 16:14
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 94 |
Måske her er lidt hjælp at hente Sony. http://bicycletha...-thailand/ |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 20/10-2013 20:57
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Sony Jeg har ikke andre at lave og hvis vejet er godt køre jeg gerne tur rundt i Pattaya for at finde et sted hvor du kan leje en cykel. Det skal helst være i nærheden af det hotel du skal bo på. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 20/10-2013 21:01
|
Det vil være perfekt Kurt
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| hiks |
Lagt på d. 20/10-2013 21:28
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 209 |
Har også ledt efter en el cykel, grunden er jeg synes det er meget varmt i landet, og en el cykel kan hjælpe med at lufte lidt. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 21/10-2013 09:18
|
Ja hiks det sgu en hel rar måde at komme frem på, også får man også rørt sig en del. Det gør man ikke på en motorcykel den er kun god hvis man skal rigtig langt.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.