Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Dansk TV i Thailand
|
|
| gyde72 |
Lagt på d. 02/11-2013 12:12
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
Hej Alle Man kan nu få dansk-svensk-norsk-tysk-engelsk tv i Thailand. 89 kanaler, 65 direkte og 24 forsinkede kanaler (18 timer) de 23 af de direkte er danske. Firmaet hedder www.european-iptv... Prisen for boksen er 10000 Bath og en månedlig ydelse på 1700-1800 (39€) Hvis man ikke skal bruge det i nogle mdr. stopper man bare betalingen. Intet gebyr for at starte det op igen. Vi kan kontaktes via hjemmesiden eller på tlf. 086 604 7329 Mvh. Søren |
|
|
|
| bannok |
Lagt på d. 02/11-2013 14:39
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 364 |
Er det her spam scam eller det der er vœrre, jeg spørger bare, bullshit er der sku nok af. |
|
|
|
| gyde72 |
Lagt på d. 02/11-2013 15:07
|
Nej det er ikke scam. I Pattaya har følgende steder det. Phantom bar Cafe Kronborg Copenhagen Der er enkelte steder på Phuket og hua-hin der har det. Har solgt en enkelt i Korat. |
|
|
|
| Jonas22 |
Lagt på d. 03/11-2013 00:59
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 146 |
Husker godt en fyr i copenhagen bar som fortalte mig om det og gav mig et visitkort eller lignende, og sagde at jeg gerne måtte sige til hvis jeg stødte på danskere i pattaya som ønskede sådan noget i deres bolig. Måske det var dig? :-) Husker i hvert fald godt prisen på 10.000 baht og en månedlig udgift på 380-400 kroner. Synes det er super, men hvor prisen heller ikke ligefrem er særlig lav. Men hvis man er afsted i 5 måneder af året, og ønsker noget dansk fjernsyn under sit ophold dernede (hvis man er der fra November til Marts, hvor man bl.a ved at x-factor kører) så er det jo genialt. |
|
|
|
| gyde72 |
Lagt på d. 03/11-2013 04:34
|
Det har muligvis været mig :-) Og til en pris på ca.'305kr. Pr mdr. Er det vel ok |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 03/11-2013 05:31
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
Har du forbindelse til Einar L....... i Dk.? Og er han involveret.? |
|
|
|
| gyde72 |
Lagt på d. 03/11-2013 07:49
|
Hej DK Af dem som jeg har kendskab til så er der ikke en Einar L. imellem. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 03/11-2013 07:58
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Gyde72 laver vist lidt reklame. Tilmeldt i gaar. |
|
|
|
| gyde72 |
Lagt på d. 03/11-2013 09:54
|
Ja lidt, men jeg synes folk der gerne vil se dansk tv hernede skal have muligheden. Har dog læst en del herinde og er fødte blevet oprettet nu |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 03/11-2013 10:23
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
gyde72 skrev: Ja lidt, men jeg synes folk der gerne vil se dansk tv hernede skal have muligheden. Har dog læst en del herinde og er fødte blevet oprettet nu Helt klart, men det finder de nok ud af selv. |
|
|
|
| waree |
Lagt på d. 04/11-2013 02:31
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 304 |
jeg ser tv fra danmark paa slingbox engangsinvestering ca 5000 Dkr. resten af tiden GRATIS ![]() |
|
|
|
| gyde72 |
Lagt på d. 04/11-2013 06:10
|
Gratis for dig ja, men der bliver stadig betalt af nogen i DK :-) |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 04/11-2013 06:26
|
Hvordan skal det forståe's.? Forklaring udbedes. Tak. |
|
|
|
| waree |
Lagt på d. 04/11-2013 06:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 304 |
slingbox er sat op I dk. ved min familie. der bliver betalt 1 licens soeg paa nettet. slingbox |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 04/11-2013 07:02
|
[quote]waree skrev: slingbox er sat op I dk. ved min familie. der bliver betalt 1 licens soeg paa nettet. slingbox[/quote Lidt indviklet....ikke.? |
|
|
|
| Philo |
Lagt på d. 04/11-2013 08:16
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Waree, jeg har overvejet samme løsning, som du anvender, men jeg er lidt usikker på om en gennemsnitlig thailandsk internetforbindelse er hurtig og stabil nok til at det kan fungere i praksis. Hvad er dine erfaringer og hvilken internethastighed har du ? Mvh. Philo |
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 04/11-2013 10:32
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1079 |
Kender man nogle i danmark som har Stofa-Web, saa faa brugernavn og kode. Stofa-Web. skriver godt nok paa dere side at det kun gaelder i danmark, men det passer ikke, og nej man behoever ikke at skifte IP. adresse.. Havde en ven i Hua Hin som koerte den vej, det virkede fint. Jeg har ikke selv proevet det, men dog set det. Jeg skrev om det paa en anden side, alle var mistroiske, lige indtil de selv proevede det, saa fik piben en anden lyd.... Bare jeg kan se en forsinket TV-Avis fra danmark, ja saa er jeg tilfreds... Det jeg her beskriver saa jeg med egne oejne for ca. et halvt aar siden, saa hvis der er sket aendringer saa kvael mig ej... Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 04/11-2013 12:20
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
waree skrev: jeg ser tv fra danmark paa slingbox engangsinvestering ca 5000 Dkr. resten af tiden GRATIS ![]() Har en slingbox kørende i stuen, det er Jens på Cafe Frem i Pattaya der ser mit TV i Thailand. HD boxen kostede vist 1800 kr. så kan du supplere med en anden type box der sættes til dit TV, hvor du så kan bruge en fjernbetjening, Jens bruger det ikke, men ser det på computeren, som jo også kan sættes til et TV. Det fungerer fint, men boxen er ikke i stand til at finde alle kanaler, ligegyldig hvor mange gange den har skannet kanalerne. Du betaler for boxen, og herefter er der ikke flere udgifter. Redigeret af vandango d. 04/11-2013 12:29 |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 04/11-2013 13:23
|
vandango skrev: waree skrev: jeg ser tv fra danmark paa slingbox engangsinvestering ca 5000 Dkr. resten af tiden GRATIS ![]() Har en slingbox kørende i stuen, det er Jens på Cafe Frem i Pattaya der ser mit TV i Thailand. HD boxen kostede vist 1800 kr. så kan du supplere med en anden type box der sættes til dit TV, hvor du så kan bruge en fjernbetjening, Jens bruger det ikke, men ser det på computeren, som jo også kan sættes til et TV. Det fungerer fint, men boxen er ikke i stand til at finde alle kanaler, ligegyldig hvor mange gange den har skannet kanalerne. Du betaler for boxen, og herefter er der ikke flere udgifter. Det lyder sgu ikke stabilt.! |
|
|
|
| kennyth |
Lagt på d. 04/11-2013 14:26
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 51 |
Syntes det lyder ret dyrt.. Evt, kunne man jo blot fra sin pc browser (firefox eller chrome) kører hola extention (gratis program der gør din pc ligner den er i dk), og den vej se alle kanalerne gratis.. OK, du skal betale for at se tv (tv2 play koster mellem 79 og 129kr pr mnd) ellers er der gratis tv over hele linien. Jeg kan se følgende kanaler med/igennem hola, ved at bruge et hdmi kabel fra pc til tv;-) tv2 zulu tv2 film (alle tv2 kanalerne..) charlie så er der på dr.dk dr1 dr2 dr fri dr ... et par stykker til.. + div ældre grogrammer der jo bliver gemt derinde i flere år man kan se.. Så kan man jo også bruge bbc iplayer (ligeledes igennem hola) det er bbc 1 - 4 du kan også se fra usa cnn fox (der ale de fedeste serier bliver vist!) osv osv osv.... Dog ikke tv3 ;-) MVH
|
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.