Se indlæg
 Udskriv debat
Dansk TV i Thailand
gyde72
Hej Alle

Man kan nu få dansk-svensk-norsk-tysk-engelsk tv i Thailand.

89 kanaler, 65 direkte og 24 forsinkede kanaler (18 timer) de 23 af de direkte er danske.

Firmaet hedder www.european-iptv...

Prisen for boksen er 10000 Bath og en månedlig ydelse på 1700-1800 (39€)

Hvis man ikke skal bruge det i nogle mdr. stopper man bare betalingen. Intet gebyr for at starte det op igen.

Vi kan kontaktes via hjemmesiden eller på tlf. 086 604 7329

Mvh.
Søren

bannok
Er det her spam scam eller det der er vœrre, jeg spørger bare, bullshit er der sku nok af.

gyde72
Nej det er ikke scam.

I Pattaya har følgende steder det.

Phantom bar
Cafe Kronborg
Copenhagen

Der er enkelte steder på Phuket og hua-hin der har det. Har solgt en enkelt i Korat.

Jonas22
Husker godt en fyr i copenhagen bar som fortalte mig om det og gav mig et visitkort eller lignende, og sagde at jeg gerne måtte sige til hvis jeg stødte på danskere i pattaya som ønskede sådan noget i deres bolig. Måske det var dig? :-)

Husker i hvert fald godt prisen på 10.000 baht og en månedlig udgift på 380-400 kroner. Synes det er super, men hvor prisen heller ikke ligefrem er særlig lav. Men hvis man er afsted i 5 måneder af året, og ønsker noget dansk fjernsyn under sit ophold dernede (hvis man er der fra November til Marts, hvor man bl.a ved at x-factor kører) så er det jo genialt.

gyde72
Det har muligvis været mig :-)

Og til en pris på ca.'305kr. Pr mdr. Er det vel ok

Anonym Bruger
gyde72 skrev:

Det har muligvis været mig :-)

Og til en pris på ca.'305kr. Pr mdr. Er det vel ok

Har du forbindelse til Einar L....... i Dk.?

Og er han involveret.?

gyde72
Hej DK

Af dem som jeg har kendskab til så er der ikke en Einar L. imellem.

hugoboerge
Gyde72 laver vist lidt reklame. Tilmeldt i gaar.

gyde72
Ja lidt, men jeg synes folk der gerne vil se dansk tv hernede skal have muligheden.

Har dog læst en del herinde og er fødte blevet oprettet nu

hugoboerge
gyde72 skrev:

Ja lidt, men jeg synes folk der gerne vil se dansk tv hernede skal have muligheden.

Har dog læst en del herinde og er fødte blevet oprettet nu

Helt klart, men det finder de nok ud af selv.

waree
jeg ser tv fra danmark paa slingbox
engangsinvestering ca 5000 Dkr. resten af tiden GRATIS
Big eyes

gyde72
Gratis for dig ja, men der bliver stadig betalt af nogen i DK :-)

Anonym Bruger
gyde72 skrev:

Gratis for dig ja, men der bliver stadig betalt af nogen i DK :-)

Hvordan skal det forståe's.?

Forklaring udbedes. Tak.

waree
slingbox er sat op I dk. ved min familie.
der bliver betalt 1 licens

soeg paa nettet. slingbox

Anonym Bruger
[quote]waree skrev:

slingbox er sat op I dk. ved min familie.
der bliver betalt 1 licens

soeg paa nettet. slingbox[/quote

Lidt indviklet....ikke.?

Philo
Waree, jeg har overvejet samme løsning, som du anvender, men jeg er lidt usikker på om en gennemsnitlig thailandsk internetforbindelse er hurtig og stabil nok til at det kan fungere i praksis. Hvad er dine erfaringer og hvilken internethastighed har du ?

Mvh.

Philo

Longway
Kender man nogle i danmark som har Stofa-Web, saa faa brugernavn og kode.

Stofa-Web. skriver godt nok paa dere side at det kun gaelder i danmark, men det passer ikke, og nej man behoever ikke at skifte IP. adresse..

Havde en ven i Hua Hin som koerte den vej, det virkede fint. Jeg har ikke selv proevet det, men dog set det.

Jeg skrev om det paa en anden side, alle var mistroiske, lige indtil de selv proevede det, saa fik piben en anden lyd....

Bare jeg kan se en forsinket TV-Avis fra danmark, ja saa er jeg tilfreds...

Det jeg her beskriver saa jeg med egne oejne for ca. et halvt aar siden, saa hvis der er sket aendringer saa kvael mig ej...
Mvh. Chiliposen.

At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ.

ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ

http://www.isaan-house.com
vandango
waree skrev:

Big eyes

Har en slingbox kørende i stuen, det er Jens på Cafe Frem i Pattaya der ser mit TV i Thailand.

HD boxen kostede vist 1800 kr. så kan du supplere med en anden type box der sættes til dit TV, hvor du så kan bruge en fjernbetjening, Jens bruger det ikke, men ser det på computeren, som jo også kan sættes til et TV.

Det fungerer fint, men boxen er ikke i stand til at finde alle kanaler, ligegyldig hvor mange gange den har skannet kanalerne.

Du betaler for boxen, og herefter er der ikke flere udgifter.
Redigeret af vandango d. 04/11-2013 12:29

Anonym Bruger
vandango skrev:

waree skrev:

Big eyes

Har en slingbox kørende i stuen, det er Jens på Cafe Frem i Pattaya der ser mit TV i Thailand.

HD boxen kostede vist 1800 kr. så kan du supplere med en anden type box der sættes til dit TV, hvor du så kan bruge en fjernbetjening, Jens bruger det ikke, men ser det på computeren, som jo også kan sættes til et TV.

Det fungerer fint, men boxen er ikke i stand til at finde alle kanaler, ligegyldig hvor mange gange den har skannet kanalerne.

Du betaler for boxen, og herefter er der ikke flere udgifter.

Det lyder sgu ikke stabilt.!

kennyth
Syntes det lyder ret dyrt..

Evt, kunne man jo blot fra sin pc browser (firefox eller chrome) kører hola extention (gratis program der gør din pc ligner den er i dk), og den vej se alle kanalerne gratis.. OK, du skal betale for at se tv (tv2 play koster mellem 79 og 129kr pr mnd) ellers er der gratis tv over hele linien.

Jeg kan se følgende kanaler med/igennem hola, ved at bruge et hdmi kabel fra pc til tv;-)

tv2
zulu
tv2 film (alle tv2 kanalerne..)
charlie

så er der på dr.dk
dr1
dr2
dr fri
dr ... et par stykker til.. + div ældre grogrammer der jo bliver gemt derinde i flere år man kan se..

Så kan man jo også bruge bbc iplayer (ligeledes igennem hola)
det er bbc 1 - 4

du kan også se fra usa
cnn
fox (der ale de fedeste serier bliver vist!)
osv osv osv....

Dog ikke tv3 ;-)
MVH

Spring til debat: