Se indlæg|
Nem - ID
|
|
| taxidriver990 |
Lagt på d. 04/11-2013 07:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Er jeg blevet hacket i stumper og stykker ... ? Har lige logget ind med hjaelp af Nem-ID paa ATP.dk Og brugernavnet var : pseudonym ! Normalt staar der mit eget navn Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 04/11-2013 07:32
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hvorfor står jeg angivet som pseudonym i NemBorger? Hvis du står angivet som pseudonym i NemBorger (fx i din NemPost) i stedet for med dit navn, skyldes det, at du ikke har opgivet dit navn, dengang du oprettede en NemID eller Digital Signatur. Hvis du ønsker at få dit navn vist, når du bruger NemID eller Digital Signatur kan du logge på selvbetjeningen på nemid.nu og klik på Certifikater - Rediger indstillinger og klik ja ved Skal dit navn fremgå af certifikatet. Alternativt kan du få hjælp ved at henvende dig til NemIDs support på tlf. 80 30 70 50. Hvis du er udenlandsdansker eller har navne- og adressebeskyttelse kan du desværre ikke selv ændre navnet i dit certifikat på selvbetjeningen. Du kan i stedet møde op i Borgerservice, som kan hjælpe dig - husk gyldig legitimation. Du kan læse mere om krav og regler for dette på nemid.nu Sakset fra: http://www.helsin...30DB1D8%7D Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| taxidriver990 |
Lagt på d. 04/11-2013 07:38
|
|
Tak Web, men da jeg loggede ind i sidste uge, fra samme computer i denne net-cafe, var alt i orden og mit navn stod der. Derfor nervoes for at jeg er roeget i noget skidt .... Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
|
| swedmark |
Lagt på d. 04/11-2013 11:43
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Blev nysgerrig, og var lige inde og tjekke hvad der stod. Og her der stod der også "Pseudonym", men skal være ærlig og sige at jeg faktisk ikke kan huske hvad der stod før. Så jeg er faktisk ikke sikker på mit rigtige navn nogensinde har stået der. Udfyldte "Personlige oplysninger" og sendte det ind, så får vi se om de retter det, eller om man virkelig skal møde personligt op. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 04/11-2013 13:47
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
swedmark skrev: Blev nysgerrig, og var lige inde og tjekke hvad der stod. Og her der stod der også "Pseudonym", men skal være ærlig og sige at jeg faktisk ikke kan huske hvad der stod før. Så jeg er faktisk ikke sikker på mit rigtige navn nogensinde har stået der. Udfyldte "Personlige oplysninger" og sendte det ind, så får vi se om de retter det, eller om man virkelig skal møde personligt op. Mon ikke aarsagen er at man ikke har et tilhoersforhold til en kommune. Jeg har vaeret udsat for det samme for nogle aar siden. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 04/11-2013 14:01
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Fra Webs udklip: ................................................... ................................................. Hvis du er udenlandsdansker eller har navne- og adressebeskyttelse kan du desværre ikke selv ændre navnet i dit certifikat på selvbetjeningen. Du kan i stedet møde op i Borgerservice, som kan hjælpe dig - husk gyldig legitimation. Du kan læse mere om krav og regler for dette på nemid.nuBetaler de mon fly billetten eller kan man trække det fra i Skat . ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 04/11-2013 14:46
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Lung Yao skrev: Fra Webs udklip: ................................................... ................................................. Hvis du er udenlandsdansker eller har navne- og adressebeskyttelse kan du desværre ikke selv ændre navnet i dit certifikat på selvbetjeningen. Du kan i stedet møde op i Borgerservice, som kan hjælpe dig - husk gyldig legitimation. Du kan læse mere om krav og regler for dette på nemid.nuBetaler de mon fly billetten eller kan man trække det fra i Skat . ![]() . Hvad tror du selv ? ![]() |
|
|
|
| swedmark |
Lagt på d. 04/11-2013 15:51
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
hugoboerge skrev: swedmark skrev: Blev nysgerrig, og var lige inde og tjekke hvad der stod. Og her der stod der også "Pseudonym", men skal være ærlig og sige at jeg faktisk ikke kan huske hvad der stod før. Så jeg er faktisk ikke sikker på mit rigtige navn nogensinde har stået der. Udfyldte "Personlige oplysninger" og sendte det ind, så får vi se om de retter det, eller om man virkelig skal møde personligt op. Mon ikke aarsagen er at man ikke har et tilhoersforhold til en kommune. Jeg har vaeret udsat for det samme for nogle aar siden. Hmmm, you got a point. Det har man jo ikke som udenlandsk dansker. Det kan være det er det der er forklaringen. Hvis jeg får et svar fra ATP, så lægger jeg det ind her. |
|
|
|
| taxidriver990 |
Lagt på d. 05/11-2013 09:37
|
|
Jeg sad ved denne her computer for en uge siden og loggede ind, mit navn kom op ganske som det altid har gjort naar jeg logger ind, enten det er ATP eller Unibet. Derfor blev jeg overrasket da der pludselig stod "Pseudonym", og IKKE mit navn Jeg sidder stadigvaek ( ja ja har vaeret hjemme i lerhytten og sove ) men det er altid samme computer jeg bruger, derfor troede jeg at jeg var blevet "hacket" eller hvad ved jeg.... Foerst inden for den sidste uge at jeg har haft problemmet... Maaske er det Java der er i udu ? Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 05/11-2013 13:29
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
taxidriver990 skrev: ...................................... ............................................................. Foerst inden for den sidste uge at jeg har haft problemmet... Maaske er det Java der er i udu ? Får du ikke besked om at acceptere at køre Java (nogle gange, opdatere den) når du prøver at logge ind med NemID ? . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| taxidriver990 |
Lagt på d. 05/11-2013 13:39
|
|
Computeren gemmer ikke Java'en jeg downloader, saa hver gang jeg vil ind paa Nem-ID skal jeg foerst downloade Java Har lige testet igen og nu skriver den at "Publisher" er ukendt, det synes jeg ikke jeg har set foer. Og da jeg efter endt downloading skulle have computeren til at verificere at det er den rigtige version kan den ikke det, skal goere det af flere omgane. Saa der et eller andet skummelt her.... ( tror jeg )
Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.