Se indlæg|
Dit budget i Thailand?
|
|
| vandango |
Lagt på d. 24/11-2013 09:56
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
hugoboerge skrev: Fotofreak skrev: En ’durum’ er vel også en slags swarma. Men afhængig af hvor man kommer fra, så har gastronomiske lækkerbiskner mange navne. Hvis en kineser f.eks. bestiller en hot dog ved en pølsevogn i Danmark, så kan der godt opstå tumult pga. sprogforvirring, når han/hun får serveret en ’Død Indianer i kano’ M.v.h. Fotofreak (og undskyld til trådstarter for Off Topic) Der er vel ikke tale om Off Topic. Vi er lidt nysgerrige omkring den "Durum". Hvis det er en swarma eller hvad det nu hedder har Jonas22 maaske boet paa soi 1 Sukhumvit blandt alle araberne osv ? Ingen racistisk bemaerkning, blot en konstatering. Jeg er nu mere interesseret i denne Pizza: Men nu lå det er pizzaria ved beachroad for enden af den vej jeg boede på (kender ikke til alle gaderne, men 1 gade ved siden af hvor copenhagen ligger på, væk fra walking street (det vil sige, hvis man står ved beach road så lå den mod højre, dog kun 1 gade) og der kostede en fin pepperoni pizza 280 baht ca, og endte ofte på 300 når man også giver drikkepenge. Har spist på Pizza Hut og pizzacompagniet i nærheden og ved Soi Postoffice, der koster pizzaerne det brune ud af bukserne. Hvor pokker får man en pizza til 280 baht i Pattaya? |
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 24/11-2013 10:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 384 |
vandango skrev: hugoboerge skrev: Fotofreak skrev: En ’durum’ er vel også en slags swarma. Men afhængig af hvor man kommer fra, så har gastronomiske lækkerbiskner mange navne. Hvis en kineser f.eks. bestiller en hot dog ved en pølsevogn i Danmark, så kan der godt opstå tumult pga. sprogforvirring, når han/hun får serveret en ’Død Indianer i kano’ M.v.h. Fotofreak (og undskyld til trådstarter for Off Topic) Der er vel ikke tale om Off Topic. Vi er lidt nysgerrige omkring den "Durum". Hvis det er en swarma eller hvad det nu hedder har Jonas22 maaske boet paa soi 1 Sukhumvit blandt alle araberne osv ? Ingen racistisk bemaerkning, blot en konstatering. Jeg er nu mere interesseret i denne Pizza: Men nu lå det er pizzaria ved beachroad for enden af den vej jeg boede på (kender ikke til alle gaderne, men 1 gade ved siden af hvor copenhagen ligger på, væk fra walking street (det vil sige, hvis man står ved beach road så lå den mod højre, dog kun 1 gade) og der kostede en fin pepperoni pizza 280 baht ca, og endte ofte på 300 når man også giver drikkepenge. Har spist på Pizza Hut og pizzacompagniet i nærheden og ved Soi Postoffice, der koster pizzaerne det brune ud af bukserne. Hvor pokker får man en pizza til 280 baht i Pattaya? Soi Buakaow, nær det store marked. Pizza fra 200-260bht........ Og de er faktisk rigtig gode..... |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 24/11-2013 10:17
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 652 |
Ok nu handler tråden om Pizza 0-)). The Lemon Tree ved Soi Buakaow er muligvis stedet moerk5002 skriver om... De laver altid rigtig god mad og meget rimelige priser. PT lukket da de skal bygge om.. Jo kommer der en del. Sød ejer og smilende personale trods travlt på markedsdage. Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 24/11-2013 10:19
|
|
moerk5002 - det må vi lige kigge på, næste gang jeg ankommer med frue og 3 små sultne unger. ![]() Ellers må Amagerdrengen navigere mig til de billige pizzaer. ![]() |
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 24/11-2013 10:27
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 384 |
Amagerdreng skrev: Ok nu handler tråden om Pizza 0-)). The Lemon Tree ved Soi Buakaow er muligvis stedet moerk5002 skriver om... De laver altid rigtig god mad og meget rimelige priser. PT lukket da de skal bygge om.. Jo kommer der en del. Sød ejer og smilende personale trods travlt på markedsdage. Nej det er ikke The Lemon Tree.... Kender den godt og meget fin mad til rimelige penge. Pizzariet ligger på selve Soi Buakaow, faktisk lige overfor Phantom Bar. 60 meter fra marked, tror faktisk jeg vil køre derned nu, trænger til en Pizza ![]() |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 24/11-2013 10:48
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Nu koerer det helt af sporet. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 24/11-2013 11:40
|
|
Nix det er dig der er kørt af sporet, giver jo blot respons på noget, som trådstarteren jonas22 selv er inde på. ![]() |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 24/11-2013 12:20
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 489 |
vandango skrev: Nix det er dig der er kørt af sporet, giver jo blot respons på noget, som trådstarteren jonas22 selv er inde på. ![]() Deri er jeg ikke enig - At toget er kørt ud på det forkerte spor, det er der ingen tvivl om - Men jeg deltog skam også aktivt i sporskiftet - Æres De som æres bør ![]() M.v.h. Fotofreak |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 24/11-2013 12:33
|
vandango skrev: Nix det er dig der er kørt af sporet, giver jo blot respons på noget, som trådstarteren jonas22 selv er inde på. ![]() Det tror jeg ikke. Jeg spoerger om durums og lige pludselig snakker vi om pizzaer. Det er muligt at durum hvede bruges til at lave pizzaer, men vi har ikke faaet noget input fra Jonas22 omkring hans durums. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 24/11-2013 12:55
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
Jonas22 skrev: Amagerdreng skrev: KLOGE ÅGE igen SUK.... Her smider jeg et indlæg for at fortælle dig om hvor meget jeg fik brugt på en mdr og så sviner du mig til.. SUK Og du modsiger dig selv... du snakkede ikke kun om Jomtien og Pattaya i den omtalte tråd... Men unge mand... Bliv du blot ved indtil du skal afsted - på et tidspunkt får vi andre sikker nok og springer dine svar / tråde over... SUK...... Dit åh nej, var nok til at jeg ikke gad skrive høfligt til dig ![]() Ja, i skal nok regne med at der kan komme flere forespørgsler inden jeg sidder på flyveren og er på vej til Thailand ![]() TAK lover du det? |
|
|
|
| Jonas22 |
Lagt på d. 24/11-2013 15:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 146 |
I ved alle hvilken gade copenhagen ligger på. Tag mod beach road, og lige til højre, inden næste gade, der ligger den i mellem. BUM, nu ved i hvor man får store lækre pizzaer for under 300 baht. Selv tak. Jeg har brugt min dag på andet end thailand-portalen, sorry. Husk nu at vi i Danmark har klokken 15:18 lige nu, ens i er ved og nærme jer 21:30 i Thailand. ![]() |
|
|
|
| Jonas22 |
Lagt på d. 24/11-2013 15:39
|
Og til dem som ikke ved hvad durum er, så har i nok aldrig været på beach road eller walking street eller i nærheden. ![]() Durum = Chicken kebab. Der går masser af boder rundt som sælger chicken kebab. Derudover er der også mange steder de sælger det. Allerede ved walking street og få meter til venstre, inden man går ind i walking street. Og allerede 2 steder, næsten ved siden af hinanden når man kommer ud til lyskrydset og drejer til venstre af 2rd road, og maaaaaaaange steder inde i walking street på netop denne tid (thailandsk tid) |
|
|
|
| maichai |
Lagt på d. 24/11-2013 15:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 277 |
![]() JAE Denne tråd er da endt som en fastfood reklame for Pattaya Velbekomme siger jeg bare man skulle tro det var ren reklame for nogle Tyrkerkøkkener
![]() Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser. เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 24/11-2013 16:05
|
|
Jonas22 skrev: Og til dem som ikke ved hvad durum er, så har i nok aldrig været på beach road eller walking street eller i nærheden. ![]() Durum = Chicken kebab. Der går masser af boder rundt som sælger chicken kebab. Derudover er der også mange steder de sælger det. Allerede ved walking street og få meter til venstre, inden man går ind i walking street. Og allerede 2 steder, næsten ved siden af hinanden når man kommer ud til lyskrydset og drejer til venstre af 2rd road, og maaaaaaaange steder inde i walking street på netop denne tid (thailandsk tid) Nåee, sådan nogle (se link) Dem kan man sgu da ikke leve af, men tak for info https://www.googl...80&bih=628 Mv.h. Fotofreak |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 24/11-2013 16:05
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Når vi nu alligevel er der: I et svagt øjeblik, hvor jeg havde lyst til noget andet end ris og nudler, prøvede jeg en Chicken Kebap i Jomtien i håb om at den mindede om dem fra de københavnske brokvarterer. Det er det mest rædselsfulde måltid, jeg kan erindre at have fået i Thailand. Men smag og behag er selvfølgelig forskellig. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 24/11-2013 16:11
|
Fotofreak skrev: Jonas22 skrev: Og til dem som ikke ved hvad durum er, så har i nok aldrig været på beach road eller walking street eller i nærheden. ![]() Durum = Chicken kebab. Der går masser af boder rundt som sælger chicken kebab. Derudover er der også mange steder de sælger det. Allerede ved walking street og få meter til venstre, inden man går ind i walking street. Og allerede 2 steder, næsten ved siden af hinanden når man kommer ud til lyskrydset og drejer til venstre af 2rd road, og maaaaaaaange steder inde i walking street på netop denne tid (thailandsk tid) Nåee, sådan nogle (se link) Dem kan man sgu da ikke leve af, men tak for info https://www.googl...80&bih=628 Mv.h. Fotofreak Saa laerte os gamle tosser noget nyt. Durum maa vaere tyrkisk. Men udenfor alle doere naar man gaar udenfor, den tvivler jeg meget paa. Nok om det. |
|
|
|
| Mykland |
Lagt på d. 24/11-2013 16:13
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 72 |
Efter et par timer eller tre turen rundt på div. barer i Walking Street (og en del øl) er en chicken kebab nok det nærmeste man kommer himmerige, fuck det er godt. Så ja, smag og behag er meget forskelligt ![]() |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 24/11-2013 16:17
|
Mykland skrev: Efter et par timer eller tre turen rundt på div. barer i Walking Street (og en del øl) er en chicken kebab nok det nærmeste man kommer himmerige, fuck det er godt. Så ja, smag og behag er meget forskelligt ![]() Ligesom de fedtede hamburgers udenfor Nana Plaza ? |
|
|
|
| Jonas22 |
Lagt på d. 24/11-2013 16:21
|
Jeg plejer kun og få ketchup i min kebab når jeg skal have en chicken kebab, og det smager nu glimrende nok. Gå efter de madvogne hvor kyllingen har fået lov til og få noget farve. Så smager de bedst ![]() |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 24/11-2013 16:41
|
|
hugoboerge skrev: Ligeesom de fedtede hamburgers udenfor Nana Plaza ? Dem vifter Du bare væk, og udsøger en nydelig kvinde/katoy efter dit ønske/prisformåen ![]() M.v.h. Fotofreak |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.