Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
billetter
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 14/12-2013 22:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 332 |
hvis man skal rejse til BKK omkring 1 juli.. hvornår er det så et fornuftigt tidspunkt at købe billetter..?? tænker om der er et tidspunkt hvorefter man bare ved de ikke falder yderligere.. omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent" |
|
|
|
| wheelie66 |
Lagt på d. 14/12-2013 22:42
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 44 |
Søg jævnligt/dagligt på momondo.dk, når du finder en go pris, så køb, og lad værer med at ærge dig hvis det bliver billiger. På den måde lykkes det mig næsten altid at komme billigt afsted. Har lige købt billet fra 15.1 til 12.3 for 4500 kr Billund Bangkok med skift i Istanbul
Wheelie66
Thailand i kørestol! Selvfølgelig kan man det. Tag ansvar for dit liv. Kom ud af rørret og oplev verden. [url]www.life-of-brian.dk/thailand.htm[/url] |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 15/12-2013 04:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
Helt ok med momondo prøv også Travelmarkted og læg evt en prisagent på siden hvor du indtaster dato for udrejse/hjemrejse men som skrevet søg flere gange dagligt man kan snilt tjene omkring 1500 til 2000kr på en billet.Søg også gerne på de andre hjemmesider der sælger flyrejser. |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 15/12-2013 07:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
lindegaard skrev: Jeg bestiller som regel min 6 mdr før , dem til songkran (april 14) købte jeg i august 6 stk a 5100 kr på flybillet.dk , samme søgning i dag 9200 kr pr stk. med Thai airwayshvis man skal rejse til BKK omkring 1 juli.. hvornår er det så et fornuftigt tidspunkt at købe billetter..?? tænker om der er et tidspunkt hvorefter man bare ved de ikke falder yderligere.. Dem vi skal bruge til juli-august , bestiller vi i danmark , når vi hjemme efter nytår. BESTIL PÅ NETTET- HOLD DIG FRA THAI TRAVEL - FOR DYRE DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 15/12-2013 09:29
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
Viviros lavpris kalender...søgninger fundet af andre brugere: http://www.viviro...k-BKK.html |
|
|
|
| aabo |
Lagt på d. 15/12-2013 11:02
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 38 |
Hej. Jeg har søgt mange steder efter flybilletter til Thailand. På adskillige hjemmesider finder man en lav billetpris, men når man går det efter i sømmene, viser det sig altid, at der også skal betales for en masse tillægsydelser og gebyrer på mang hundred kroner. Så nu bruger jeg udelukkende MR.JET, og har gennem de sidste små 2 år købt 4 flybilletter til Thailand. Ud over prisen for billet, er det eneste gebyr, der skal betales, et kreditkortgebyr på kr. 59,00. Købte for ca. 1 måned siden billet med afrejse 1. april 2014 København - Bangkok og retur den 1.maj Hat Yai - Bangkok - København - alt med Thai Air og prisen alt incl. var kr. 4.800,00. Så jeg kan anbefale MR.JET |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 15/12-2013 11:28
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
THAI har Early Bird Promotion indtil 15 januar. Udrejseperiode 1/4-28/6.
Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| wheelie66 |
Lagt på d. 15/12-2013 11:38
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 44 |
Yonok skrev: Viviros lavpris kalender...søgninger fundet af andre brugere: http://www.viviro...k-BKK.html Deres billigste pris 15 januar til 12 marts er 6209kr.... jeg søgte via momondo og fik min billet til ca 4500 kr. Momomdo søger blandt flere 100 forskellige kombinationer og ruter, så jeg bruger altid dem og betaler aldrig over 5500 kr.... jeg flyver ruten 3 gange om året Wheelie66
Thailand i kørestol! Selvfølgelig kan man det. Tag ansvar for dit liv. Kom ud af rørret og oplev verden. [url]www.life-of-brian.dk/thailand.htm[/url] |
|
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 15/12-2013 14:32
|
wheelie66 skrev: Yonok skrev: Viviros lavpris kalender...søgninger fundet af andre brugere: http://www.viviro...k-BKK.html Deres billigste pris 15 januar til 12 marts er 6209kr.... jeg søgte via momondo og fik min billet til ca 4500 kr. Momomdo søger blandt flere 100 forskellige kombinationer og ruter, så jeg bruger altid dem og betaler aldrig over 5500 kr.... jeg flyver ruten 3 gange om året Hvis du går ned på den side der åbner sig på Viviro-så er de rejser der altså til under 4000 kr.-ok. ja,du vælger ikke selv datoen men kan folk rejse på de datoer er det dog billige billetter. |
|
|
|
| flemmingk |
Lagt på d. 16/12-2013 18:01
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
jeg har lige købt bilet til bangkok t/r med sas pris 5121 kr pr stk og det er direkte det er fra 22 jan til 12 feb 2014 ![]() |
|
|
|
| buick |
Lagt på d. 18/12-2013 08:42
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 549 |
Vi fik med tyrkiet air 4000 kr ud i januar og hjem 5 uger efter |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 18/12-2013 11:45
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Bøn til alle jer som "slynger om sig" med billige priser: Venligst præcisere/tilføje : - HVOR mange billetter det drejer sig om. - HVOR mange dage drejer det sig om (ikke detaljeret som i FlemmingK svar). For disse 2 væsentlige faktorer er med til at bestemme billetprisen og tilgængelighed , som mange her ikke kan få til at passe med deres egen søgen, når/hvis de skal bruge fx 3 + billetter . På forhånd TAK, for jeres forståelse. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 18/12-2013 16:31
|
Slynger man nu om sig med billige billetter blot fordi man giver et bud på en side hvor man syntes at det ER billigt? I mit tilfælde på Viviro er det priserne for en billet hvilket også vil fremgå hvis du laver en søgning - og antal dage står ud for hver søgning...såe måske jeg skulle huske telefon nummeret til flyselskabet til dig til næste gang også...... |
|
|
|
| Tino |
Lagt på d. 18/12-2013 20:04
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 38 |
Købt d. 18-11-2013 København / Chiang Rai 01-04-2014 til retur d. 30-04-2014 3 personer + 12 år, 1 på 9 år med Thai Airways. Kr. 18.084,- + gebyr på 260 God Jul |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 18/12-2013 20:09
|
|
Yonok. Du behøver at være næsvis der er ingen der kan bruge det til noget konstruktivt. JA, enhver kan foretage en søgning på Momendo- Viviro eller what so ever. Jeg anfægter IKKE at folk "slynger" om sig med billige priser, tværtom, men en præcision af det vil være ønskeligt. Hvis du læser IGEN hvad jeg skrev og forstod det, vil du måske finde ud af at MIT ønske (og sikkert andres) er at hvis JEG skrev at JEG købte rejse med Thai Airways til fx . 4200kr, så vil jeg tilføje for 1 person i 14 - 21 eller 30 dage, for det er ikke sikkert at Søren Petersen som ønsker at rejse i samme periode, men med konen og 2 børn vil finde ledige pladser, og Peter som ønsker at rejse i 53 dage vil kunne få de samme billige billetter. Så enkelt er det. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 18/12-2013 22:20
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 489 |
Herr Lung Yao Jeg vil gerne gøre dig opmærksom på, at jeg glæder mig hver gang, at jeg hører, at det lykkes for et ’PT’ medlem at købe en billet CPH-BKK-CPH til en rimelig pris. Og så er jeg bedøvende ligeglad med, om pris/afgang/pax ikke lige passer ind i dit budget/planlægning/antal rejsende. M.v.h. Fotofreak Redigeret af Fotofreak d. 18/12-2013 22:38 |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 19/12-2013 14:54
|
|
Fotofreak skrev: ..................................................... Og så er jeg bedøvende ligeglad med, om pris/afgang/pax ikke lige passer ind i dit budget/planlægning/antal rejsende. M.v.h. Fotofreak Og det var sagens kerne , du er "ligeglad" med om andre kan få det samme bare du har fået dit. Jeg er skam også GLAD hver gang andre kan få billige billetter og vil selv finde dem hvis jeg var alene. Det vil bare spare mig unødigt søgen, Når præmisser/parametre er forskelige, men ingen ærgrelser da det er "Part of the game". Men skal vi ikke lade det ligge, vi er uenige og behøver ikke at være uvenner af den grund. . Redigeret af Lung Yao d. 19/12-2013 15:00 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 19/12-2013 15:04
|
|
Tino skrev: Købt d. 18-11-2013 København / Chiang Rai 01-04-2014 til retur d. 30-04-2014 3 personer + 12 år, 1 på 9 år med Thai Airways. Kr. 18.084,- + gebyr på 260 God Jul Tak til Tino for udførlig info (dog ikke nødvendigt med nøjagtige rejsedatoer ) .21 eller 30 dage i fx April 2014, som tilfælde her vil være fint . . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| buick |
Lagt på d. 20/12-2013 08:38
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 549 |
Tyrkiet air ud 21 januar og hjem 25 feburar 3 voksne (en på 14) 4.000 kr pr person fundet på momondo |
|
|
|
| JesperK |
Lagt på d. 20/12-2013 10:25
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 104 |
Til info. KLM har netop udgivet en masse billige billetter frem til d. 1 juli. Har selv kigget på dem med udrejse sidste i juni og 3 uger frem. omkring 4300 Dkr med rejse fra AAL og BLL. En ok pris når man er fra det mørk jylland ![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.