Se indlæg|
GPS
|
|
| B1 |
Lagt på d. 28/02-2006 20:48
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
Er der nogen der ved om GPS virker i Thailand ![]() |
|
|
|
| Kimpil |
Lagt på d. 28/02-2006 21:10
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 161 |
Se evt. her http://www.vitote...iland.html Det er ikke hvad du gør - det er måden du gør det på
|
|
|
|
| crazy_guy77 |
Lagt på d. 28/02-2006 23:25
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
Vil mene hvis du har den rigtige hardware til det burde det lade sig gøre. Men det kommer så også an på hvilke sateliter de bruger |
|
|
|
| alf |
Lagt på d. 28/02-2006 23:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 101 |
[img]http://www.thinknet.co.th/i/product/deluxe_atlas_thailand_05.gif[/img] is not a valid Image.
Redigeret af Webmaster d. 28/02-2006 23:50 |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 01/03-2006 07:52
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
selvfølgelig virker en gps i thailand. Selvom jeg har oplevet at den fx mellem højhuse i bkk kan have svært ved at finde et tilstrækkeligt bredt "vindue" til at fastlægge positionen. rinpoche |
|
|
|
| Kimpil |
Lagt på d. 01/03-2006 08:16
|
|
crazy_guy77 skrev: Vil mene hvis du har den rigtige hardware til det burde det lade sig gøre. Men det kommer så også an på hvilke sateliter de bruger GPS virker over hele verden, men der kan være problemer med kvaliteten af de informationer (kort) man putter ind i maskinen. Jo bedre materiale du bruger, desto bedre er den information du får ud af dit GPS udtyr Det er ikke hvad du gør - det er måden du gør det på
|
|
|
|
| B1 |
Lagt på d. 01/03-2006 09:19
|
Det vil sige det ikke kan betale sig at tage en gps med fra Danmark og få opdateret med thai kort i Thailand??? ![]() Rejser 6 marts hjem 3maj. ![]() |
|
|
|
| Kimpil |
Lagt på d. 01/03-2006 12:53
|
|
B1 skrev: Det vil sige det ikke kan betale sig at tage en gps med fra Danmark og få opdateret med thai kort i Thailand??? ![]() Rejser 6 marts hjem 3maj. ![]() Jeg tror at kortene vil være billigere i Thailand end i Danmark. Så det skulle kunne betale sig Det er ikke hvad du gør - det er måden du gør det på
|
|
|
|
| B1 |
Lagt på d. 03/03-2006 11:03
|
Tak for de gode svar. ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 03/03-2006 17:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
GPS = Global Positioning System...... Så selfølgelig virker det over hele verden, der kan dog være huller omkring de 2 poler
Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url |
|
|
|
| Kimpil |
Lagt på d. 03/03-2006 20:37
|
|
Ja Yelly, det er meget rart man kan se en prik hvor man er på længde og breddegrad, men hvis kortet ikke er up to date er det vist lige meget. Eller nednu værre, der er ikke noget kort
Det er ikke hvad du gør - det er måden du gør det på
|
|
|
|
| torben mustang |
Lagt på d. 13/03-2006 13:26
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
ER der nogen der ved hvad en GPS koster i Thailand og om de er på højde med dem man kan købe i Danmark? Jeg har et stort problem med at finde vejen over Bangkok nord fra, syd fra er det ikke noget problem, der skal man jo bare holde til højre hele tiden og når man når til lufthavnen-carlsberg er man jo væk fra bangkok, så bare giv den gas nord øst på. Har kørt turen fra Phuket der op uden problemer flere gange, men når jeg skal tilbage til Phuket, kører jeg forkert hver gang og ender i en eller anden forstad til Bangkok(Det er et helvede det tager 2-3 timer og en masse spørgen om vej) Sidste gang hyrede jeg en Taxi til at køre foran ud af Bangkok 1500 baht. for ca 1 times kørsel.Jeg stor sgu man skal have studenter eksamen for at finde rundt i den by,. Håber der er nogle der kan hjælpe mig.? Evt en der kan beskrive hvilke navne man skal køre efter på vejen over Bangkok. På forhånd tak. [mail][/mail]
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.