Se indlæg
 Udskriv debat
De forenede arabiske Emirater
jens
Det er absolut det nemmeste at checke in online, det gør vi altid.
Så er man fri for at stå i kø med de 95% af passagerne der ikke har gjort det! da der er særskilte bagageskranke til dem online check-in.
Og jeg vil også anbefale den nye bus til hua hin vi brugte den i september, fine sæder og toilettet blev tjekket hver gang det havde været brugt.
Og absolut ingen hasarderet kørselSmile
Også er det store komfortable sæder istedet for dem i minibusserne, der er jo kun 22 i en fuld størrelse bus.
Men vil i absolut køre med minibus bør det ikke koste mere end 2500 baht pr minibus, og ja i skal nok bruge 2 da det jo er minimalt med bagageplads i dem.

Fotofreak
@ burt28:

De gange jeg har rejst med ’Emirates’ har jeg brugt online check in, og det er nemt (jeg er ikke IT nørd)

Som ’jens’ skriver, er der en speciel online bagageskranke, og den er lynhurtig.

Hvis Du/I vælger ’almindelig’ check-in skranke, skal Du/I påregne at stå i en kæmpekø.

Men hvis Du/I vælger online check-in, så går det stærkt - Det svarer faktisk til, at business/1.kl. passagerere drøner ret igennem ved deres skranke, samtidig med at de griner af fattigrøvene der står i kø ved ’monkeyskrankerne’.

Med hensyn til bagage: Når den er checket ind i København, så skal Du/I først tænke på den i Bangkok - Bagagen bliver omladet automatisk i Dubai - Så Du/I skal bare strække benene og ellers slappe under jeres ophold i Dubai - Ikke noget med tænke på bagage.

Det samme gør sig selvfølgelig gældende ved hjemrejsen - Du/I skal ikke tænke på bagagen i Dubai.

Den eneste bagage Du/I skal tænke på, er jeres håndbagage, og det skal man jo altid.

Jeg ønsker jer alle en rigtig god tur

M.v.h. Fotofreak
Redigeret af Fotofreak d. 28/12-2013 01:41

Lung Yao
Fotofreak skrev:
.................................................
Med hensyn til bagage: Når den er checket ind i København, så skal Du/I først tænke på den i Bangkok - Bagagen bliver omladet automatisk i Dubai - Så Du/I skal bare strække benene og ellers slappe under jeres ophold i Dubai - Ikke noget med tænke på bagage.
Det samme gør sig selvfølgelig gældende ved hjemrejsen - Du/I skal ikke tænke på bagagen i Dubai.
Den eneste bagage Du/I skal tænke på, er jeres håndbagage, og det skal man jo altid.
Jeg ønsker jer alle en rigtig god tur. M.v.h. Fotofreak

Som Jeg beskrev i svar #18 . Wink

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

juj
Lige ankommet til Phuket, meget fin rejse, god mad og service, og ingen mangel på drikke vare. Fik også besøgt The Hup, fint sted god musik og fri WIFI der er lyn hurtigt, blev spurgt om jeg var ryger da jeg satte mig, jeg svarede ja, og fluks kom han med et askebæger, og en G&T. Absolut ikke sidste gang jeg rejser med dem. Bagagen så jeg først på Phuket.

Lung Yao
juj skrev:

Lige ankommet til Phuket, meget fin rejse, god mad og service, og ingen mangel på drikke vare. Fik også besøgt The Hup, fint sted god musik og fri WIFI der er lyn hurtigt, blev spurgt om jeg var ryger da jeg satte mig, jeg svarede ja, og fluks kom han med et askebæger, og en G&T. Absolut ikke sidste gang jeg rejser med dem. Bagagen så jeg først på Phuket.

Tak for den positive feedback. Hvordan vil du så beskrive/bedømme ventetiden i Dubai ?

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

juj
Havde kun 3 timer der, flyet var forsinket pga. dårligt vejr, så var på The Hup i de 2 inden jeg skulle mod gaten, for at komme til gaten skal med med et tog så sørg for ikke at komme for sent, lækker lufthavn med mange service medarbejdere rundt omkring og god skiltning, en af de bedste jeg har besøgt.

dardi
Online check-in kan være en blandet oplevelse. Sø 29 dec i CPH stod der ca 100 i kø og kun 1 skranke. Alm check-in ca 30 og 3 skranker, Hvad tror i gik hurtigst. Der gik lang tid før de åbnede flere skranker .. vi er da bare til grin, og tror at vi gør det lettere for dem.

juj
Ikke min oplevelse Dardi. 15-20 mennesker i kø ved den alm. 3 i online da jeg kom, jeg blev vist over til buisnes class og var igennem på 5min

Spring til debat: