Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Hjælp søges
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 20/02-2014 00:31
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
Jeg ved ikke lige hvad der sker men bliver ved med at få et pop-up vindue-Navigation to the webpage-what you can try,siger det. Har prøvet at genstarte skidtet...hjælper intet-har kørt alle virus programmer-prøvet at afinstallerer internet explore...der siger den -skal have administrator tilladelse..hvilket jeg ikke kan finde ud af. Lige meget hvad jeg gør bliver det skidt ved med at poppe up. Nogen forslag ??? |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 20/02-2014 04:43
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Du har sikkert fået installeret noget snavs sammen med et andet program - sikkert et gratis program, du har installeret. Åbn Tilføj og fjern programmer i din Windows og tjek, om du har ukendte programmer her. Snavset kan også være installeret som en udvidelse i Internet Explorer. Du kan finde og slå den slags fra i indstillingerne i Internet Explorer. Til en anden gang: Når du installerer programmer, så tjek, at der ikke er et flueben ud for noget ekstra, som du ikke vil have. |
|
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 20/02-2014 06:33
|
Har sendt dig en pm Kim. |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 20/02-2014 07:34
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Prøv at kigge her.... |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 20/02-2014 07:52
|
|
Yonok, måske vi lige burde have et skærmbillede af pop op'en, så vi bedre kan vurdere, hvad det egentlig er, der sker. Fortæl også lige, hvilken version af Internet Explorer et er, og hvilken version af Windows du bruger.
|
|
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 20/02-2014 08:42
|
Jeg afinstallerede internet explore og installerede den sidste nye- Jeg har Windows 7 Ultimate og pop-up ser sådan ud-den er der hele tiden ,em blinker lige et sekund hver 5-10 sekund. https://onedrive....der%2c.PNG |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 20/02-2014 08:54
|
|
Ok, det ser ikke ud til at være noget snavs, som jeg først troede. Vises den altid så langt nede på siden, så du ikke kan se, hvad der står i boksen? Sker det kun på nogle enkelte hjemmesider - i så fald, giv os adressen til en af dem. Men du kan først lige prøve at benytte tastaturgenvejen Ctrl+F5 for at se, om det gør nogen forskel. Ctrl+F5 gennemtvinger en helt ny indlæsning af siden i stedet for at hente dele af den fra Internet Explorers hukommelse. |
|
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 20/02-2014 09:05
|
Ja, den sidder samme sted i nederste højre hjørne og irriterer da den dækker over de knapper der+chat. Nej, den er der konstant lige meget hvilke sider jeg er på-og browser også for den ags skyld-lige nu er jeg på en claud baseret browser og der er den også. |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 20/02-2014 09:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Yonok Det kan se ud som nom IE har problemer med at indlæse din startside. Prøv at se hvad du har stående her. Funktioner / Internet indstillinger / Generelt og så under Startside. eller: Funktioner / Administrerer Tilføjelses programmer og se om der er programmer der ikke bør være der. Kim
|
|
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 20/02-2014 09:21
|
Ja jeg har et problem der også...kan simpelthen ikke få Bing til at forsvinde som søgemaskine og homepage...prøver hver eneste gang jeg åbner-går derind og ændrer til Google og næste gang er det stadig Bing der er der. |
|
|
|
| farao54 |
Lagt på d. 20/02-2014 09:35
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 550 |
Prøv at læse her: http://blog.yooca...d-message/ |
|
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 20/02-2014 09:53
|
Pu-ha farao54-det lyder ikke godt så der er jeg nok nødt til at have fat i en der har forstand på det...og den service de henviser til er jo hammer dyr. Må se om jeg kan få en til at ordne det over Team wiev eller vente til min computer mand dukker op. Tak for linket-så ved jeg da i det mindste hvad det drejer sig om. |
|
|
|
| farao54 |
Lagt på d. 20/02-2014 10:19
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 550 |
Yonok skrev: Pu-ha farao54-det lyder ikke godt så der er jeg nok nødt til at have fat i en der har forstand på det...og den service de henviser til er jo hammer dyr. Må se om jeg kan få en til at ordne det over Team wiev eller vente til min computer mand dukker op. Tak for linket-så ved jeg da i det mindste hvad det drejer sig om. Måske du selv kan klare det... Se video her: http://www.youtub...fKttnKDMAw |
|
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 20/02-2014 10:24
|
Ja ok.-jeg tog mod til mig og gjorde det selv....og svinet er forsvundet...tilsyneladende en ondsindet virus kaldet Ukash. Men det var nu ikke så svært som jeg først troede og den forsvandt faktisk før jeg kørte Malwarebytes. Så-tusind tak for hjælpen-dejligt. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 20/02-2014 10:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Yonok skrev: Ja jeg har et problem der også...kan simpelthen ikke få Bing til at forsvinde som søgemaskine og homepage...prøver hver eneste gang jeg åbner-går derind og ændrer til Google og næste gang er det stadig Bing der er der. Dette problem er Du "selv forskyldt" i (dog uvidende) = som Kim har forklaret har du nok overset en flueben da du installerede et eller andet program, hvor der har stået : Ønsker du Bing til at være din søgemaskine? Det burde IKKE være tilladt at der sættes et flueben i forvejen, der skulle nævnes og HVIS man ønskede programmet selv sætte fluebenet til. Har du prøvet at åbne : Internetindstillinger og derefter i ruden under Startside : " Skriv hver enkelt adresse for sig for at oprette startsidefaner Fjern de URL der kan være der, indsæt Google.com i stedet for, og genstart. Det vil sandsynligvis klare problemet med startsiden, dog Bing vil nok "lure" i baggrundet til du finder den før omtalte flueben og fjerne det. Et gæt fra min side, dog skader ikke at prøve det. Kim L. og Webmaster kan sikkert be/afkræfte muligheden. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 20/02-2014 11:08
|
|
Hvis man ændrer startsiden i indstillingerne, så skulle den ikke blive ændret tilbage igen. Hvis den alligevel ændres tilbage til den uønskede side, så er der noget på computeren, som ændrer den. Snavs har den vane, men jeg har svært ved at forestille mig, at Microsoft benytter sig af den slags numre. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 20/02-2014 11:21
|
|
Kim Ludvigsen skrev: Hvis man ændrer startsiden i indstillingerne, så skulle den ikke blive ændret tilbage igen. Hvis den alligevel ændres tilbage til den uønskede side, så er der noget på computeren, som ændrer den. Snavs har den vane, men jeg har svært ved at forestille mig, at Microsoft benytter sig af den slags numre. Jeg tænkte ikke på at Microsoft skulle være "skurken" , men jeg ved af erfaring at mange (især) gratis programmer har tilføjet den klausul(frivillig tvang= forlods flueben) om at have dette eller det program som startside eller søgemaskine. Skulle måske lige påpege at Jeg ikke er IT nørd, men kun deler ud af min erfaring p.g.a. tidligere kvaler med PCen. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 20/02-2014 11:30
|
|
Lung Yao skrev: Jeg tænkte ikke på at Microsoft skulle være "skurken" , men jeg ved af erfaring at mange (især) gratis programmer har tilføjet den klausul(frivillig tvang= forlods flueben) om at have dette eller det program som startside eller søgemaskine. . Den slags benytter Microsoft sig også af, og jeg er enig i det, du skrev tidligere, at det skulle være forbudt for dem at sætte fluebenet som standard, så man skal fjerne det for at undgå det "ekstra". Det, som jeg ikke tror, Microsoft gør, er at fastholde ændringen, hvis brugeren skifter indstilling. Nogle af de slemme programmer gør, men jeg vil blive meget overrasket, hvis Microsoft gør den slags. |
|
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 20/02-2014 11:33
|
Ja jeg ved godt alt det der med hjemmeside osv. i indstillinger og har prøvet det i flere dage...men den malware-Urkash kan åbenbart ændre ens indstillinger-blandt andet også under proxy/lan så det har nok været der skylden lå-for nu fungerer det normalt igen det hele. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 20/02-2014 14:16
|
|
Yonok. OK. Tak for tilbage melding. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.