Se indlæg|
Orientering - købe grund og hus
|
|
| Mykland |
Lagt på d. 20/03-2014 11:26
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 72 |
For satan da, det ser godt nok fantastisk ud. |
|
|
|
| bentmj |
Lagt på d. 20/03-2014 12:57
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 264 |
Yonok du skriver "da vores familie er involveret" og svoger og svigerinder ejer jorden". Din familie ejer altså jorgen og et firma bygger og sælger, men mon ikke din familie har en lille finger med i spillet? Er du sikker på at familien er helt ude? Hvor kommer du ind i billedet? Husk man kommer længst med ærlighed. Du skriver at din familie har købt jorden for nyligt, også dette sættes der spørgsmålstegn ved fra andre, også i pb som jeg har modtaget. Er du bange for at andre skal genkende projektet fra tidligere hvilket jo også er sket? Du svarer kun på en del af mine spørgsmål i nummer 18, hvorfor mon? Kan du/i ikke svare eller er du bange for at vrøvle igen? Aner du og de andre kumpaner noget som helst om usufruct? Yonok du må gerne kalde mig for en klaphat og andet grimt hvis det kan give dig rejsning, men dine ytringer i denne tråd har fortalt en masse om dig som person. |
|
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 20/03-2014 13:52
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
Ja som du skriver ens ytringer her siger meget om en som person... Jeg orker og gider ikke diskuterer med dig om noget som kun eksisterer i din syge fantasi. Men vil dog give dig et endog meget godt råd med på vejen inden jeg slutter. Fortsæt med at beskylde mig,familien og firmaet der bygger for at være svindlere...så skal jeg personligt overrække dem en kopi af denne tråd og bede dem overveje at anlægge en injurie sag mod dig og tag endelig ikke fejl-ingen af dem er hverken dumme,uden uddanelse eller mangler midler-tværtimod...bare et godt råd bentjm. Dernæst vil jeg på det kraftigste anmode webmaster give dig en tænke pause for på denne måde-helt uden noget belæg at sidde her og beskylde folk for at være svindlere. Det kan da vist ikke være i tråd med forum regler eller etikette-og ER jo da ulovligt-også herinde. Mens jeg lige husker det-til webmaster-hvis du planlægger at fjerne denne tråd som sidst da en kom med injurier herinde vil du så godt være venlig at gøre sådan at du har en kopi tilgængelig for politiet om nødvendigt.Tak! Redigeret af Yonok d. 20/03-2014 14:03 |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 20/03-2014 14:21
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
Nej nu må i altså stoppe, i er for fanden da voksne mennesker. Der er ingen grund til at agere somom der er en svindler på spil blot fordi der informeres om et projekt. Jeg mener det er information ikke et salgsprospekt. Yonok jeg forstår godt du bliver sur men det er sgu for barnligt at begynde med at true med sagsanlæg for injurier, især når du tydeligvis ikke ved at en injurie sag ikke er noget for politiet, men en privat sag mellem krænker og krænkede. |
|
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 20/03-2014 14:47
|
Ja selvfølgelig bliver jeg meget vred når jeg,min familie og deres forretnings partnere bliver udråbt som svindlere-og ja, du har helt ret i at jeg ikke ved meget om hvordan en injurie sag kører,men det kan jeg forvisse dig om at både familien og firmaet der bygger ved eller ihvertfald har nogen der ved en hel masse om-og det er jo et temmeligt stort/dyrt projekt de satser på så at få i omløb her på internettet-som jo nok idag er en af de største og stærkeste kræfter hvad angår både god og dårlig reklame-det er jeg helt 100% sikker på at de ikke vil bryde sig om-eller at nogen andre i samme situation ville stå model til. |
|
|
|
| lek |
Lagt på d. 20/03-2014 15:01
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 299 |
hold da helt op. at en lille bemærkning kan afføde så meget lort. Det er jo en kendsgerning at du yonok. forsøgte at sælge præcis samme projekt tidligere under dit gamle bruger navn. Så stop flæberiet. At du nu år senere fremstiller det som et nyt projekt og at du stort set intet ved om det det.. lad folk selv bestemme hvad det gør dig til. |
|
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 20/03-2014 15:57
|
Lek-jeg aner simpelthen ikke hvad du ævler om eftersom jeg aldrig har været involveret i at sælge noget prohekt til nogen-så stop venligst det-eller ryst op med noglle beviser. HAHA-nå ok-tror jeg ved hvad du hentyder til-jeg lagde et link herind for meget længe siden til thaivisa som havde en annonce vedrørende billige grunde til salg-lol. Du/I har godt nok en livlig fanbtasi skal jeg love for...som sagt var det en eller anden forretningsmand der havde det indlæg på thaivisa-og jeg smed bare linket dertil videre hertil-og nu er det altså pludselig et projekt jeg har været involveret i-hold da op-hvor får I det fra...jeg havde intet med et at gøre overhovedet lige som jeg heller ikke har noget med dette at gøre og som ikke har noget som helst med hinanden at gøre. I er faktisk næsten lige så gode og sjove som H.C.Andersen var-lol Redigeret af Yonok d. 20/03-2014 16:08 |
|
|
|
| lek |
Lagt på d. 20/03-2014 16:06
|
Ok når du vil smide med lort, så kan folk jo bare søge under- Brian marinus. Jeg havde ikke til hensigt at skrive dit gamle brugernavn. men svin mig til. så kan jeg ikke se nogen grund til ikke at sige hvem du er. Og så er det sgu en gang plat at rang du har gang i. |
|
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 20/03-2014 16:11
|
Ja men kære ven-jeg tror ikke der er mange herinde der ikke er klar over hvem jeg er-så det er vist ikke den store hemmelighed du der røber. Sviner dig til-hør hov-hvor kommer det lige fra-hvem er det der bliver svinet i denne tråd om jeg må spørge-af Jer to kloge Åger der ikke aner en skid alligevel men bare skal lave rav i den og svine andre mennesker til. |
|
|
|
| farao54 |
Lagt på d. 20/03-2014 16:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 550 |
Nej altså... Tal nu pænt... Det er fair nok hvis man er skeptisk... Men lad dog være med at beskylde folk for noget hvis ikke det er til at bevise 100%. At smide et andet profil navn ud, beviser jo ikke noget... Hvis der er en mission med at bevise påstande, så læg dog disse beviser frem som tørre utvetydige facts.. Men lad dog være med at kalde folk grimme ting eller beskylde dem for noget uden vedlagte beviser... Det er unfair og ganske unødvendigt... Og hvis det viser sig at være sandt at Yonok er den samme som den anden profil og samme sag om salg af huse, og dermed taler usandt, tja, så synes jeg at det skal være op til webmaster hvad der yderligere skal ske... Man kan sagtens skændes uden at kalde hinanden grimme ting... Redigeret af farao54 d. 20/03-2014 16:18 |
|
|
|
| lek |
Lagt på d. 20/03-2014 16:18
|
jamen jøsses dog Brian.. du postede jo selv samme projekt med billeder osv under dit gamle brugernavn. eller ?? har svoger købt ny jotd ? |
|
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 20/03-2014 16:37
|
Undskyld mig Lek men har du drukket af natpotten eller hvad? Jeg var netop på thaivisa for at finde det gamle indlæg men det er forsvundet og kan ikke ses mere-men det var en der havde en masse land til salg-i nærheden af Thoeng-iøvrigt så vidt jeg husker et mega stort område-meget større end dette. Og for gud ved hvilken gang-hverken det projekt i Thoeng eller dette udenfor Mae Sai har jeg ikke noget med at gøre overhovedet-begge gange har jeg bare lagt informationen her-og begge gange fået sådanne underlige beskyldninger der jo er helt hen i vejret...nu må I sgu snart tage jer sammen. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 20/03-2014 16:43
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Det ligner noget som Hobitter bor i. |
|
|
|
| Papa |
Lagt på d. 20/03-2014 18:45
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 245 |
Hold da op, det ser helt fantastisk ud, der tror jeg sku godt jeg kunne bo for en tid. ![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 20/03-2014 19:46
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Lek og Yonok, Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad der er op og ned. I debattere ordentlig med hinanden herinde ellers er det ud af vagten. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 20/03-2014 20:58
|
Yes webmaster-det er forstået...men nu er det efterhånden 3 eller 4 gang jeg har måttet stå model til den slags injurier her når jeg har lagt et eller andet ind så set fra mit synspunkt ville det da være rart om du stoppede den slags...medmindre de kan diske op med nogle beviser på deres påstande. Det må vel være ret og rimeligt.Mig bekendt er det vist kun skat der har den ret med omvendt bevis byrde. |
|
|
|
| xxxxxx |
Lagt på d. 20/03-2014 23:11
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 281 |
Yonok skrev: Yes webmaster-det er forstået...men nu er det efterhånden 3 eller 4 gang jeg har måttet stå model til den slags injurier her når jeg har lagt et eller andet ind så set fra mit synspunkt ville det da være rart om du stoppede den slags...medmindre de kan diske op med nogle beviser på deres påstande. Det må vel være ret og rimeligt.Mig bekendt er det vist kun skat der har den ret med omvendt bevis byrde. her er der lidt flere injurier indlægget er oprettet af nielsenleon alias Yonok alias Brian marinus Realiteterne må ses i øjnene nu. http://www.thaila...rowstart=0 pas på derude, køb ikke noget af personen bag profilen Yonok alias nielsenleon alias Brian marinus |
|
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 21/03-2014 01:38
|
Jeg benægter ikke hvem jeg er-og bliv endelig ved-men endnu engang...kom med nogle beviser på at jeg har svindlet med noget af dette.Det er muligt at jeg er en klovn og ikke så god til at formulerer hvad jeg egentlig vil-især ikke når jeg bliver vred-men svindlet,det har jeg dog ikke. Jeg har-helt tilbage til dengang med min kammerat der døde hernede-som jeg også fik skyld for at lave svindel med-bedt jer om at komme op med beviser,hvileket ingen af jer har gjort,simpelthen fordi der ingen er. Men bare fordi man ikke kan lide en person er det altså ikke ensbetydende med at han er svindler eller at det er rigtigt at kalde ham det. På samme måde som nogen af jer var så søde at køre en hetz mod kære Hugo som kun gjorde godt her i livet. Men kære ondskabsfulde medbrugere der her endnu engang viser hvor lave I er-nu vil jeg læne mig tilbage og afvente alle jeres beviser-god fornøjelse! Med hensyn til at have flere profil navne herinde-så kig lige en ekstra gang....det ved webmaster vist alt om-at rigtig mange herinde har....men vil da gerne oplyse at da profilen her blev lavet,vidste webmaster hvem jeg er da den blen lavet med mit rigtige navn og mail adresse så heller intet fordækt i det. |
|
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 21/03-2014 01:40
|
xxxxxx skrev: Yonok skrev: Yes webmaster-det er forstået...men nu er det efterhånden 3 eller 4 gang jeg har måttet stå model til den slags injurier her når jeg har lagt et eller andet ind så set fra mit synspunkt ville det da være rart om du stoppede den slags...medmindre de kan diske op med nogle beviser på deres påstande. Det må vel være ret og rimeligt.Mig bekendt er det vist kun skat der har den ret med omvendt bevis byrde. her er der lidt flere injurier indlægget er oprettet af nielsenleon alias Yonok alias Brian marinus Realiteterne må ses i øjnene nu. Ja,det er fint-men nu er det sådan at jeg faktisk heller ikke har forsøgt at sælge noget som helst-lol http://www.thaila...rowstart=0 pas på derude, køb ikke noget af personen bag profilen Yonok alias nielsenleon alias Brian marinus |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 21/03-2014 02:55
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
a scam artist!!!!! |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.