Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Billige rejser
|
|
| HFD |
Lagt på d. 20/03-2014 12:37
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 196 |
Prøv at se nærmere på dette, har selv meldt mig ind. 1. Billigere rejser i Europa, Asien og USA. 2. 150 % i rejse garanti - http://rovia.com/...ice_pledge 3. Bonus på rejser du har benyttet, selv om du fik dem billigt igennem World Ventures. 4. Et bonus point er = 1 dollar. som du kan booke nye rejser med og betale for din næste rejse. 5. Du kan booke, bil, hotel og fly med WV og endnu bedre købe gaver i udlandet med dine rejse dollars. Se denne video: http://www.youtub...72V8vpobao http://hdrejser.w...tures.biz/ |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 20/03-2014 17:50
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Har klikket på dine link. hvad er det for noget? |
|
|
|
| HFD |
Lagt på d. 20/03-2014 18:34
|
|
Det er en rejseklub som man ved medlemskab kan købe billigere billetter og samtidig kan opspare bonus point til køb af nye rejser. Samtidig garanterer de at kan man finde sin billet billigere andet sted for man differencen godtgjort + 50 %. |
|
|
|
| phom |
Lagt på d. 23/03-2014 20:13
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 282 |
Det her bør man holde sig langt væk fra, det koster 50-100 us dollar pr. Måned. Og så kan man spare point op til en luksus tur, som der ikke umiddelbart er noget pris på, så den er sikkert meget meget dyr. Point spares op når man køber igennem deres hjemmeside og sidenhen finder noget billigere, der er dog sikkert ganske få point man kan få den vej, og de opvejer nok sjældent de 50-100 us dollars man betaler hver måned. Endvidere kan man slet ikke tilmelde sig som bosiddende i Danmark eller Thailand. https://secure.wo...n=V1ZCSVo= Alt i alt hold jer langt væk fra denne side. |
|
|
|
| HFD |
Lagt på d. 23/03-2014 21:40
|
|
Ja det er en rejseklub for dem som melder sig ind. Billigere rejser fra Dk. og i resten af verden. Ja medlem koster lidt 49$ pr måned , men i forhold til den bonus og rabat du får på dine rejser, hotel og billeje kan det godt betale sig. Og du kan bruge dine bonus point når du vil og skal ikke spare op til en stor rejse. skaffer du samtidig 4 nye medlemmer blir dit medlemskab gratis. Da vi endnu ikke er 500 medlemmer i Dk. opretter vi os under den svenske flag på et tidspunkt når der er medlemmer nok for vi vores egen flag. |
|
|
|
| phom |
Lagt på d. 23/03-2014 22:35
|
Har du fået penge retur fra dem, eller hvordan virker det. Fx en tur til Thailand 2 voksne og et barn med thai, koster i maj ca. 13500 kr. Via divers danske søgemaskiner, Via den hjemmeside du linker til koster det 13770 us dollars, altså ca. 75.000 kr. Der er altså over 60.000 kr. Forskel den pris skal så ganges med 150 og så får man 90.000 kr. Retur Det lyder som en rigtig god ide hvis det kan lade sig gøre, men det er jo ikke ægte penge man for retur men det er jo noget de kalder rovia bucks, altså deres egen valuta, som så kan bruges til at købe voldsomt dyre flybilletter. Der er kun en vinder i det pyramide spil, og det er ikke dig. |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 23/03-2014 22:40
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
Hm - forstår ikke at nogen falder for den slags!. http://twenty-som...the-world/ |
|
|
|
| JesperK |
Lagt på d. 23/03-2014 22:42
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 104 |
Vil personlig søg lidt flere information før jeg melder mig ind sådan en rejse klub. Masse af scam især om klubber der giver dig kæmpe rabatter på hotel, fly osv.. Google det lidt på nettet, , de gør meget udaf at fortælle de ikke er et scam og koster kun 49$ måneden. |
|
|
|
| JesperK |
Lagt på d. 23/03-2014 22:44
|
Det sidste pyramid spil er ikke slut endnu. ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 23/03-2014 23:24
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Jeg forstår det heller ikke, efter at have læst dit link? Hvad siger du HFD? |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 23/03-2014 23:46
|
I bedste fald er HFD en naiv sjæl, og så bør han hurtigst muligt melde sig ud af firmaet, hvis han kan. I værste fald prøver han på at lokke andre ind i spillet. |
|
|
|
| phom |
Lagt på d. 24/03-2014 00:06
|
HFD skynd dig at melde dig ud igen, du bliver kun snydt. HFD, jeg kan se du har været online flere gange i løbet af de sidste par timer. Har du efterhånden fået kolde fødder, eller mener du virkelig at dette pyramide scam er noget du selv eller nogen andre vil få andet end udgifter ud af. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 24/03-2014 00:39
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
Alene det at de lover en masse men at man ikke kan søge på de rejser man kan "købe" er peger direkte på at det er et scam. hvis man vælger sign up bliver man ledt ind på en side hvor start prisen er 1100 USD og med en månedlig betaling på yderligere 100 USD (jeg skal naturligvis have luksus rejsen). De skriver noget med at man kan læse yderligere på "terms & conditions" den side findes bare ikke rigtigt. Kort sagt skal jeg betale 12.000 kr det første år for en eller anden uspecificeret "luksus" rejse. og så lige en ting til HFD, har ikke blot købt en af pakkerne han er blevet sælger. læg mærke til der står "Harry Doej, Representative ID: #61650090" i højre hjørne når man trykker på linket. skal vi gætte på at HFD har et mellemnavn der starter med F i den virkelige verden? |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 24/03-2014 00:41
|
phom skrev: HFD skynd dig at melde dig ud igen, du bliver kun snydt. HFD, jeg kan se du har været online flere gange i løbet af de sidste par timer. Har du efterhånden fået kolde fødder, eller mener du virkelig at dette pyramide scam er noget du selv eller nogen andre vil få andet end udgifter ud af. Tja, hvis HFD er rimelig tidlig inde i pyramiden kan han sagtens tjene penge. Men lad os nu få et svar fra HFD. |
|
|
|
| HFD |
Lagt på d. 24/03-2014 01:08
|
|
milex skrev: phom skrev: HFD skynd dig at melde dig ud igen, du bliver kun snydt. HFD, jeg kan se du har været online flere gange i løbet af de sidste par timer. Har du efterhånden fået kolde fødder, eller mener du virkelig at dette pyramide scam er noget du selv eller nogen andre vil få andet end udgifter ud af. Tja, hvis HFD er rimelig tidlig inde i pyramiden kan han sagtens tjene penge. Men lad os nu få et svar fra HFD. Jeg har nu fået noget læsestof af jer som jeg lige skal have bearbejdet, måske mig der har været lidt for naiv vender tilbage med min beslutning når jeg har fået læst det hele igennem. |
|
|
|
| HFD |
Lagt på d. 24/03-2014 02:53
|
|
Jeg er ikke rimmelig inde i det, og tjener ikke noge på det endnu men det ville da være dejlig hvis det kom. Efter at have talt med et par andre medlemmer har jeg besluttet at blive og give det en chance, man kan finde noget negativt om alt på nettet. Jeg kan sagten komme ud af det lige når jeg vil. Så er det jo helt op til andre hvad de vil . |
|
|
|
| HFD |
Lagt på d. 24/03-2014 03:49
|
|
TomDK skrev: Alene det at de lover en masse men at man ikke kan søge på de rejser man kan "købe" er peger direkte på at det er et scam. hvis man vælger sign up bliver man ledt ind på en side hvor start prisen er 1100 USD og med en månedlig betaling på yderligere 100 USD (jeg skal naturligvis have luksus rejsen). De skriver noget med at man kan læse yderligere på "terms & conditions" den side findes bare ikke rigtigt. Kort sagt skal jeg betale 12.000 kr det første år for en eller anden uspecificeret "luksus" rejse. og så lige en ting til HFD, har ikke blot købt en af pakkerne han er blevet sælger. læg mærke til der står "Harry Doej, Representative ID: #61650090" i højre hjørne når man trykker på linket. skal vi gætte på at HFD har et mellemnavn der starter med F i den virkelige verden? Sådan en side for alle der blir medlem. Jeg har altid spillet med åbne kort herinde og ikke forsøgt at skjule mig under dæknavne og tegneserie figurer det skulle måske være en krav for at være her så undgik vi måske alt det svineri og i stedet fik en sober debat. |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 24/03-2014 10:58
|
HFD skrev: Jeg er ikke rimmelig inde i det, og tjener ikke noge på det endnu men det ville da være dejlig hvis det kom. Efter at have talt med et par andre medlemmer har jeg besluttet at blive og give det en chance, man kan finde noget negativt om alt på nettet. Jeg kan sagten komme ud af det lige når jeg vil. Så er det jo helt op til andre hvad de vil . Mener du virkelig det ville være dejligt at tjene penge på andres enfold ved at trække dem ind i et pyramide-spil?? |
|
|
|
| JesperK |
Lagt på d. 24/03-2014 11:54
|
HFD skrev: Jeg er ikke rimmelig inde i det, og tjener ikke noge på det endnu men det ville da være dejlig hvis det kom. Efter at have talt med et par andre medlemmer har jeg besluttet at blive og give det en chance, man kan finde noget negativt om alt på nettet. Jeg kan sagten komme ud af det lige når jeg vil. Så er det jo helt op til andre hvad de vil . Ja, ingen problemer med at komme ud. Men prøv at stille dig selv spørgsmålet : Hvor meget kan jeg råd til at miste ? Hvilken chancer er der før jeg får noget tilbage. Fordi de bliver ved og ved, du skal bare lige betale lidt mere. |
|
|
|
| HFD |
Lagt på d. 24/03-2014 12:07
|
|
JesperK skrev: HFD skrev: Jeg er ikke rimmelig inde i det, og tjener ikke noge på det endnu men det ville da være dejlig hvis det kom. Efter at have talt med et par andre medlemmer har jeg besluttet at blive og give det en chance, man kan finde noget negativt om alt på nettet. Jeg kan sagten komme ud af det lige når jeg vil. Så er det jo helt op til andre hvad de vil . Ja, ingen problemer med at komme ud. Men prøv at stille dig selv spørgsmålet : Hvor meget kan jeg råd til at miste ? Hvilken chancer er der før jeg får noget tilbage. Fordi de bliver ved og ved, du skal bare lige betale lidt mere. Det koster mig 49 $ pr måned indtil videre det overkommer jeg nok, jeg gir det foreløbig 3 måneder og derefter tager jeg stilling til om det er noget jeg vil forsætte ellers melder jeg mig bare ud og tager det som en oplevelse. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

, de gør meget udaf at fortælle de ikke er et scam og koster kun 49$ måneden.