Se indlæg
 Udskriv debat
Så mange skal du dele flytoilet med
phom
http://ekstrablad...251737.ece

Thaiair kommer ind på en andenplads over flyselskaber med færrest personer pr. toilet.

Her følger et udvalg af flyselskabers fly med ruter eller forbindelsesruter fra danske lufthavne.

Alle forhold er angivet for økonomisæder - med det udgangspunkt, at man ikke må krydse klasserne, hvis man skal benytte toilettet.

Singapore Airlines
Boeing 777-200: 32 per toilet

Thai Airways
Boeing 777-300: 33 per toilet

Thomas Cook Airlines
Airbus A321: 71 per toilet

Air Berlin
Airbus A319: 75 per toilet

Bjarne
32 og 33 er mange. 71 og 75 er rigtig mange. Nu plejer jeg slet ikke at dele toilet med andre - jeg venter altid, til der ikke er optaget, før jeg klemmer mig ind.

THansen
phom skrev:

http://ekstrablad...251737.ece

Thaiair kommer ind på en andenplads over flyselskaber med færrest personer pr. toilet.

Her følger et udvalg af flyselskabers fly med ruter eller forbindelsesruter fra danske lufthavne.

Alle forhold er angivet for økonomisæder - med det udgangspunkt, at man ikke må krydse klasserne, hvis man skal benytte toilettet.

Singapore Airlines
Boeing 777-200: 32 per toilet

Thai Airways
Boeing 777-300: 33 per toilet

Thomas Cook Airlines
Airbus A321: 71 per toilet

Air Berlin
Airbus A319: 75 per toilet

Jeg vil mene, at Ekstra Bladet roder lidt rundt med flytyperne og at tallet på 33 er gældende for flytypen Boeing 777-300 der ikke anvendes på ruten København-Bangkok.

Det korrekte tal burde være 38 for Boeing 777-300er (8 toiletter til 306 økonomisæder)

buick
de 5 minutter man evt skal stå og vente på det bliver ens tur på toilettet det overlever de fleste så hvad er problemet??

Mali
Plejer at springe morgenmaden over, så er der aldrig kø ved toilettet Smile

Papa
Bjarne skrev:

32 og 33 er mange. 71 og 75 er rigtig mange. Nu plejer jeg slet ikke at dele toilet med andre - jeg venter altid, til der ikke er optaget, før jeg klemmer mig ind.

LOL LOL
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that." Wink

Spring til debat: