Se indlæg|
Hjertestarter med thai tale.
|
|
| karstenf |
Lagt på d. 13/05-2014 13:35
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 130 |
Hej Jeg overvejer at købe en sådan til den lokale landsbys sundhedscenter. Hvad koster en sådan? Hvad koster det at afholde de nødvendige kursuser? Nå nu man er i alderen 50+ og mand er man jo med i risikogruppen for at få brug for en sådan. ![]() Håber ikke at jeg selv får brug for den, har dog lært på den hårde måde at man selv somme tider er naboen. Tak for oplysninger der kan bringe mig videre i sagen. med venlig hilsen KarstenF |
|
|
|
| DeeJ |
Lagt på d. 13/05-2014 14:25
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 195 |
Jeg har lige været på 1. hjælpskursus med fokus på hjertestarter. Her fortalte falck manden, at prisen for de fornuftige modeller starter ved 18.000 vh Dan |
|
|
|
| karstenf |
Lagt på d. 13/05-2014 16:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 130 |
Tak for svaret, Det er også den ca. pris som jeg kender i Danmark. Det jag har brug for er priser i Thailand. Redigeret af karstenf d. 13/05-2014 16:11 |
|
|
|
| sabaitoo |
Lagt på d. 13/05-2014 16:16
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 105 |
En defibrillator nu om dage ( udenfor bette Danmark) er slet ikke dyr ![]() Jeg indförte defibrillatorer på mit arbejde for 19-20 år siden og har fulgt prisudviklingen siden. Jeg underviser et par hundrede ansatte i brug af defibrillator En af de billigste, men også afprövede og velfungerende på markedet hedder Heart-Sine, den kan selv börnehavebörn betjene. http://heartsine....orld/300p/ Jeg har 6 af dem, der skal skiftes batteri en gang imellem, men de er vedligeholdelsesfri og meget lette at forstå, da instruktionen sker ved lyde og billeder der er på forsiden af den...de kostede 500 Euro pr stk med en vägkasse Den kan köbes i Singapore : http://www.htmmed...p-326.html Mine er köbt i Tyskland |
|
|
|
| HongNam |
Lagt på d. 16/05-2014 16:04
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 50 |
Hvis det er en ægte Thai model hjertestarter så skal man sikkert stikke sit visa/master card i den inden den vil give stød ![]() |
|
|
|
| maprao |
Lagt på d. 16/05-2014 16:55
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 60 |
เครื่องกระตุกหัวใจ / khrûeang kràtùk hŭa jai / ~ hjertestarter.
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.