Se indlæg|
hvor mange gange visa
|
|
| HongNam |
Lagt på d. 12/06-2014 17:52
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 50 |
Hej alle Jeg har lige et spørgsmål ang. visa. Nu er det sådan at jeg gerne vil til Thailand midt august og små to måneder frem. Jeg kan se at det ikke skulle være det store problem at få et 60 dages visa som almindelig turist. Jeg kunne dog godt tænke mig at tage til Thailand igen i januar og februar (2015) igen i ca 60 dage. Er det et problem ? er der nogle begrænsninger på hvor mange gange man må komme hjem til DK og så søge nyt visa igen ? På forhånd tak ![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 12/06-2014 18:58
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
HongNam skrev: Hej alle Jeg har lige et spørgsmål ang. visa. Nu er det sådan at jeg gerne vil til Thailand midt august og små to måneder frem. Jeg kan se at det ikke skulle være det store problem at få et 60 dages visa som almindelig turist. Jeg kunne dog godt tænke mig at tage til Thailand igen i januar og februar (2015) igen i ca 60 dage. Er det et problem ? er der nogle begrænsninger på hvor mange gange man må komme hjem til DK og så søge nyt visa igen ? På forhånd tak ![]() Det er et komplekst spørgsmål, hvis det skal besvares generelt, men i din konkrete situation ser jeg ikke et problem. I værste fald vil ambassaden/konsulatet kunne bede dig om at dokumentere, hvor du får dine penge fra, så de sikrer, at du ikke arbejder ulovligt i Thailand. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| HongNam |
Lagt på d. 12/06-2014 19:10
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 50 |
Robert Kronberg skrev: HongNam skrev: Hej alle Jeg har lige et spørgsmål ang. visa. Nu er det sådan at jeg gerne vil til Thailand midt august og små to måneder frem. Jeg kan se at det ikke skulle være det store problem at få et 60 dages visa som almindelig turist. Jeg kunne dog godt tænke mig at tage til Thailand igen i januar og februar (2015) igen i ca 60 dage. Er det et problem ? er der nogle begrænsninger på hvor mange gange man må komme hjem til DK og så søge nyt visa igen ? På forhånd tak ![]() Det er et komplekst spørgsmål, hvis det skal besvares generelt, men i din konkrete situation ser jeg ikke et problem. I værste fald vil ambassaden/konsulatet kunne bede dig om at dokumentere, hvor du får dine penge fra, så de sikrer, at du ikke arbejder ulovligt i Thailand. Hilsen, Robert Tak skal du have ![]() |
|
|
|
| Hilux |
Lagt på d. 12/06-2014 19:14
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 87 |
Hvis jeg var dig ville jeg bede om et turist visa med to tilladte indrejser (kr. 200,- pr. indrejse). Så har du 60 dage både i august/september og i januar februar på en gang. (Du skal vente med at få visa indtil umiddelbart før du rejser, da de to indrejser skal foretages inden 6 mdr. fra udstedelsesdato) Hilux |
|
|
|
| Bade-Dyr |
Lagt på d. 13/06-2014 03:32
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 587 |
Ingen grund til "panik" Den "jagt" der er gået ind er jo Visa on arrival, border crossing de vil til livs, og havde folk til at købe Tourist Visa. Så kan læse max 3 back to back VoA. Samt Tourist Visa fra samme Ambassade / konsulat. De fortælle en "normal" efter 3 gang at det er sidste gang her (for nu) Så får man et fra et andet Ambassade / Konsulat, og kan vende tilbage til der man har fået de 3 plus en advarsel , da de begynder at tælle forfra igen. Eller lave en VoA, og derefter tilbage til Tourist Visa fra det sted man ar fået en advarsel Har du mulighed for en indkomst erklæring / bank bog / bank statement kan det kun hjælpe, da de så kan se du har penge til din ferie og ikke er der for at arbejde. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.