Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Re-entry men?
|
|
| taxidriver990 |
Lagt på d. 20/06-2014 03:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Helt ærligt..... Re-entry permit "skranken" er ikke et sted der er åbent efter personalets forgodtbefindende, det er åbent hele tiden I BKK Og at de trak tiden for at tjene extra penge er noget sludder Allerede når De ser du er på vej over lægger De dokumentet frem du skal udfylde FOTO via webcam, mens du skriver og betaling, derefter om bag i kontoret og 3 minutter efter kommer dit pas tilbage Og da skranken er nede i hjørnet er der som oftes ikke lang kø ved den immigrations officer der sidder da farang ikke gider gå der ned At jeg har noget imod pas kontroller og visa/immigrations kontorer at gøre hænger sammen med at jeg i tidernes morgen kørte langtur/eksport kørsel på bla Østeuropa og der var det som det er her i Thailand et gedemarked og det ligemeget for rigtigt du har udfyldt papirerne Første gang jeg skulle lave 90 dages rapport i cnx kom jeg 3 dage før og blev afvist med begrundelsen at jeg var for tidligt ude, men 1000 Baht ville hjælpe på det Og så tog det 4 timer i ventetid og ingen rapport den dag Derfor bruger jeg altid lufthavnen OleH få dig et liv ..... Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 20/06-2014 06:55
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
taxidriver990 skrev: Første gang jeg skulle lave 90 dages rapport i cnx kom jeg 3 dage før og blev afvist med begrundelsen at jeg var for tidligt ude, men 1000 Baht ville hjælpe på det Det var en smart person som lige scorede THB 1,000.-. Mht 90 dage saa er der et "vindue" paa 14 dage dvs man kan rapportere 7 dage foer udloebsdato eller senest 7 dage efter udloebsdato. Saa ingen grund til at betale noget som helst. Under alle omstaendigheder saa foretraekker jeg at rapportere foer udloebsdato. |
|
|
|
| taxidriver990 |
Lagt på d. 20/06-2014 07:44
|
|
X
Redigeret af taxidriver990 d. 20/06-2014 07:48 Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
|
| taxidriver990 |
Lagt på d. 20/06-2014 07:47
|
|
He he han fik ikke 1000 Baht Vi kontaktede en bekendt i lufthavnen som ordnede det og ham der forlangte 1000 Baht blev flyttet fra den post Min stjerne er større end din stjerne... Men nok til at jeg endnu mere hader alt med pas og visa Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 20/06-2014 07:51
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
taxidriver990 skrev: He he han fik ikke 1000 Baht Vi kontaktede en bekendt i lufthavnen som ordnede det og ham der forlangte 1000 Baht blev flyttet fra den post Min stjerne er større end din stjerne... Men nok til at jeg endnu mere hader alt med pas og visa Engang imellem kan man sidde og undre sig naar man laeser i aviserne at nu er den og den person flyttet til en "inactive post in this and that ministry". Gad vide hvor mange personer der findes i Thailand under kategorien "inactive post" og hvad faar de tiden til at gaa med ? Maaske en ny traad ? "Inactive posts". |
|
|
|
| taxidriver990 |
Lagt på d. 20/06-2014 08:00
|
|
Off topic: Ja samme sag var det i frihavnen i København, de toldere der sad der de havde ikke søgt den stilling frivilligt Det må du også have set fra din tid i EAC Skal så lige siges at der er normale immigration officerer også, dem jeg mødte på grænsen til Laos var straight on og effektive Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.