Se indlæg
 Udskriv debat
Tur til bkk og pattaya
larsmand
Vi er to gutter på 50 år, der vil en tur til Thailand i små to uger, i slutningen af november måned... Tanken er primært sjov og hygge..... Vi har været i Thailand hhv 2 og 6 gange... Kunne måske godt bruge lidt følgeskabet af et par friske fyrer mere... Så kunne du også bruge et par uger med sol, sommer, fest og banditstreger, så skriv her og lad os mødes nogle gange for at se om vi vil det samme og om vi har lidt kemi.....
livet er jagt og kvinder....

larsmand
så er vi 3 drenge på 45-50 år der er klar.... skal du med også..???))

larsmand
PS... Vi er blevet enige om de to sidste uger i november og at turen denne gang går til Pattaya....

sony
larsmand skrev:

PS... Vi er blevet enige om de to sidste uger i november og at turen denne gang går til Pattaya....

Det skal da nok blive hyggeligt for jer, er der måske selv i den periode.

God tur til jer
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

larsmand
jamen Sony så kan det jo være at vi løber ind i hinanden.... denne tur er ment for alle... der sidder måske nogen og læser herinde og egentlig gerne vil en tur ned og kigge på et par barer og nogle strande... men som synes det er lidt kedeligt at tage afsted alene.. og vi må vel erkende at mange af os der er nået vores alder sidder lidt fast her i dk med hus og kone... så dem der har lyst til at springe på denne tur, som er helt igennem en tur uden nogen af os skal tjene så meget som 1 bath, og som har vores fest og hygge gener, skal være velkommen....

Nahm
@ larsmand,

Du skriver du sidder fast i Dk med hus og kone - det er nok ikke sikkert du føler trang til den tilværelse efter en tur til Pattaya, pas nu på, Pattaya kan være ekstremt vanedannende Wink
Mvh,
Nahm

Spring til debat: