Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er der nogen herinde der kan svare mig på, om hvorvidt man skal have et transitvisum hvis man mellemlander i moskva lufthaven (Sheremetyevo), på vej til Bangkok?
Jeg læste mig frem til at hvis man ikke forlader transitområdet, og ikke er i Rusland længere end 24 timer, så er det ikke nødvendigt med et transitvisum - Men det fremgår ikke klart nogle steder hvilke regler der er gældende...
Problemet tror jeg opstår når jeg lander i Moskva hvor jeg skal fra terminal E til terminal F - Mit spørgsmål går så på om jeg kommer til at forlade transitområdet, for hvis det er tilfældet skal jeg jo have et transitvisum!
Håber der er nogen der kan hjælpe mig, hurtigt hvis det kan lade sig gøre, da jeg skal afsted i overmorgen!