Se indlæg
 Udskriv debat
PAS PÅ SVINDEL MED DINE LEGALISERINGS PAPIRER.
Anonym Bruger
J Juster skrev:

Goddag alle,

Tavshedspligt eller ved Hr Kronborg ikke hvad der er op og ned i den omtalte sag.

Citat :
"Han har været til to møder, og så har hans ven vist også været til et møde, så det er tre møder. Jeg kan ikke huske, om vi har talt i telefon".

Når du endelig svarer/udtaler dig om sagen, så hav i det mindste styr på tingene...

Personligt er det under alt kritik at du beholder nogen penge som skulle være gået til 3 part.

Før denne tråd var jeg ikke en potintel kunde, men bliver det 100 % heller ikke i fremtiden, og vil fraråde andre at bruge dig. Mest af alt set i lyset af den måde du har behandlet denne sag på. Din arrogance og ingen vilje til at få løst det på en tilfredstillende måde.

J Juster.

pas nu på juster, nu får du alle hr, von kronbergs bon kammerater på nakken, du må ikke fornærme HKH, robert, selvom hans forretnings moral lader en del tilbage at ønske, men mon ikke piro consulting group får svært ved at finde kunder efter dette rabalder her på siden.

J Juster
Number1kk@

Jeg er ikke ude på at fornærme Kronborg, og privat er han sikkert en flink fyr og kan sikkert også finde ud af det han tilbyder med mange tilfredse kunder.

Men den måde han har håndteret denne sag på er under alt kritik, og vil få konsekvenser fremover. Jeg har en ven i Udon som skulle bruge Kronborg til en opgave på et senere tidspunkt, efter at have set denne tråd er han ikke interesseret mere.

Og igen det er ikke fordi han tror Kronborg ikke kan løfte opgaven, man hvad hvis der gå kludder i sagen så kan han henvende sig til en som klapper i som en østers og no refund.

Hvis man som bonkammerat kan stå inde for dette forløb er gået snorlige og Hr Kronborg har gjort det eneste rigtige så håber jeg de samme bonkammerater hjælper med huslejen den dag kunderne udebliver.

Det nytter ikke noget at vinde diskussionen hvis du mister kunden/kunderne.Som skrevet et andet sted
"Damagecontrol"

Få lukket sagen med den utilfredse kunde på en ordentlig måde, komme med sin version af forløbet.

Men sav mig bare over for at sige min mening, så må jeg tage det med Smile

J Juster.

PS.
Kronborg jeg har navnet på den fyr i Udon som jeg sender på forlangende i pm. Så du ell andre ikke tror jeg bare puster til ilden....

Anonym Bruger
J Juster skrev:

Number1kk@

Jeg er ikke ude på at fornærme Kronborg, og privat er han sikkert en flink fyr og kan sikkert også finde ud af det han tilbyder med mange tilfredse kunder.

Men den måde han har håndteret denne sag på er under alt kritik, og vil få konsekvenser fremover. Jeg har en ven i Udon som skulle bruge Kronborg til en opgave på et senere tidspunkt, efter at have set denne tråd er han ikke interesseret mere.

Og igen det er ikke fordi han tror Kronborg ikke kan løfte opgaven, man hvad hvis der gå kludder i sagen så kan han henvende sig til en som klapper i som en østers og no refund.

Hvis man som bonkammerat kan stå inde for dette forløb er gået snorlige og Hr Kronborg har gjort det eneste rigtige så håber jeg de samme bonkammerater hjælper med huslejen den dag kunderne udebliver.

Det nytter ikke noget at vinde diskussionen hvis du mister kunden/kunderne.Som skrevet et andet sted
"Damagecontrol"

Få lukket sagen med den utilfredse kunde på en ordentlig måde, komme med sin version af forløbet.

Men sav mig bare over for at sige min mening, så må jeg tage det med Smile

J Juster.

PS.
Kronborg jeg har navnet på den fyr i Udon som jeg sender på forlangende i pm. Så du ell andre ikke tror jeg bare puster til ilden....

110% enig!!!

TG950
ingen tvivl om at Hr. Von Kronbergs imperium har fået nogle gevaldige hak i tuden.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

natty
Interessant at denne tråd lå død fra den 9/8, og så lige skulle have den sidste skud for boven den 18/8, også selvom der absolut ikke er kommet nye oplysninger frem i de sidste indlæg.

Jamen, skriv dog bare det samme på de næste 20 sider og bekræft hinanden i at den anden part i sagen er en idiot og har ødelagt den forretning, I alligevel ikke ville have brugt.
Gentagelser, gentagelser og intet andet. Få dog et liv.
Gab Bla bla blaPhone......Phone......Sleeping good
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

sabaitoo
natty skrev:

Interessant at denne tråd lå død fra den 9/8, og så lige skulle have den sidste skud for boven den 18/8, også selvom der absolut ikke er kommet nye oplysninger frem i de sidste indlæg.

Nu var det mig som smed linket til Scandasia ind, sandelig ikke for at skyde skud for boven ( det klarer hovedpersonen jo udmærket selv ), men mere for at gøre opmærksom på at diskutionen fortsattes på andre sider... om så man skyder sig selv i foden eller ej... Tråden kunne være sluttet for længst..men holdt kæft hvor er den underholdende så længe den varer

J Juster
Natty@

Jeg ville have skrevet et indlæg tidligere, men havde en rejse til Kina hvor jeg skulle have styr på nogen ting,
da jeg kom tilbage var tråden gået død og jeg valgte ikke at starte den op igen, dels på grund af jeg ikke har deltaget i den tidligere, da jeg så læste artiklen på Scandasia og tråden var startet op igen så tillod jeg mig at skrive et indlæg.

Sidste skud og nye oplysninger ? er det nødvendigt for at skrive et indlæg eller ytre sin mening. Jeg kan godt forstå der er nogen der gerne vil have denne historie går i glemmebogen hurtigst muligt. Det er den ikke i min bog og hvis Bjarne kan/måtte kunne det være interessant at vide hvem han brugte efterfølgende som ordnede det asap og tilfredsstillende.

Natty hvis du er en af Kronborgs bonkammerater så hjælper du ham ikke ret meget ved at komme frem og ville lægge låg på sagen, det opildner ofte til det modsatte.

Skulle jeg møde Hr Kronborg en dag på en bar/restaurant ell ligende, ville jeg uden problemer kunne tale med ham ell drikke en øl/vand, men kunne ikke drømme om at lave forretninger med ham, med den behandling og arrogance han udviser..

Hav en god dag.

J Juster

natty
J Juster skrev:

Natty hvis du er en af Kronborgs bonkammerater så hjælper du ham ikke ret meget ved at komme frem og ville lægge låg på sagen, det opildner ofte til det modsatte.

Jeg kender ikke manden og har ingen planer om det.

Fuldstændigt som jeg ingen intentioner har om at lære andre danskere i Thailand at kende eller komme i danskerkredse.

Asian Farmer
natty skrev:

J Juster skrev:

Fuldstændigt som jeg ingen intentioner har om at lære andre danskere i Thailand at kende eller komme i danskerkredse.

Stemmer vist ikke helt overens med din aktivitet på dette dansker-site LOL LOL

hugoboerge
Asian Farmer skrev:

natty skrev:

J Juster skrev:

Stemmer vist ikke helt overens med din aktivitet på dette dansker-site LOL LOL

Det kan godt stemme overens. Een ting er at deltage i et forum som dette. En anden ting er om man oensker at laere andre danskere i Thailand at kende PERSONLIGT eller om man oensker at deltage i en "diskussionsgruppe" af danskere paa Stable Lodge eller et dansker sted i Pattaya.

Jeg deler faktisk Natty's mening, dog skal det siges at jeg via DTW/Thailand Portalen er kommet i forbindelse med nogle medlemmer som jeg har laert at kende personligt samt via privat korrespondance samt telefonsamtaler. Det er personer som jeg saetter stor pris paa.

Men nu kom vi vist udenfor det som traaden drejer sig om.

Saa lige et par tanker:

Piro Consulting skulle have lukket denne sag saa hurtigt som overhovedet muligt. Firmaet boer taenke paa sit renomme og Robert Kronborg skulle taenke paa sit eget omdoemme. Han glemmer vist ogsaa at han har en familie han skal forsoerge og selv om han er ansat i firmaet skal man ikke glemme at hvis der ingen kunder er saa kommer der ikke penge ind til firmaet og saa er der heller ikke loen til de ansatte i firmaet.

Med hensyn til det som er dukket via ScandAsia bliver der vist rodet lidt rundt med beloebene. Er det TB 17,000 eller THB 34,000 ?

milex
Eller THB 17.200 eller THB 32.400 eller THB 34.400?.

Det er mildest sagt noget fordr*kkent sludder 'journalisten' kommer frem med.

Ihvertfald hvis han baserer sin 'artikel' på nærværende tråd.

ho14
Hej .

Nu har jeg været stille længe og det vil jeg helst være.
Kan ikke forstå alt den debat der for eksempel har været om en deadline.
Der var jo aftalt et job som skulle udføres hurtigst muligt.
Deadline blev kun givetfordi Robert bad om en.
Men det var brud på vores aftale om hurtigst muligt arbejde.
Eneste ting han skulle vente med var den danske ambassade til efter den 22.06.14
Der har også kun været 1 møde. Nøjagtigt den 11.06.14. lad os slå det fast nu.
Betingelser er aldrig blevet udleveret eller omtalt i forbindelse med legalisering.
De Handelsbetingelser jeg modtog var i forbindelse med skolegang
Og ikke i forbindelse med legaliseringen. Det er omgåelse af sandheden fra Roberts side af.
Vil nogle gerne have af vide hvem jeg har brugt, så kan de rette en personlig besked til mig
så fortæller jeg det gerne. men servicen var bestemt i orden på alle måder.
Ikke mere fra mig. der er skrevet det jeg ønskede at bringe videre.
Men håber i holder jer langt væk fra Robert. der er ikke noget godt at hente der.

J Juster
Ho14@

Svinsk sag i har været involveret i ( går ud fra du er Bjarnes ven )

Kan ikke forstille mig en person ved sit fulde fem som har læst denne tråd vil henvende sig hos Kronborg og co

Muligt min ven I udon skal bruge den hjælp i fik, skal nok sende en pm.

Forsat god aften...

J Juster

hugoboerge
ho14 skrev:

Hej .

Nu har jeg været stille længe og det vil jeg helst være.
Kan ikke forstå alt den debat der for eksempel har været om en deadline.

Men det var brud på vores aftale om hurtigst muligt arbejde.
Eneste ting han skulle vente med var den danske ambassade til efter den 22.06.14

Der har også kun været 1 møde. Nøjagtigt den 11.06.14. lad os slå det fast nu.
Betingelser er aldrig blevet udleveret eller omtalt i forbindelse med legalisering.
De Handelsbetingelser jeg modtog var i forbindelse med skolegang
Og ikke i forbindelse med legaliseringen. Det er omgåelse af sandheden fra Roberts side af.
Vil nogle gerne have af vide hvem jeg har brugt, så kan de rette en personlig besked til mig
så fortæller jeg det gerne. men servicen var bestemt i orden på alle måder.
Ikke mere fra mig. der er skrevet det jeg ønskede at bringe videre.
Men håber i holder jer langt væk fra Robert. der er ikke noget godt at hente der.

Lad mig slaa fast med det samme at jeg er ikke bonkammerat med RK og kender ikke personen og har aldrig moedt ham. Naar man laeser ovennaevnte saa mener jeg ikke det stemmer overens med hvad der er skrevet tidligere, men der er efterhaanden skrevet saa meget:

Deadline er absolut vigtig.

Det mener jeg ikke fremgaar af tidligere indlaeg at det var aftalen. Maaske var det klientens forventning ?

Mig bekendt efter at have laest forloebet er det den dato at klient giver groent lys til Piro Consulting i den forventning at legalisering var foretaget.

I DEN PERIODE HAR DER VAERET 6 ARBEJDSDAGE.

Den deadline var aabenbart 2. august og her kommer kammeraten saa ind i billedet og forplumrer billedet.

Lad os sige at RK henholder sig til 2.8.2014 saa er der stadigvaek masser af tid plus firmaet kan afvente lignende transaktioner med legalisering og oversaettelse. Med andre ord samle opgaverne sammen og faa det klaret paa een gang ude i Chaeng Wattana.

Piro Consulting og klienter er gaaet fejl af hinanden og der er opstaaet misforstaaelser efter min mening. Men Piro Consulting burde give klienten en form for kompensation og THB 17,200 burde ikke vaere noget problem for firmaet for ellers ser det sort ud.

Webmaster
J Juster skrev:

Ho14@

Svinsk sag i har været involveret i ( går ud fra du er Bjarnes ven )

Ho14 er samme person som trådstarter.
Ho14 anmodede om at få ændret sit brugernavn fra det tidligere til det nuværende som så er Ho14.

Nævner det bare lige så der ikke er tvivl om hvem som udtaler sig under profilnavnet Ho14.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
J Juster
Webmaster@

Tak for oplysningen.

J Juster

mrbfly
.... og så syns jeg iøvrigt at der nu er skrevet så meget, både reelt og sludder sladder og misforståelser og trolleri, at det må være på tide at lukke og slukke for tråden! Tænk jer 37 sider - og det hele kører stadig i ring med pindehuggeri og fortsat mudderkastning og INTET reelt nyt fra nogen sider.

Og det var så bare min mening .......
- mai pen rai - tchun!

natty
Trådstarter kommenterer sin egen sag under et andet nickname, i et helt andet tonefald, og sikkert velvidende om at mange ikke opdager, at det er den samme person.
Gad vide hvor mange dobbeltgængere han ellers har på dette og andre forums?

Det er da trylleri ved højlys dag, men tak for oplysningen.

1viggovax
intet nyt under solen, tråden starter jo med ordret SVINDELSad

Webmaster
natty skrev:

Trådstarter kommenterer sin egen sag under et andet nickname, i et helt andet tonefald, og sikkert velvidende om at mange ikke opdager, at det er den samme person.
Gad vide hvor mange dobbeltgængere han ellers har på dette og andre forums?

Det er da trylleri ved højlys dag, men tak for oplysningen.

Forhåbentlig og formentlig ikke nogle andre profiler. Vi i admin bestræber os i hvert fald på at der ikke benyttes dobbeltprofiler herinde. Det er selvfølgelig ingen garanti, men vi gør vores bedste for at der ikke bliver debatteret og argumenteret på den måde ved hjælp af "nikkedukker".

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: