Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er der nogen der kan fortælle lidt om hvad der foregår under denne festival da vi gerne vil forberede os til evt. oplevelse. Skal være i Thailand fra 1-4-06 til 20-4-06
hmmm det maa vaere thai nytaar.. ( sonkran )
Det er en begivenhed hvor man tidligere legede med vand og havde det sjovt, som nu er gaaet helt over gevind og er druk og mere druk med mange tusinde doede i traffikken og hjemlige slagsmaal i den uge det staar paa.
ok som turist kan man maaske stadig finde nogle steder hvor det er godmodig vand plaskeri og en daase pudder.
lesi.
ha saa fik jeg alligevel min stirke.
ups der manglede lige et r.
Redigeret af xxxx d. 21/03-2006 16:04
Tak for dit svar lesi, det kan være du har ret,det var en besked jeg fik p.g.a. at jeg ikke kunne reservere plads i nattoget fra Chaing Mai på det tidspunkt da p.g.a. denne fest.Har prøvet det med vand og vi havde det herligt.Vi skal være i Hua Hin den 13-4, og der var vi også sidste gang .