Se indlæg|
EU sortlister 90 flyselskaber
|
|
| Fynboen |
Lagt på d. 22/03-2006 15:42
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
Se dem her http://europa.eu....ist_en.pdf /Fynboen |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 22/03-2006 18:09
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Inklusive Phuket Air. rinpoche |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 22/03-2006 18:52
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Phuket Air eksisterer ikke længere som sådan, da aktiviteterne er flytter over i et andet selskab...
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 22/03-2006 19:42
|
|
Ok, var faktisk selv i tvivl, men så blot at de stadig har deres egen website: http://www.phuket... |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 23/03-2006 00:01
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Men de er stadigvæk bandlyst i EU, da flere af deres fly ikke har installeret nye sikkerhedsdører til deres cockpit, og det et vigtigt krav til flyvning i EU og USA. Dette krav er også med til at bandlyse mange andre
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 23/03-2006 04:38
|
Jeg husker ikke, om Phuket Air flytter alle eller kun nogle af deres operationer over i det eller de nye firmaer. Muligvis er der andre partnere i det/de nye firmaer. Men jeg har slettet emailen, da jeg ikke anså det for vigtigt.
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| stavefejl |
Lagt på d. 24/03-2006 14:51
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Teksten i dette indlaeg er slettet da den intet havde med traaden at goere, overhovedet og kun havde til formaal at kaste mistro paa et andet medlem. Clydehaumann. Administrator. Redigeret af clydehaumann d. 24/03-2006 15:58 |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 24/03-2006 14:54
|
|
Du er totalt off topic og tillykke med din nye identitet forøvrigt. ![]() |
|
|
|
| stavefejl |
Lagt på d. 24/03-2006 16:24
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Sorry jeg er helt ny Nej jeg har bare siddet og læst alle indlæg på siden.... mens jeg og familien venter på vores rejse til Thailand. Og derfor skrev jeg lidt om det jeg kunne finde på nettet med 2 sekunders søgning. Men det må man åbenbart IKKE. Tillykke med "censuren". På den måde skal der nok komme nye til. |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 24/03-2006 17:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Hvad er der blevet redigeret væk? Kunne jo være det var en "stavefejl"? Joke til side, håber da ikke du føler dig stødt, men er sikker på at der har været en ligitim grund til det, ellers kan du jo altid sende en besked til webmaster...
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 24/03-2006 17:44
|
|
Det var ca. 100 "stavefejl" bestående af et personligt angreb på et medlem som sin "debut-post" og intet at gøre med denne tråd. |
|
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 24/03-2006 18:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 738 |
har man ikke været med fra starten har man da ikke en chance..![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/03-2006 18:37
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
rinpoche skrev: Det var ca. 100 "stavefejl" bestående af et personligt angreb på et medlem som sin "debut-post" og intet at gøre med denne tråd. Helt ærligt Er der nogen grund til at være efter stavefejl Fordi han måske er ordblind og ikke kan stave rigtigt Hvad nu hvis han havde sagt han var rødhåret, ville det så også komme frem bamsen Og så er vi kommet helt væk fra det oprindelige EU sortlister 90 flyselskaber Redigeret af d. 24/03-2006 18:40 |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 25/03-2006 00:02
|
|
Hej Bamse, Stavefejl som var anført i citationstegn var i overført betydning Beklager min kryptiske formulering.Det var en debut-post som var et ensidigt angreb på et medlem på denne site, som intet havde med emnet at gøre. rinpoche Redigeret af rinpoche d. 25/03-2006 00:02 |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 29/03-2006 06:43
|
Phuket Airlines har nu stiftet Holiday Airlines, som pt. har en ansøgning hos Thai Aviation Department (TAD). /Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 29/03-2006 08:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Mig bekendt har Phuket Airs gl. YS-11 fly stadigt flyveforbud (grundet manglende / ingen vedligeholdelse) Og det kan da heller ikke vare længe, før deres 737-200 skal på et eller andet teknisk museum. ![]() Rasmus Redigeret af Rasmus d. 29/03-2006 08:05 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Beklager min kryptiske formulering.