Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Thailandsk politi forsøger stadig at finde den person, som i mandags myrdede to britiske turister på stranden på den populære turist-ø Koh Tao.
Onsdag tog sagen imidlertid en uventet drejning, idet den thailandske konstituerede premierminister, Prayuth Chan-Ocha, luftede en slet skjult hentydning til, at det kvindelige offer havde opført sig upassende, inden hun blev myrdet.
"Turister tror, at vores land er smukt og sikkert, så de kan gøre, hvad der passer dem - de kan gå rundt i bikinier alle steder. Men kan de være sikre i bikinier ... medmindre de ikke er smukke?," spurgte premierministeren retorisk i en tale, som blev sendt på thailandsk tv.
Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
Det er hårdt at være smuk, jeg kender det fra walking street, alle pigerne råber 'handsome man' efter mig...
Ej, det en lidt uheldig kommentar fordi han prøver at dække over det faktiske problem, nemlig den stigende vold og afstumpethed i Thailand. Altid let at give turisterne skylden.
Når det så er sagt så opfører mange turister sig ganske 'frisindet' når de lander i Thailand, og gør ting de aldrig ville drømme om at gøre i deres hjemland og det har der indtil for nyligt ikke været de store problemer i...men Thailand ændrer sig gevaldigt disse år.
Redigeret af Anonym Bruger d. 18/09-2014 18:03
Ja det bliver spændende at se hvad der sker når "far" dør. Der er næsten garanti for at det ender galt, rationel tankegang er ikke ligefrem et nationalt karaktertræk, på de kanter. Men på den anden side, jeg kan jo tage fejl !