Se indlæg
 Udskriv debat
wow billige billetter til Thailand
Atrox
buick skrev:

3752 ja hvis du kun skal have baggage med den ene vej ellers er det 4352 + hvad de ellers bonner folk for fantasien stiller ikke grænser her

Atrox skrev:

mad er jeg ligeglad med, hvis du spørger mig er det altid noget der bare skal overståes, og syntes ofte de lader en sidde alt for længe med bakken, så er egentlig fint nok at slippe for.

drikkevare, tja plejer max at drikke 2 colaer, så mon ikke jeg overlever at tage 2 med fra lufthavnen.

Baggage har du helt ret i, så billetten kommer op på 3752, hvilket stadig er utrolig billigt.

Og hvis du nu er en af dem, som bor i Thailand et halvt år, og DK et halvt år, eller noget i den stil, så man har tøj osv. i Thailand, så er baggage jo ligemeget Smile

Syntes det er fint man kan vælge det fra, man imødekommer da flere ved at kunne slippe billigere hvis det er unødvendigt, og så tilkøbe hvis det er nødvendigt.

nej det er 300 hver vej, ikke 600 hver vej...

Men kan da høre der er meget rakken ned på norwegian. Hvor mange af jer, har rent faktisk rejst med dem ?

Og helt ærligt, drop nu det der med 5$ for et tæppe og 5$ for et headset... Jeg har da headset til min mobil, det passer i stikket.. Og et tæppe, er vel ikke være end at man tager et med i håndbaggagen ?

men det er jo forskelligt hvad folk rejser for, jeg rejser for at komme fra A til B, billigst muligt, dog også med tanke på hvor lang tid det tager.

Jeg gider ikke betale for alt mulig ligegyldig service, så som headset, et tæppe og noget fabriksmad. Så vil jeg hellere medbringe de 3 ting selv, og spare nogle tusinde.

Til ham der søgte på de datoer han skal afsted, ja selvfølgelig er norwegian også på nogen datoer lige så dyre som andre. Men du ser sku aldrig thai til 3152kr !

Men altså, i mavesure gamle mænd, kan blot beholde jeres dyre billetter, så er jeg da glad for der er nogle billige biletter til os andre.

Kim Ludvigsen
Atrox skrev:

Og helt ærligt, drop nu det der med 5$ for et tæppe og 5$ for et headset... Jeg har da headset til min mobil, det passer i stikket..

Har du prøvet? Det vil da være dejligt, hvis de er begyndt at benytte almindelige stik i de nye fly, for i de gamle er det specielle stik, som ikke svarer til ens egne stik.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
buick
Så prøv lige at bokke billetten det er desværre 600 hver vej, jeg var igang men stoppede der da jeg kunne flyve direkte hver vej med fuld service for kun 5200 thai air

God rejse med dem det er da fint dem som vil billigt afsted kan det, fred være med det men husk nu at fortælle hvad man så ikke får inden du skriver det hele er så billigt

ps nu du vil billigt afsted hvorfor venter du så ikke på en afbestilling i lufthavnen, det kunne jo være en af os magelige lige rykker billetten en dag eller to gratis og så der er en billig afgang til spar bonde

Atrox skrev:

buick skrev:

3752 ja hvis du kun skal have baggage med den ene vej ellers er det 4352 + hvad de ellers bonner folk for fantasien stiller ikke grænser her

Atrox skrev:

mad er jeg ligeglad med, hvis du spørger mig er det altid noget der bare skal overståes, og syntes ofte de lader en sidde alt for længe med bakken, så er egentlig fint nok at slippe for.

drikkevare, tja plejer max at drikke 2 colaer, så mon ikke jeg overlever at tage 2 med fra lufthavnen.

Baggage har du helt ret i, så billetten kommer op på 3752, hvilket stadig er utrolig billigt.

Og hvis du nu er en af dem, som bor i Thailand et halvt år, og DK et halvt år, eller noget i den stil, så man har tøj osv. i Thailand, så er baggage jo ligemeget Smile

Syntes det er fint man kan vælge det fra, man imødekommer da flere ved at kunne slippe billigere hvis det er unødvendigt, og så tilkøbe hvis det er nødvendigt.

Men kan da høre der er meget rakken ned på norwegian. Hvor mange af jer, har rent faktisk rejst med dem ?

Og helt ærligt, drop nu det der med 5$ for et tæppe og 5$ for et headset... Jeg har da headset til min mobil, det passer i stikket.. Og et tæppe, er vel ikke være end at man tager et med i håndbaggagen ?

men det er jo forskelligt hvad folk rejser for, jeg rejser for at komme fra A til B, billigst muligt, dog også med tanke på hvor lang tid det tager.

Jeg gider ikke betale for alt mulig ligegyldig service, så som headset, et tæppe og noget fabriksmad. Så vil jeg hellere medbringe de 3 ting selv, og spare nogle tusinde.

Til ham der søgte på de datoer han skal afsted, ja selvfølgelig er norwegian også på nogen datoer lige så dyre som andre. Men du ser sku aldrig thai til 3152kr !

Men altså, i mavesure gamle mænd, kan blot beholde jeres dyre billetter, så er jeg da glad for der er nogle billige biletter til os andre.

Asian Farmer
Norwegian får flest klager

http://ekstrablad...%20seneste

vandango
Norwegian sælger flybilletter til 2909 kr.

http://www.seat24...

natty
vandango skrev:

Må være fordi de ikke kan fylde flyene op.Grin
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

JesperK
natty skrev:

vandango skrev:

Må være fordi de ikke kan fylde flyene op.Grin

De nok ikke de eneste Smile der har dette problem i Nov.

jesper_dk
Flyver med Norwegian 2-17 November.
Billet 3152kr + 499kr x2 (mad + 20kg baggage)
Total 4150kr en super god pris for at flyve direkte.
Redigeret af jesper_dk d. 16/10-2014 13:57

jesper_dk
buick skrev:

Så prøv lige at bokke billetten det er desværre 600 hver vej, jeg var igang men stoppede der da jeg kunne flyve direkte hver vej med fuld service for kun 5200 thai air

God rejse med dem det er da fint dem som vil billigt afsted kan det, fred være med det men husk nu at fortælle hvad man så ikke får inden du skriver det hele er så billigt

ps nu du vil billigt afsted hvorfor venter du så ikke på en afbestilling i lufthavnen, det kunne jo være en af os magelige lige rykker billetten en dag eller to gratis og så der er en billig afgang til spar bonde

Atrox skrev:

buick skrev:

Atrox skrev:

Det 499kr for mad + baggage

bcnhunter
HUSK, Thailand rejsen starter i Kastrup med http://www.thaiai...
Her fornemmer man allerede Thailand, aroma og ALT inclusive on board.

Så de 1000-1500kr der spares på alle de "lowbudget" selskaber .....glem det, har du råd til at rejse til Thailand så er det vel iorden det nationale selskab bringer dig dertil med klasse.
HUSK også det er med 30Kg bagage med THAI AIRWAYS

God tur til ALLE med http://www.thaiai... 🙏
Thai 4ever.....Grin

www.sawadee.com
jesper_dk
bcnhunter skrev:

Så de 1000-1500kr der spares på alle de "lowbudget" selskaber .....glem det, har du råd til at rejse til Thailand så er det vel iorden det nationale selskab bringer dig dertil med klasse.

God tur til ALLE med http://www.thaiai... 🙏

Sikke noget sludder.Jeg sparer 2000kr på at flyve med Norwegian istedet for thai og flyver direkte. Har fløjet med Thai 20+ gange og de er da ikke noget specielt.
Vil til hver end tid flyve med et andet selskab hvis jeg kan spare 2000kr og flyve direkte.

Girobank

Ganske enig, har lige bestilt igen med afrejse medio januar til ultimo februar. Dejligt at Thai har hævet bagage vægten til 30 kg.
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

vandango
Foretrækker bestemt Thai Airways, har prøvet mange forskellige selskaber.

Vil da prøve Norwegian, da de også lander om morgenen i Bangkok.
Rejser næsten aldrig med kuffert, kan så fyre de sparede penge af på mad samt forsikring mod konkurs. Wink

Taipeter
I april fløj konen og jeg med Thai til Thailand. Prisen var 16.490 kr. Jeg var for sent ude og ramte en dårlig dag. Det billigste var at mellemlande i Arlanda på udturen og at flyve direkte på hjemturen. Konen var sur over skiftet i Sverige. men blev meget mildere stemt, da vi ved gaten blev opgraderet fra economy til premium economy - det sker faktisk. Fed tur til Thailand. Alle drikkevarer i glas eller porcelæn, maden på porcelæn og med metalbestik. Fin service. Og så kunne man ligge ned og sove. Stå op og strække ben. Luxus! [img]http://www.thailand-portalen.dk/images/smiley/smile.gif[/img] is not a valid Image.
Om lidt skal vi af sted igen, og jeg må indrømme oplevelsen fra sidste gang sad i kroppen, da jeg bestilte de nye billetter. Valget stod mellem Thai og Norwegian. Begge flyver direkte. Lowfare pris hos Norwegian er i dag 10.122 Kr. men med bagage, mad og pladsreservation kommer prisen op på 13.002 kr. Hos Thai skal de have 12.388 Kr. for 2 economysæder. Altså Thai er billigst og havde vundet, hvis ikke netop Thai havde sat ideen om premium economy i gang hos mig. Den klasse er over min økonomiske formåen hos Thai. Så udelukket på forhånd. Men hos Norwegian kostede 2 premium economy sæder 16.904 kr. Her er mad, bagage, pladsreservation og fast track en del af billetten. Det skal sgu prøves. Jeg ved ikke om tæpper, puder og hovedtelefoner er med i prisen. Jeg vender tilbage, når jeg er kommet hjem igen, med en rapport om, hvad jeg får ekstra for de godt 4.500 kr. som jeg betaler ekstra for at få det lidt mere komfortabelt under de lange flyveture.
Var jeg 20 år, havde jeg valgt at tage et par colaer og en sandwich med i tasken, været ligeglad med, hvor jeg blev placeret og brugt min vinterjakke som tæppe. Bagagen er vigtig. Specielt på hjemturen for man har jo sparet penge på flyveturen og de kan bruges til at købe ind for. Altså 11.082 for konen og jeg hos Norwegian med kun bagage som tilkøb.
Men jeg er over 60 og er parat til at betale 6000 kr. ekstra for, at konen og jeg kan have det lidt rart under den ofte irriterende lange flyvetur. Grædende spædbørn og fulde sidemænd slipper vi forhåbentlig for.

Spring til debat: