Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Helbred, sundhed, velvære og sygdom » Vaccinationer og medicin
 Udskriv debat
Ny medicin
jacobpakchong
Hej Jeg er lige begyndt på en ny slags blodfortyndende medicin der hedder Xarelto og vil høre om der er nogen der ved om man kan få det i Thailand. Fik marevan (warfarrin hedder det i th) før men ku ikke tåle det og er derfor skiftet.
VH Jacob

hugoboerge
jacobpakchong skrev:

Hej Jeg er lige begyndt på en ny slags blodfortyndende medicin der hedder Xarelto og vil høre om der er nogen der ved om man kan få det i Thailand. Fik marevan (warfarrin hedder det i th) før men ku ikke tåle det og er derfor skiftet.
VH Jacob

Jeg er paa Cardiprin og det er let tilgaengeligt i Thailand og ikke saerlig dyrt.

Xarelto er maaske mod svaere tilfaelde ?

vandango
Det virksomme stof hedder "Rivaroxaban", det kan du helt sikkert købe under måske et andet navn. Prøv på et hospitalsapotek, og prøv med original navnet først.

Ellers få din egen læge til at udskrive ekstra portioner, som du så kan tage med til Thailand.

Holger D
jacobpakchong skrev:

VH Jacob

Er det ikke kun en midlertidig behandling? Fik det i en periode over 3 maaneder efter en dyb venetrrombose. Kostede 3000,- dkr.

Boes
VH Jacob

Du kan købe Xarelto i Thailand, muligtvis kun på et hospital.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

handy
har lige fået Zimva 10 mg fås også i 20 mg tror det findes ligeså mange forskellige som i Danmark så tror og håber også der findes noget du kan tåle men få hellere lidt rigeligt med til du har tid til at finde det rigtige...

god dag Handy

Bade-Dyr
Xarelto kan købes i Thailand, kender ikke prisen.

jacobpakchong
Takker for alle svarene. Har fået warfarrin de sidste 10 år på grund af mine ben har været så skadet(knust) at jeg får blodpropper i dem og de sidste 3 år har Bangkok hospital pakchong haft svært med at regulere min medicin så har haft 5 blodpropper og 2 overdosis(intern blødning) i dem. Er i dk nu og blive chekket på sygehuset og min læge har skiftet mig til xarelto da det skulle være bedre og der skal ikke tages blodprøve hver månede(inr) og man skal ikke tage højde for kost(vitaminer) og alkohol(med måde selvfølgelig) så det er bare nemmere.

Spring til debat: