Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hejsa. Vi har fundet ud af at vi kun kan være i Thailand i 3mdr. indenfor et kalenderår, når vi er på Flex/efterløn. Vi har så hørt, at der kan søges dispensation, hvis det er bedre for helbredet, at være i Thailand. Er der nogen herinde, der kender noget til dette.
Hejsa. Vi har fundet ud af at vi kun kan være i Thailand i 3mdr. indenfor et kalenderår, når vi er på Flex/efterløn. Vi har så hørt, at der kan søges dispensation, hvis det er bedre for helbredet, at være i Thailand. Er der nogen herinde, der kender noget til dette.
<<<<<<<<<<<<<<hvis du faar flekslön er du vel i arbejde? er du paa fleksydelse fordi du er arbejdslös flekser, skal du söge jobcenter om ferie, hvilket max gives 3 uger for 1 hovedferie. Du skal netop som ledig flekser, staa til raadighed for arbejdsmarkedet
Min mand er i Flexjob nu, men er berettiget til Flexydelse. Når man er på flexydelse, kan man kun være udenfor Europa i 3 mdr. Så er mit spørgsmål. Er der nogen der ved, om man kan få dispensation, så man kan være i Thailand mere end 3 mdr. på dispensation, hvis man kan bevise, at man har det bedre i varmen. Jeg tror, at dette var mere uddybende.