Se indlæg
 Udskriv debat
Flexløn og efterløn.
Katrin
Hejsa. Vi har fundet ud af at vi kun kan være i Thailand i 3mdr. indenfor et kalenderår, når vi er på Flex/efterløn. Vi har så hørt, at der kan søges dispensation, hvis det er bedre for helbredet, at være i Thailand. Er der nogen herinde, der kender noget til dette.
 
thongsala
Er selv lige gået på efterløn.Har aldrig hørt om flex/efterløn.Hvad er det ?
 
Holger D
Katrin skrev:

Hejsa. Vi har fundet ud af at vi kun kan være i Thailand i 3mdr. indenfor et kalenderår, når vi er på Flex/efterløn. Vi har så hørt, at der kan søges dispensation, hvis det er bedre for helbredet, at være i Thailand. Er der nogen herinde, der kender noget til dette.


<<<<<<<<<<<<<<hvis du faar flekslön er du vel i arbejde? er du paa fleksydelse fordi du er arbejdslös flekser, skal du söge jobcenter om ferie, hvilket max gives 3 uger for 1 hovedferie. Du skal netop som ledig flekser, staa til raadighed for arbejdsmarkedet
 
Katrin
Min mand er i Flexjob nu, men er berettiget til Flexydelse. Når man er på flexydelse, kan man kun være udenfor Europa i 3 mdr. Så er mit spørgsmål. Er der nogen der ved, om man kan få dispensation, så man kan være i Thailand mere end 3 mdr. på dispensation, hvis man kan bevise, at man har det bedre i varmen. Jeg tror, at dette var mere uddybende.
 
Spring til debat: