Se indlæg|
Baiyoke sky buffet
|
|
| lilleper |
Lagt på d. 20/10-2014 15:31
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 85 |
Hej vi skal bo nogle dage på baiyoke sky hotel i Bangkok og Ville høre om der er nogle der har prøvet deres internationale buffet og Om den er noget værd Der er mange meninger inde på div sites |
|
|
|
| Nahm |
Lagt på d. 20/10-2014 16:59
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 513 |
Det er bestemt noget værd, der er så at sige alt man kan tænke sig, og det ser tilmed flot ud, eneste minus er at man let kan spise så meget at man nærmest skal bæres derfra, man er faktisk liige ved at brække sig af ren velvære....
Mvh,
Nahm |
|
|
|
| HKT |
Lagt på d. 20/10-2014 18:37
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 16 |
Tror det kommer lidt an på dine forventninger. Vi spiste der for ca 1,5 år siden, og var ikke imponeret. Udsigten er der jo helt sikkert, men ellers virker der meget cafeteria agtigt, og maden ligeså. Jeg er sikker på hvis man har børn er det et dejligt sted, ligesom en bowling hal med buffet. Her er bowling bare skiftet ud med en udsigt i stedet for. |
|
|
|
| Isan |
Lagt på d. 21/10-2014 01:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 113 |
hej , ja har boet der 2 gange men er ikke tilhænger af dette store hotel da jeg var uheldig en gang hvor vi var oppe og få morgenmad med æg og bacon osv efter morgenmaden var indtaget ville vi lige og og se udsigten og der hvoe man har udstillet en tuktuk dengang , på samme etage fik jeg det vildt dårligt og røg ind på toilettet men nåede kun til håndvaskene da der bare stod en stråle ud af bræk upss.... det måtte have været de æg der har måttet været dårlige men det må bare ikke ske på et sådant hotel , men kunne kun nævne det til dem både i restauranten og receptionen og håbe på det ikke var flere som have fået denne grimme oplevelse .sden da har vi holdt os fra dette hotel , dog foretrækkes de mindre hoteller .det var bare min oplevelse fra Bayoke sky 2 Isan |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 21/10-2014 06:06
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
for ca 2 md siden var en god ven af mig der han sagde deres buffet var totalt dårlig men at morgenmaden var i orden...![]() |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 21/10-2014 08:32
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Vi har boet der en gang og spist der oppe 2 gange, vi syntes det var utroligt flot buffe og jo et flot udsigt over byen både nat og dag, så den enest klage er vel at man skal rundt og skifte elevatore og nogen gange lang kø der. |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 21/10-2014 09:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Vi synes det er en middelmådig buffet i omgivelser der ligner en Disneyland restaurant, altså meget plastik og meget larm. Vi noterede os, at når kokkene fik råt kød mm til stegning ville de lægge det tilbage på samme tallerken, når det var stegt. Ikke særligt hygiejnisk og kan bestemt ødelægge enhver mave. Kokkene talte ikke engelsk, så vi måtte have fat i en inspektør for at fortælle om den allermest elementære hygiejne. Hun så nærmest ud, som hun aldrig havde hørt om køkkenhygiejne før. Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| Wardog |
Lagt på d. 22/10-2014 18:10
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 21 |
baiyoke sky hotel er stedet at bo i Bangkok med den fantastiske udsigt og pt thailands højesyte bygning. hotellet har dog et højst mærkværdigt udseende både udvendig og indvendigt, med nogle værelser som indretningsmæssigt og rumfordelingsmæssigt er skrupskøre. buffeten i toppen kan der næppe sættes mange fingre på da der nærmest er alt, men kvaliteten skal jeg til gengæld ikke ku garantere for. om ikke andet kan du altid lege på deres indendørs golf bane ;-) stedet er i min optik et must go og gir rimelig værdi for pengene også... |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Vi har boet der en gang og spist der oppe 2 gange, vi syntes det var utroligt flot buffe og jo et flot udsigt over byen både nat og dag, så den enest klage er vel at man skal rundt og skifte elevatore og nogen gange lang kø der.