Se indlæg|
Ændre billet Turkisk Airlines
|
|
| jh |
Lagt på d. 03/11-2014 20:46
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
Skal til Thailand den 15-12 jeg kunne måske godt få lyst til at ændre billet til 13-12 kun udrejse ikke hjemrejse.Er der nogen der kender til prisen på sådan noget og kan det evt lade sig gøre,jeg har købt billetten på Turkisk hjemmeside,og det er økonomi klassen. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 03/11-2014 21:19
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
jh skrev: Skal til Thailand den 15-12 jeg kunne måske godt få lyst til at ændre billet til 13-12 kun udrejse ikke hjemrejse.Er der nogen der kender til prisen på sådan noget og kan det evt lade sig gøre,jeg har købt billetten på Turkisk hjemmeside,og det er økonomi klassen. Reglerne er jo meget forskellige, og uden at gøre mig klog på Turkish regler, handler det generelt i branchen om hvilken bookingklasse billetten er købt i. Der kan være mange forskellige bookingklasser i økonomi, og nogen kan måske slet ikke ændres. Så man kan ikke komme med et generelt svar, men hvis den kan ændres, kan man også være ude for at skulle betale en difference op til den næste ledige bookingklasse, hvis den man først har købt er blevet udsolgt. Mit råd er kontakt Turkish i København. Du kan jo så glæde dig over, at du har købt billetten direkte og ikke igennem en "mellemmand" som også skal tjene penge på at lave en ændring. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| hiks |
Lagt på d. 04/11-2014 20:19
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 209 |
prøv og gå ind på deres hjemme side, den billigste billet economi promotion kan ikke ændres. Du kan ikke ændre hvis du har bestilt den billigste, du må holde 2 dage mindre ferie. |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 04/11-2014 20:45
|
|
Jeg mente nu ikke det var den billigste billet jeg købte det var i Januar måned,men jeg har lige sendt en mail til dem om en evt ændring,så vi må se hvad der sker,det med at ringe ja der en frygtelig ventetid og samtalen foregår på Engelsk.Ikke fordi jeg ikke kan Engelsk men der kan hurtigt op nogle fejl.Såe jeg glæder mig til at se hvad de skriver.Jeg følger lige op det herinde så andre også kan få glæde af det hvis de evt skal bruge det engang. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 04/11-2014 22:02
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Min hukommelse kan snyde mig, men jeg mener at jeg spurgte dem om ændring af billet for et par år siden, og at det ville koste 500-700 kroner. Jeg bestiller altid billigst muligt. Jeg behøvede så ikke at få ændret alligevel, men dengang kunne det i hvert fald lade sig gøre. |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 05/11-2014 11:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Jeg skal til Thailand på fredag med Thai, jeg havde købt 3 billetter af Supersaver, desværre er min mindste (26 år) blevet syg, så han ikke kan tage med, jeg har fået refunderet hans billet, selfølgelig minus diverse ting, men dog næsten hele beløbet uden nogen som helst problemer, super god service fra supersaver ![]() Så jeg håber at det også lykkes for dig, det er jo skønt med et par dage ekstra når nu det er muligt
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 05/11-2014 13:27
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
kanut skrev: Jeg skal til Thailand på fredag med Thai, jeg havde købt 3 billetter af Supersaver, desværre er min mindste (26 år) blevet syg, så han ikke kan tage med, jeg har fået refunderet hans billet, selfølgelig minus diverse ting, men dog næsten hele beløbet uden nogen som helst problemer, super god service fra supersaver ![]() Så jeg håber at det også lykkes for dig, det er jo skønt med et par dage ekstra når nu det er muligt ![]() En skam du annullerede Atlanta Hotel paa soi 2. Det ville have vaeret rart med en melding. Men hvad har i saa booket i stedet for ? |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 05/11-2014 15:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Hej hugoboerge Ja det var ikke så godt, men jeg tror at det var en ok beslutning, der er jo lidt liv i i mig og sønnen endnu, så jeg vil helst ikke blive udsat for at blive smidt på porten af det meget bestemte personale på Atlanta. ![]() I stadet har vi valgt Miami Hotel, Sukhumvit 13, det ser da meget sjovt ud, og så er der pøl og prisen er rimelig.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 05/11-2014 16:39
|
|
Ja så har jeg fået svar fra Turkisk Airlines,jeg syntes ikke det er så galt med prisen da jeg kun har givet 5800kr for biletten,jeg kan se de er rimelige høj i kurs nu med den dato og flyvetid. Her er svaret Kære xxxxx tak for din mail, Det vil koste dig DKK1069 for at ændre billetten til D.13 Januar, xxxxxxxxx xxxxxxx 1 TK1347 S SA 13DEC AALIST HK1 X 1325 1925 2 TK 68 S SU 14DEC ISTBKK HK1 0055 1450 3 TK 69 L TU 13JAN BKKIST HK1 X 2345 0505 4 TK1347 L WE 14JAN ISTAAL HK1 1000 1235 Med venlig hilsen / With best regards Turkish Airlines CPH Kastrup Lufthavn, Terminal 2 2770 Kastrup Phone: +45 3314 4055 E-mail: www.turkishairlin... |
|
|
|
| Girobank |
Lagt på d. 05/11-2014 17:28
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 527 |
et par dyre dage
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 05/11-2014 17:42
|
|
Ja måske men kan få et par ekstra dage væk fra en travl hverdag tja så koster det jo lidt.Men da vist ikke i forhold med dem der skal holde jul hjemme med 3-5 børn+resten af den pukkelryggede familie. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

med Thai, jeg havde købt 3 billetter af Supersaver, desværre er min mindste (26 år) blevet syg, så han ikke kan tage med, jeg har fået refunderet hans billet, selfølgelig minus diverse ting, men dog næsten hele beløbet uden nogen som helst problemer, super god service fra supersaver