Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg og min familie (forældre på ca. 35 og to børn på hhv 9 og 11) overvejer at rejse til Thailand her i januar/februar 2015, men har endnu ikke lagt os fast på destinationen i landet.
Vores rejseperiode er ca 3 uger og vi vil gerne bo et fast sted og måske rejse lidt der ud fra.
Hvis det er jeres første tur til Thailand og I ikke har noget imod at bo på en ø hvor der i forvejen er mange turister vil jeg anbefale Phuket.
Den er ikke speciel billig, men det er Thailands største ø og den byder på mange aktiviteter for børn i alle aldre. Når I har børn på 9 og 11 år med jer vil jeg dog fraråde jer i at bo i Patong da det er en light-udgave af Pattaya.
Patong er under hastig forandring. Der er meget familievenligt nu end for blot et par år siden - man skal bare holde sig fra Bangla Road om aftenen.
Men jeg vil nu nok alligevel anbefale Karon eller Kata, der ligger lige syd for Patong, i stedet. Begge har fine strande, og her er alle de samme turisttilbud til familier, som der også er i Patong.
Glem alt om de overturistede og overprisede steder kik i stedet lidt på den anden side, thailands næststørste ø Kho Chang der er stort set ingen kriminalitet, priserne er nogen af de laveste på thailands øer, øen dækker lige fra charter turister til back packere, der er fine strande også steder du kan have næsten alene, man kan klare sig med en motorbike og komme over det hele på en halv time.
Koh Chang er som phuket osv var for 20 år siden
Vi har et fast sted hvor vi altid bor, der er en frisk bjerg brise, vandet er kildevand fra bjergene priserne ligger fra 300 baht og op www.tphut.com
Glem alt om de overturistede og overprisede steder kik i stedet lidt på den anden side, thailands næststørste ø Kho Chang der er stort set ingen kriminalitet, priserne er nogen af de laveste på thailands øer, øen dækker lige fra charter turister til back packere, der er fine strande også steder du kan have næsten alene, man kan klare sig med en motorbike og komme over det hele på en halv time.
Koh Chang er som phuket osv var for 20 år siden
Vi har et fast sted hvor vi altid bor, der er en frisk bjerg brise, vandet er kildevand fra bjergene priserne ligger fra 300 baht og op www.tphut.com
Koh Chang er også en af mine favoritdestinationer i Thailand, som rutineret Thailandsrejsende elsker jeg at besøge øen igen og igen.
Men det er ikke en ø jeg vil anbefale som opholdssted i tre uger for en familie med to børn som uden tvivl også gerne vil opleve noget af det der sker på steder med mange turister.
Ja koh chang er et dejligt sted, blandt mine favoriter.
Jeg vil anbefale krabi aonang, her er der mange spændende udflugter, samt masser flotte øer i nærheden. Der er ikke over rent af turisme, da det ligner phuket for 15år siden. Men der er meget smukt.
Karon er også ok samt kata. Men jeg ville ikke bo 3 uger samme sted. evt. 12 dage i phuket og resten i krabi. I kan ta båd eller minibus fra det ene til det andet.