Se indlæg
 Udskriv debat
Ingen forsikring - pas er væk - penge er væk - kom ind på enkeltbillet.
Bade-Dyr
Mukke.

Hvis du har beviser for det modsatte, ser jeg dem da gerne, da jeg ved de ikke findes, da jeg og andre fra siden her jo har mødt flere af dem.

Ud over det, tro jeg altså kæden er hoppe af for dig, og du ikke magter at få den tilbage.
Din udtales omkring de skulle være her på Visa / Extension. kan jeg skam kun grine af. Da det viser du intet ved.
De har jo IKKE Visa / Extension , det siger vel sig selv, at det er et af de steder der bliver sparet væk, når der ingen penge er.

Gider ikke begynder en snak omkring om Visa / Extension med mere, da det ikke var det vi snakket om.
Så den må du tager med andre.

Gider ikke bruger mere tid på dig Mugge, du er som jeg skrev i et andet forum indlæg, et styk Troll.

Mukke
Badedyret

Kan da kun konstatere at du er uforskammet, og kun hvad du mener er rigtigt.. men det er vel det sædvanlige med dig... Er set før...

Webmaster
Billede fra en københavnsk gade:

i179.photobucket.com/albums/w284/GhiaDK/Dansk%20Thai%20Website/1503819_675467185884868_3295794506073457441_n_zps4c591386.jpg
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
ThaiFar
@Webmaster. Ved du hvornaar dette billede er taget?

Opdatering, fandt vist selv svaret her

https://www.faceb...in.holst.7

Redigeret af ThaiFar d. 17/11-2014 05:52

hugoboerge
En rigtig globetrotter.

vandango
Det der forarger mig vedr. billedet er, at man allerede har hængt Julepynt op. Angry

lissy
Vedr: billed af strøget i København , med billede af tyskeren med elefantben, så er det ikke fra iår.
vi har ikke haft nogen form for slud, ell. Lignende i år, indtil dato
Venligst lissySmile

Amagerdreng
Når man kikker på hans facebook så må jeg sige "han får sgu da set mere af verden end jeg nogensinde får" Og nej jeg rejser ikke kun til Thailand..
Ang Kbh så ser det ud til han virkelig er her lige pt.. Christiania et godt sted ar søge husly..Og ja han praler lige frem om "gratis hostel"
i Kbh...
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

mickE
Lad ham dog rejse, tigge hvor han vil/har lyst til! Saa laenge DU ikke betaler !!!

Amagerdreng
@mickE Har jeg skrevet andet ?? For min skyld kan ham rejse VERDEN rundt men han får aldrig så meget som 1 kr af mig.
Ville da bare påpege "Ham må få penge nok til at kunne rejse rundt med mindre han da er lokums rejsende."
Så mickE chill igen ok....
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

savarden
Konen og jeg kan bekræfte han sad på strøget lørdag og havde en kop stående til almisser ... dette har jeg ingen holdning til Wink

Bade-Dyr
Er der nogle der har læst hvad der skete da han blev sendt ud af Thailand omkring hans status til at komme ind igen i Thailand ?

Blev han mon black list i X-XX år ?
Synes ikke at havde læst noget om det.

ThaiFar
Hvis du er på Facebook kan du læse hans oplevelser og rejsen rundt. Linken er på mit tidligere indlæg.
Det er sjældent at nogen bliver blacklisted pga overstay. Jeg er udmærket klar over at Thailand planlægger nye regler omkring dette, men lad os nu se om det overhovedet bliver til noget.Tuttelu Tralla

Jeg har heller ikke læst noget i aviserne eller online media, de lokale journalister skriver som regel kun een gang om sager og følger aldrig op hvad der sker senere. Jeg fandt hans Facebook page på et Tysk forum ved at google hans navn og andet på Tysk
Redigeret af ThaiFar d. 18/11-2014 03:00

Bade-Dyr
Nu var han ikke i Thailand på overstay, Men Thailand valgte at cancel hans Visa, samt de nye regler om overstay er ikke Vedtaget endnu.
Så den del var jeg godt klar over.

Det var mere om de ikke ville havde ham tilbage igen.
Har jo læst om at hvis de ikke ønske en person i landet at de kan vælge at stemple person pas med personen er uønsket i Thailand.

“Persona Non Grata”

ThaiFar
@Bade-Dyr. Jeg har allerede meget rimeligt besvaret dit emne vedr. “Persona Non Grata” i min forrige tråd. Det er meget sjældent at “Persona Non Grata” bliver brugt, kun ved meget hårde kriminelle handlinger, og det kan man vist ikke sige at det er i denne sag.

Der er en Svensker som osse er tigger i Thailand. Jeg har ikke haft tid til at læse de hundredvis af posteringer, men det ser ud som om han er et lignende tilfælde. Han har ifølge nogle af oplysninger været ude og inde af Thailand mindst 4 gange. Hver gang nogle (Svenskere) betaler for hans hjem-billet, og eventuelt overstay, kommer han tilbage igen.Cheers

Bade-Dyr
@Thaifar

Hvis Thailand bare har sendt ham ud af landet, og ikke andet, Kunne han jo været kommet tilbage med det samme, Det Tro jeg bestemt ikke Thailand ønsker.
Så jeg Tro bestemt han har fået en form for indrejse forbud.
Da jeg/vi ikke kan vide det, skriver jeg derfor Tro Det.

lung

http://www.bt.dk/...koebenhavn

lung

1viggovax
navnet landstryger giver god mening herGrin
hygge viggovax

Fotofreak
1viggovax skrev:

navnet landstryger giver god mening herGrin
hygge viggovax

www.inudisti.it/Public/data/maro58/2013917194658_laughing%20garfield.gif

Mvh. Fotofreak

DeeJ
lissy skrev:

Vedr: billed af strøget i København , med billede af tyskeren med elefantben, så er det ikke fra iår.
vi har ikke haft nogen form for slud, ell. Lignende i år, indtil dato
Venligst lissySmile

Jo, billedet er nyt ...
afskærmningen bagved er den Jack&Jones butik, der åbner snart tæt på rådhuspladsen.

Spring til debat: