Se indlæg|
Thai reklamer
|
|
| finn-lis |
Lagt på d. 05/12-2014 17:18
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 53 |
Hej. Er netop ankommet til Jomtien. når vi åbner computeren og går på nettet dukker der hele tiden en masse thai reklamer op som næsten dækker den side man arbejder med. Da vi ikke kan thai ved vi ikke hvad de reklamerer for og det er sikkert heller ikke noget vi skal bruge. Når jeg forsøger at lukke dem ned ved at trykke på deres kryds, lukker jeg også den side jeg arbejder med, ned- Vi har internet fra 3BB og det fungerer ellers fint. Er der nogen der har et godt råd til at få løst dette problem. Venlig hilsen, Finn |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 05/12-2014 17:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
Hvis du bruger Google Chromes browser kan du hente "AdBlock" https://chrome.go...e-ntp-icon Den blokerer alt reklame |
|
|
|
| Crafack |
Lagt på d. 05/12-2014 17:35
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 108 |
AdBlock(Plus) fås også til Mozilla Firefox. /Crafack |
|
|
|
| pethan |
Lagt på d. 05/12-2014 18:28
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 88 |
Det er nok en eller anden form for malware eller hijacker, du har fået på din computer - og som virker nærmest som en virus, og er svært at komme af med. Meget irriterende! Du kan prøve at hente et program som Malwarebytes (gratis udgave) eller HijackThis, men det er ikke sikkert, at disse er særlig effektive, og selve forsøget kan tage lang tid pga. de forbandede reklamer, der dukker op (- jeg har set dette problem flere gange i Thailand). Måske er en geninstallering af Windows den bedste løsning. Held og lykke med det. |
|
|
|
| Dagbogen |
Lagt på d. 05/12-2014 21:53
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 14 |
Jeg er overbevist om at du er inficeret med 555 eller Baidu der gemmer sig alle vegne i registreringsdatabasen og ikke kan fjernes uanset hvad man gør. De omtalte programmer kan ikke hjælpe, har været der, har prøvet dem, og har tabt !! Men hent i stedet et lille gratis program der hedder ADW cleaner der klarer problemet, programmet kan ikke installeres men ligger i din download mappe hvor du blot trykker på ikonet og følger instruktionerne der er meget få og simple. https://toolslib....dwcleaner/ Pen. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.