Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
19-01-2015 - Jeg står for at skulle afsted til Jomtien - i mindst 90 dage - hvis muligt.
Er der nogen der kan give mig nødvendig information.
Har lejlighed dernede i 3 måneder fra den 01. feb. 2015
Med venlig Hilsen
Andreas
Jeg ved af erfaring da jeg skulle have lavet visa, at det næsten er umuligt at komme i telefonisk kontakt med den Thailandske Ambassade.
Men hvis du bor tæt på så aflever selv visa ansøgningen, på ambassadens hjemmeside er der en huskeliste samt blanket du kan udskrive og udfylde.
Bor du som jeg langt væk så sendt det hele til ambassaden rekommanderet og vedlæg en returkuvert osse rekommanderet. Penge til betaling af visa kan du vedlæge kontant uden problemer.
Men husk at tjekke alt 2 gange inden du sender det af sted, for mangler der noget beholder de betalingen og du får det hele retur uden visa.
Der ligger en rigtig god checkliste på ambassadens hjemmeside. ( Visa FAQ) følger du den går det nemt.
Jeg havde mit 1 års visa retur ca 1 uge efter jeg havde sendt det. Så du burde kunne nå det hvis det skal sendes.