Se indlæg
 Udskriv debat
sundgarren
tanja15
Er der mon nogen herinde som har været i Phuket under sundgarren?
Jeg ta´r til Phuket på mandag (10 April), og vil gerne høre om hvordan det er dernede, da det jo som bekendt foregår den 13, 14 og 15 April.
 
Santhumpon
Hej Tanja.

Du mener Songkran den 13, 14 og 15 April. Thailandsk nytår.
Har ikke prøvet det endnu.


http://sunsite.au.../songkran/


http://www.sriwit...gkran.html


http://www.phuket...ngkran.htm

mvh
Torben.
Redigeret af Santhumpon d. 08/04-2006 18:43
 
tanja15
hej torben mange tak har læst det hele
 
Robert Kronberg
Det er vådt og irriterende...
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"
 
http://www.danishschool.dk/thailand/
solmand
pas på lastbilerne med vand kanoner alt du har af værdi skal du sørge for at have i en plasik pose Shock
solmand
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
 
Davser
Ja jeg plejer at komme min mobilos i et condom,
og slå en knude på det, så kan jeg stadig ringe og snakke,
og den bliver ikke våd.
Og mine andre papirer dem kommer jeg ned i en plastispose,
og den lægger jeg ned i en anden plastikpose, så det er helt lukket inde.
Og så fyrer jeg den af ,med vand,det er for fedt at kunne lege med
bamsen
 
Good for Falang
Songkran er en våd belastning, jeg har oplevet Songkran 2 gange første og sidste gang, nu rejser jeg kun til smilets land efter Songkran.

Good for FalangCool
 
PECHKARDT
Har selv lige oplevet songkran for første gang, og det er da nok noget af det sjoveste jeg har prøvet i Thailand Grin
 
Spring til debat: