Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
thai selvstudium
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 10/04-2006 12:08
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Faldt over denne site: [url]www.teachthai.com[/url] Øjensynligvis udarbejdet af det thailandske undervisningsminsterium til hjælp som modersmålundervisning for thailandske børn der bor udenfor thailand. Måske nogle herinde kunne have glæde heraf. Man skal signe up for at få adgang men det er gratis. rinpoche |
|
|
|
| Hanuman |
Lagt på d. 10/04-2006 15:49
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 316 |
Det virker til at være en meget fornuftig side... Den vil jeg for fremtiden gøre flittigt brug af
One night in Bangkok and the world's your oyster...
|
|
|
|
|
Lagt på d. 10/04-2006 16:18
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Ja jeg var også der inde og kigge men jeg kan ikke,komme ind hvergang jeg prøver at skrive min mail, så siger den nej tak det kan jeg sgutte,underligt hvad har du gjort hanuman for at få lavet dit login bamsen |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 10/04-2006 16:33
|
|
hej bamse, det oplevede jeg også først. Har du en hotmail eller lign emailaddresse. Den æder den. Ups, så lige at du havde en hotmail adresse i din signatur. Prøv en anden, jeg havde også problemer først. mvh rinpoche Redigeret af rinpoche d. 10/04-2006 16:43 |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/04-2006 16:51
|
|
hejsa Rinpoche Ja men det er først når jeg skal lave @ den siger nej og jeg slet ikke prøvet med hotmail bamsen |
|
|
|
| Lars Lang-Danmark |
Lagt på d. 10/04-2006 17:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Hej Bamsen, Trode ski først du var en klovn til det med it, men må oplyse om at vi nu er to! - Har samme problem som dig, når jeg kommer til "Alt Gr" for at få @ frem. Måske vi to gamle nisser skulle på et efterkursus i IT Bamsen, for vi er åbenbart de eneste der ikke har luret denne af? Pøj, pøj her fra Glumsø. Lars Lang "Gå igang med det mulige, istedet for at tale om det umulige"
http://www.youtube.com/watch?v=CHtVBN--AoU&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=LfeHkg3jooA&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=LfeHkg3jooA&feature=related |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/04-2006 17:41
|
|
Hejsa Lars lang Ja puh aså er jeg ikke den eneste computer idiot Det frygtede jeg ellers ![]() Men sådan er livet,der er sikkert en løsning, som jeg ikke lige kan se bamsen |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 10/04-2006 17:43
|
|
Det har ikke noget med jeres manglende it-kundskaber at gøre ![]() Det er afgjort en fejl på den pågældende site. Prøv med en emailaddresse hos jeres isp/host altså en direkte addresse hos jeres leverandør af internet, a la tele.dk, cypercity.dk osv. Virkede for mig ihvertfald. mvh rinpoche |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/04-2006 17:47
|
|
Davser rinpoche Du forstod sikkert lige hvad vi mente Når jeg skriverså kan jeg ikke skrive @ bamsen så kan jeg ikke skrive @ det er mit problem og så vidt jeg forstod lars var det også samme problem hos ham Så det er lige meget hvilken mailadresse man prøver,når man ikke kan skrive @ bamsen |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 10/04-2006 17:59
|
|
Hej bamse, du har sørme ret. Sorry, misforstod jer. man kan NU ikke engang indtaste ascii koden 064 for @ .... Det er afgjort en fejl på siden. mvh rinpoche Redigeret af rinpoche d. 10/04-2006 17:59 |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/04-2006 18:19
|
|
Davser Rinpoche Puha ja så er det ikke kun mig som ikke kan. Det vart da dejligt, eller nej det er selvfølgelig ikke rart det ikke virker ![]() Men det ville ellers være godt for dem som ville sidde hjemme og lære lidt. Men ellers kom i søndagsskolen i kbh,det er hyggeligt og vi får god mad,,,,ja det lokkede mig derind ![]() Men jeg er bange for at ender med at jeg lærer noget, Morten har en utrolig tålmodighed,modsat mig ![]() Bamsen |
|
|
|
| Hanuman |
Lagt på d. 10/04-2006 18:58
|
Hvad med de formularer jeg nævnte? Virker det heller ikke?
|
|
|
|
|
Lagt på d. 10/04-2006 19:38
|
|
Hanuman skrev: Hvad med de formularer jeg nævnte? Virker det heller ikke? Nej når jeg brugte dem poppede der noget som sagde alt/ctrl disable og jeg kunne ikke gøre mere bamsen |
|
|
|
| Lars Lang-Danmark |
Lagt på d. 10/04-2006 19:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Bamsen, Skal vi to ikke blot tage hinanden i hånden, og så blot erkende vi er nogle gamle drenge, der ikke fatter en meter af denne it-verden. De med middagen om søndagen er ski ellers lige noget for mig, men kan desværre ikke deltage da jeg efterhånden er mere i Thailand end Danmark.......Lyder hårdt ikke? Lars. "Gå igang med det mulige, istedet for at tale om det umulige"
http://www.youtube.com/watch?v=CHtVBN--AoU&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=LfeHkg3jooA&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=LfeHkg3jooA&feature=related |
|
|
|
| Hanuman |
Lagt på d. 10/04-2006 19:53
|
Jeg kan oprette den for dig, i så fald
|
|
|
|
|
Lagt på d. 10/04-2006 20:22
|
|
Davser hanuman Ja du må genre oprette den for mig hvis du gider bamsen |
|
|
|
| Santhumpon |
Lagt på d. 10/04-2006 22:00
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 227 |
Hej Jeg har lige oprettet brugernavn på [url]www.teachthai.com[/url] Havde ingen problemer med @ i mailadressen. Men der kan være et problem hvis I trykker på sign up first så skal der komme et PopUp vindue til oprettelse af brugernavn og password. Har I en PopUp blocker skal den slås fra før I kommer ind i oprettelse af brugernavn. Jeg satte kurseren i feltet e-mail og klikkede to gange på venstre musetast og mine mailadresser som jeg har brugt sidst kom frem, klikkede så på den jeg ville bruge i tilmeldingen. Windows gemmer de indtastede mailadresser når man har brugt dem andre steder i felter med mailadresse tilmelding Alt gik herefter glat og jeg kom ind i den første lektion. mvh Torben. Hejsa Jeg lavede lige den link færdig,du havde et mellemrum i så den virkede ikke bamsen Redigeret af d. 10/04-2006 22:27 |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/04-2006 22:33
|
|
davser Ja jeg har lige prøvet igen nu opgiver jeg dælme,jeg er sikkert for dum til det ÆVÆVÆVÆVÆV bamsen |
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 10/04-2006 23:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
Ha h a bamse du er blevt klog,,,,,,haha
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
| skytte |
Lagt på d. 10/04-2006 23:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 217 |
Hvor svært kan det være jeg brugte linket fra "rinpoche" og tilmeldte mig og fik en mail "mange tak og velkommen" sån ret oversat og jeg bruger netscape/firefox og den mail er lagt ned i E-drevet under Thaiskole hvor jeg har alt det jeg har fået eller selv fundet på nettet mange tak til Rinpoche for linket Henrik |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.